Inderdaad, Been mocht ook het hele seizoen blijven zitten. Zelfs aan de voorbereiding van het nieuwe seizoen beginnen als ik het goed heb.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat mij betreft wordt hij er in de rust uit gesodemieterd, maar je kunt er rustig vanuit gaan dat het nog wel een paar maanden duurt. Misschien zelfs wel een heel seizoen.
Ik wil het net zeggen :’)quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:20 schreef RvLaak het volgende:
Eerst die eerste helft en dan die FOX reclame erachteraan
Volgens FOX, voorbereiden op 15 uit goals dit seizoenquote:Op zondag 12 augustus 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
wat doet die kut toornstra op het veld...
Ja het ligt alleen aan Toornstra...quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:20 schreef klaasweetalles het volgende:
wat doet die kut toornstra op het veld...
Die verzuipt daar ook. Matige voetballer.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:21 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zet Larsson nou eens een keer op 10...
Maar dan heb je wel meer creativiteit op het middenveld. Toornstra heeft geen idee hoe vrij moet lopen, die ziet alleen ruimte als anderen die voor hem maken.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:22 schreef Oldground het volgende:
[..]
Die verzuipt daar ook. Matige voetballer.
Is er eigenlijk een Gio-Bingo plaatje?quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:24 schreef Pistolero het volgende:
Kijken jullie al uit naar de analyse van Gio na afloop jongens?
Ik ga alvast even een touw pakken.
Ik kijk uit naar het moment dat hij zijn kantoortje gaat leegruimen.quote:Op zondag 12 augustus 2018 15:24 schreef Pistolero het volgende:
Kijken jullie al uit naar de analyse van Gio na afloop jongens?
Ik ga alvast even een touw pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |