kunnen ze beter dicht doen anders heb je een lege Arenaquote:Op zondag 12 augustus 2018 10:13 schreef tompsv18 het volgende:
Ten Hag in dat interview bij de NOS: ‘de gaskraan moet meteen open’
Begrijp het ook niet bij Ajax en Psv zou hij onmiddelijk op straat gezet zijn, en terecht. Ten hag boekt in mijn optiek te weinig progressie, het is wel een goede trainer maar volgens mij klikt het niet zo met die groep. Verwacht persoonlijk niet dat hij het einde van het seizoen haalt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Was dat maar gedaan. Zou voor Feyenoord een zegen zijn.
Dat is ook het verschil in topsportklimaat tussen Feyenoord en Ajax/PSV. Gio heeft prijzen gepakt, maar daar tegenover staan 2 schandalige seizoenen met abominabel voetbal. En nu dreigt er een nieuw dieptepunt mbt Europees Voetbal.quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet bij Ajax en Psv zou hij onmiddelijk op straat gezet zijn, en terecht. Ten hag boekt in mijn optiek te weinig progressie, het is wel een goede trainer maar volgens mij klikt het niet zo met die groep. Verwacht persoonlijk niet dat hij het einde van het seizoen haalt.
Ik mag toch hopen dat hij er eerder uitvliegt als hij het tegen standard niet weet te bolwerken en daarna in de competitie aan loopt te kuttenquote:Op zondag 12 augustus 2018 12:47 schreef KingRadler het volgende:
Ik verwacht dat ze Ten Hag een kans geven tot aan de Winter.
Als hij EL avontuur ook niet red en niet op 1ste plaats staat in Competitie dan is het oprotten.
Ik verwacht wel een hele andere wedstrijd, het is niet alsof gisteren de nieuwe standaard is en dat ajax vanaf nu altijd kut speelt.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zijn er nog mensen die er vertrouwen in hebben tegen standard? Als we zo voetballen als gisteren kunnen we beter de wedstrijd schriftelijk afdoen
Dat is natuurlijk grote bullshit als je 5 prijzen pakt...quote:Op zondag 12 augustus 2018 12:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Begrijp het ook niet bij Ajax en Psv zou hij onmiddelijk op straat gezet zijn, en terecht. Ten hag boekt in mijn optiek te weinig progressie, het is wel een goede trainer maar volgens mij klikt het niet zo met die groep. Verwacht persoonlijk niet dat hij het einde van het seizoen haalt.
Moet er wel iemand zijn die het stokje over kan nemen. Als het bij Ajax écht bagger gaat lopen dan ligt ten Hag er in de winter wel uit, maar van Bommel, die gaat gewoon anderhalf seizoen de tijd krijgen om te ontwikkelen daar.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk grote bullshit als je 5 prijzen pakt...
Dat heb je wat krediet opgebouwd
Ten hag en van Bommel hebben nog geen fuck gepresteerd als trainer...daar is het draadje heel erg dun om eraf te vallen...
Ajax had nog beter Seedorf en Kluivert als trainer kunnen hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2018 13:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet er wel iemand zijn die het stokje over kan nemen. Als het bij Ajax écht bagger gaat lopen dan ligt ten Hag er in de winter wel uit, maar van Bommel, die gaat gewoon anderhalf seizoen de tijd krijgen om te ontwikkelen daar.
Had ik wel leuk gevonden, maar die kunnen net zo goed van hun sokkel vallen. Zeker Seedorf vraag ik me nog een beetje van af wat hij wel en wat hij niet kan binnen de organisatie van een grote club.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax had nog beter Seedorf en Kluivert als trainer kunnen hebben
dat had ik wat serieuzer genomen....
Daarom zie ik een terugkeer van Bosz wel zitten eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Moet er wel iemand zijn die het stokje over kan nemen. Als het bij Ajax écht bagger gaat lopen dan ligt ten Hag er in de winter wel uit, maar van Bommel, die gaat gewoon anderhalf seizoen de tijd krijgen om te ontwikkelen daar.
Wel de ideale man nu ja. Zou hij daar zelf zin in hebben? Ik weet niet hoe zijn laatste contact met bv Overmars was.quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarom zie ik een terugkeer van Bosz wel zitten eerlijk gezegd.
Ik snap dat ook niet. Het is niet of er niks op het spel staat.quote:Op zondag 12 augustus 2018 08:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag je ook wel een beetje om als je op voorhand al met een plan B komt.
Goden verzoeken.
Hoe vaak Ajax dat wel niet heeft gehad. Met 2016-2017 als meest actueel voorbeeld.quote:Op zondag 12 augustus 2018 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Het is niet of er niks op het spel staat.
Je zal op het eind van het seizoen als club net 2 punten tekort komen.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 13:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wel de ideale man nu ja. Zou hij daar zelf zin in hebben? Ik weet niet hoe zijn laatste contact met bv Overmars was.
Lijkt wel een foto van een groep mannen die samen op vakantie gaan naar Thailand om daar jonge meisjes te doen en andere smerigheid.quote:
Ervaringen mee?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt wel een foto van een groep mannen die samen op vakantie gaan naar Thailand om daar jonge meisjes te doen en andere smerigheid.
achja, lachen om de resultaten van de ander is wel des Feyenoords. Maar wel genieten als ze er nu weer af gaan.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:24 schreef Doublepain het volgende:
En Klaas is hier weer weg, zei je toch
2 keer per jaar wil ik dat ze verliezen, en soms nog een keertje tegen ons voor de beker. de rest interesseert me geen ruk. laat hunnie maar met ons bezig zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:39 schreef Yreal het volgende:
[..]
achja, lachen om de resultaten van de ander is wel des Feyenoords. Maar wel genieten als ze er nu weer af gaan.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:46 schreef manny het volgende:
[..]
2 keer per jaar wil ik dat ze verliezen, en soms nog een keertje tegen ons voor de beker. de rest interesseert me geen ruk. laat hunnie maar met ons bezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |