SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Bericht is van 2011.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ebied-amsterdam.html
Stelde dus niks voor....
* OscarMopperkont keek naar de datum bovenaan.....quote:
quote:Oorverdovend bedrijfsalarm gaat half uur af in Westpoort: 'We krijgen het niet uit'
Wie vanochtend in de omgeving van Westpoort wilde uitslapen kwam in de buurt van de straat Heining bedrogen uit: rond 10.30 uur ging daar een oorverdovend bedrijfsalarm af. Hoewel er niets aan de hand was, ging het alarm niet meer uit.
Het alarm gaat af bij het bedrijf Oiltanking en loeide rond 11.00 uur nog steeds. Volgens de brandweer gaat het om een storing in een brandmelder, maar is er geen sprake van brand of een gevaarlijke situatie.
Een medewerker van Oiltanking zegt tegen AT5 dat ze het alarm niet uitkrijgen. 'We zijn er mee bezig.'
Dank, ik zat nog in de schuilkelder...quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
https://www.at5.nl/artike(...)krijgen-het-niet-uit
In de bron ook een filmpje met het brandalarm
Je kan weer tevoorschijn komenquote:Op zondag 12 augustus 2018 11:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ik zat nog in de schuilkelder...
Weer een paar duizend euro verkloot door haperende techniek.
Maar wel een goede oefening...
Ik plan je zo in...quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:03 schreef WebHawk het volgende:
Zal ik m´n middagprogramma dan maar weer uitzenden hier?Dan vraag ik iemand mij van nu tot 14:00u in het rooster te zetten
"Ja hallo 040? Zeg die dj van jullie zei "Fuck!" op de radio!!!! En toen iets met 49, terwijl het 040 moet zijn!"quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:21 schreef WebHawk het volgende:
ik ken de studio redelijk, maar was toch even bang dat ik of op de omroep te horen was, of niet op 49, toen ik net tegen jullie aanbabbelde
Ik hoorde tijdens de vorige track wel een stukje jingle tussendoor (iets met lokaal?), een fractie van en seconde of zo...quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:21 schreef WebHawk het volgende:
ik ken de studio redelijk, maar was toch even bang dat ik of op de omroep te horen was, of niet op 49, toen ik net tegen jullie aanbabbelde
Zo stond 'ie in de computer hahaquote:Op zondag 12 augustus 2018 12:37 schreef ToT het volgende:
Alleen de zang is van het origineel!
Maar tof dat je 'm draait!
Ik ben een beetje allergisch voor die aandachtshoer...quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:55 schreef WebHawk het volgende:
wat een figuur die VlemmixWas wel gezellig
Smakelbaar!quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga jullie verlaten, ik moet een ijsje gaan eten...
Met welke muziek kan ik je wakkermaken?quote:
Ik ga het gewoon allemaal in me opnemenquote:Op zondag 12 augustus 2018 13:30 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Met welke muziek kan ik je wakkermaken?
jahaa, das war wat der poli zei!quote:
Ja, ik vind het ook bezopen hoor. In Engeland is het gewoon voor de eerste wedstrijd al gesloten.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
Thomas bij PEC Zwolle weggekocht, op de dag dat PEC z'n eerste competitiewedstrijd speelt![]()
Bizar dat zoiets op dat moment nog mag. Competitievervalsing ten voeten uit.
Het zou minstens een week voor de eerste competitiewedstrijd gesloten moeten zijn, zeker wat betreft transfers binnen dezelfde competitie.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook bezopen hoor. In Engeland is het gewoon voor de eerste wedstrijd al gesloten.
Daarmee zit helaas al te veel geld op het spel, vooral in Engeland. Ze willen nog genoeg tijd hebben om te zoeken naar goede versterkingen en vooral met het WK heeft er al niet superveel tijd tussen gezeten. Dit zal nooit veranderen helaas.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het zou minstens een week voor de eerste competitiewedstrijd gesloten moeten zijn, zeker wat betreft transfers binnen dezelfde competitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |