quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
Okee, ik geef toe. Ik blijf wel luisteren, klinkt lekker.
Okee okeequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik had deze openingspost wel al voor grote lijnen in gedachten. Wil even afwachten wat de users als feedback gaan geven en daarop voortborduren met nieuwe onderwerpen.Ik doe vaker spontaan wat er in me op komt op dát moment. Maar ga nog niet alles verklappen.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:01 schreef moemoe het volgende:
Okee, ik geef toe. Ik blijf wel luisteren, klinkt lekker.
Ik heet geen Charlotte, maar ik heb een lange tijd het interessant gevondenquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee okee.
Hoe denk je over astrologie?
quote:
Hield/houd je toevallig ook van Harry Potter?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ze hebben het sowieso goed gemaakt, maar ik hou het liefst gewoon mijn herinneringen van Pokemon. Het is niet meer een ding voor mij
Kom ik op terug, momentquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee okee.
Hoe denk je over astrologie?
Mwah, ook geen behoefte aan, en ik ben gek van de brillemans.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hield/houd je toevallig ook van Harry Potter?![]()
Daar komt een soortgelijke app van uit volgend jaar ergens.
ik heb ook veel versies... maar dat blijft de gekste.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb hier twee cd-singles van Spring liggen. De gewone en de remix cd-single. Ik zal ze nog eens nalopen op leuke, alternatieve versies.
quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:08 schreef EggsTC het volgende:
Voor wie zich de talen af mocht vragen, bijna alles is int hebreeuws in deze shit.
Ja, dat had ik er wel al uitgehaald.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:08 schreef EggsTC het volgende:
Voor wie zich de talen af mocht vragen, bijna alles is int hebreeuws in deze shit.
Ik weet dat er erg leuke versies op zitten, maar ik weet natuurlijk niet meer hoe ze heten. Stel je voorquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb hier twee cd-singles van Spring liggen. De gewone en de remix cd-single. Ik zal ze nog eens nalopen op leuke, alternatieve versies.
Open er een topic over in TRU.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 23:48 schreef knokkels het volgende:
Waarom rende ik dan al 10 jaar geleden achter geestjes aan toen die app er was. Het zelfde principe
Self consciousness level: 100000/100
You don't sayquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:08 schreef EggsTC het volgende:
quote:
En hoe diep ging je ermee? Betrok je ook de huizen en planeten erbij?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heet geen Charlotte, maar ik heb een lange tijd het interessant gevonden
Heerlijk is dat he?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mijn hoofd gaat door de frituur nu
De huizen snap ik om eerlijk te zijn niet veel van, ik heb me vooral in mijn elementen en planeten verdiept.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
En hoe diep ging je ermee? Betrok je ook de huizen en planeten erbij?
Ben ook wel benieuwd naar je sterrenbeeld.
* moemoe is een dubbele tweelingen (is ook mijn ascendant)
Jamaar jamaar jamaarquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mwah, ook geen behoefte aan, en ik ben gek van de brillemans.
Oh, en mijn ascendant is steenbokquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee!
Ik zag nog een foto van jou vandaag langs komen.
Dat kloptquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee!
Ik zag nog een foto van jou vandaag langs komen.
Gebakken lucht?quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De huizen snap ik om eerlijk te zijn niet veel van, ik heb me vooral in mijn elementen en planeten verdiept.
Weegschaal zon, mercurius en venus, boogschutter in maan en Schorpioen in Mars ben ik.
Ik heb 36% water, 25% lucht en ongeveer 20% van vuur en aarde.
Dus misschien weet je zo al een beetje hoe ik ben
Sorry, ik zit met deze muziek in een soort trance en wil me dan daarop wegvloeien.quote:
Het lukt mij ook zonder hasj wel aardig. Hoewel ik me net twee keer rotgeschrokken ben. De eerste keer toen er onverwacht gezongen/gesproken werd en net toen mijn dochter ineens naast me stond.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:18 schreef MTheBassman het volgende:
Verdomme, ik ga hier veel te goed op. Bedankt, hasj![]()
![]()
Mooi. En een beetje jaloersmakend.quote:Op zondag 12 augustus 2018 00:21 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van de hand van familielid, wandeling bij de Grossglockner op de Gramsgrubenweg
Ah, ja snap ik welquote:Op zondag 12 augustus 2018 00:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Het lukt mij ook zonder hasj wel aardig. Hoewel ik me net twee keer rotgeschrokken ben. De eerste keer toen er onverwacht gezongen/gesproken werd en net toen mijn dochter ineens naast me stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |