Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
De softe variant van Kazachstan?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thuis spelen, tegen NAC. Vroeger had ik met vertrouwen 2-0 gezegd.
Ik hoop dat ze zich even goed herpakt hebben na het debacle in Kazachtstan. Dus ik verwacht een 1-0.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij ben de redder in nood zet de boel in de gang, echte noodgang 👻
sorry wil je niet verlegen maken maar als ik iemand waardeer moet ik dat duidelijk makenquote:
zo voelt het welquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
ja sinds gisteren is de winter begonnen hier
wie?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het meest hilarische is nog wel dat ze denken dat ik een bot ben
haagsbotquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het meest hilarische is nog wel dat ze denken dat ik een bot ben
doen!quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde tetten posten. En nee, niet je eigen.
heeft of heft?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
FB / Heeft het subforum hunks bij babes en hunks nut?
Dames, doe hier eens wat aan
Jij kan dat veel beterquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:46 schreef I. het volgende:
[..]
Heb je geen balustrade?quote:
quotuuuuuuhquote:
Eenschquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:48 schreef I. het volgende:
[..]
Jij mag je eigen tetten wel posten hoor.
heel veelquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil niet weten hoeveel posts ik nu heb
geen ideequote:Op zondag 12 augustus 2018 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wil niet weten hoeveel posts ik nu heb
Heel je stash wegquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ik wel gelijk de gracht in als ze komen inspecteren
Maar wie zegt dat ik geen mod ben?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moet ook niet je quote alerts aanzetten als je geen mod bent...
Die zijn minder indrukwekkend dan de plaatjes die je postquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:48 schreef I. het volgende:
[..]
Jij mag je eigen tetten wel posten hoor.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zijn minder indrukwekkend dan de plaatjes die je post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |