als hij even stopt met heet maken loopt het snel terug ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2018 13:28 schreef dedodo het volgende:
Die simpele bouten worden wel heet ja, maar het is best lastig om overal even diep te branden, niet?
Goed leesbaarquote:Op woensdag 15 augustus 2018 10:02 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ben even aan het proberen geweest met mijn simpele 40 watt apparaat
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit. Heb het ook gefilmd maar moet die nog even uploaden
[ afbeelding ] dit is het typeplaatje van de soldeerbout.
Ik zat er net aan te denken om een potlood om te bouwen, daarmee zou je aardig moeten kunnen schrijven. Verder kan ik spelen met de stroom, voor dikker/dieper of juist niet. En aanpassen aan soort hout.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Ziet er ook erg nice uit inderdaad. Ik ga van de week de verstelbare proberen. Kijken of ik die stabieler kan houden
bankirai waarschijnlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2018 11:04 schreef dedodo het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken om een potlood om te bouwen, daarmee zou je aardig moeten kunnen schrijven. Verder kan ik spelen met de stroom, voor dikker/dieper of juist niet. En aanpassen aan soort hout.
Ik heb nog een stuk.. ben de naam even kwijt.. liggen. Iig een hard soort hout, wordt in tuinen gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |