Daarom zie ik een terugkeer van Bosz wel zitten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet er wel iemand zijn die het stokje over kan nemen. Als het bij Ajax écht bagger gaat lopen dan ligt ten Hag er in de winter wel uit, maar van Bommel, die gaat gewoon anderhalf seizoen de tijd krijgen om te ontwikkelen daar.
Wel de ideale man nu ja. Zou hij daar zelf zin in hebben? Ik weet niet hoe zijn laatste contact met bv Overmars was.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom zie ik een terugkeer van Bosz wel zitten eerlijk gezegd.
Ik snap dat ook niet. Het is niet of er niks op het spel staat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 08:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag je ook wel een beetje om als je op voorhand al met een plan B komt.
Goden verzoeken.
Hoe vaak Ajax dat wel niet heeft gehad. Met 2016-2017 als meest actueel voorbeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het is niet of er niks op het spel staat.
Je zal op het eind van het seizoen als club net 2 punten tekort komen.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wel de ideale man nu ja. Zou hij daar zelf zin in hebben? Ik weet niet hoe zijn laatste contact met bv Overmars was.
Lijkt wel een foto van een groep mannen die samen op vakantie gaan naar Thailand om daar jonge meisjes te doen en andere smerigheid.quote:
Ervaringen mee?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van een groep mannen die samen op vakantie gaan naar Thailand om daar jonge meisjes te doen en andere smerigheid.
achja, lachen om de resultaten van de ander is wel des Feyenoords. Maar wel genieten als ze er nu weer af gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:24 schreef Doublepain het volgende:
En Klaas is hier weer weg, zei je toch
2 keer per jaar wil ik dat ze verliezen, en soms nog een keertje tegen ons voor de beker. de rest interesseert me geen ruk. laat hunnie maar met ons bezig zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
achja, lachen om de resultaten van de ander is wel des Feyenoords. Maar wel genieten als ze er nu weer af gaan.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:46 schreef manny het volgende:
[..]
2 keer per jaar wil ik dat ze verliezen, en soms nog een keertje tegen ons voor de beker. de rest interesseert me geen ruk. laat hunnie maar met ons bezig zijn.
ik geloof niet dat ik je snap / dat plaatje snapquote:
De heerlijkste vorm van arrogantie, feyenoorders die hier komen trollen dat het weer eens kut met ajax gaat afserveren met een ‘ik ben niet met jou bezig’quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:06 schreef manny het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik je snap / dat plaatje snap
Oh niet van Klaas hoor, die liep hier ook nog stoer te doen na die onzinvertoning donderdag.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:19 schreef patrickt37 het volgende:
Het zal de komende dagen wel iets rustiger zijn in dit topic.
In principe hebben ajax en Feyenoord beide een schandalige vertoningen achter de rug deze weekquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh niet van Klaas hoor, die liep hier ook nog stoer te doen na die onzinvertoning donderdag.
Klaas kent geen schaamte.
Klein beetje verzachting van de pijn.quote:
Die van Feyenoord tegen een campingelftal is natuurlijk van de buitencategorie. Dat blijft de grootste blamage van de afgelopen 10 jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
In principe hebben ajax en Feyenoord beide een schandalige vertoningen achter de rug deze week
Thuis gelijk spelen is in principe nog vele malen erger want je thuis wedstrijden moet je sowieso altijd winnen ......
Laatste prijsquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2018 16:54 schreef KingRoland het volgende:
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA
Gewoon heerlijk, na al dat geblaat van bepaalde mensen in dit topic zekerquote:Op zondag 12 augustus 2018 16:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klein beetje verzachting van de pijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |