AjaxShowtime heeft mij er van overtuigd dat Klaas geen troll is. Er zijn daadwerkelijk mensen die zo debiel zijn.quote:
Speelt wel ziek goed idd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:28 schreef PSVCL het volgende:
Genieten dit
Bergwijn ..aaltijd al gezegd
Klaas is volgens mij over komen waaien van FR12, daar zitten ook zulke debielen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AjaxShowtime heeft mij er van overtuigd dat Klaas geen troll is. Er zijn daadwerkelijk mensen die zo debiel zijn.
klaas is een actquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AjaxShowtime heeft mij er van overtuigd dat Klaas geen troll is. Er zijn daadwerkelijk mensen die zo debiel zijn.
Daar kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Klaas is volgens mij over komen waaien van FR12, daar zitten ook zulke debielen.
Is ook pas 19 he, heeft wel even de tijd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar die Romero gaat dit seizoen toch nooit een basisplaats krijgen met Luuk op zijn plaats?
Nee? En? Dolberg toch ook niet met Huntelaar er bij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar die Romero gaat dit seizoen toch nooit een basisplaats krijgen met Luuk op zijn plaats?
Wellicht, maar om zo'n act vol te houden (en leuk te vinden) moet je toch ook wel vrij debiel zijn.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Maar Romero is een aankoop van 10 miljoen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee? En? Dolberg toch ook niet met Huntelaar er bij?
Je kunt nu eenmaal niet met 1 spits.
Luxe jongen. Als hij bij jullie speelde waren jullie meteen klaar wat betreft het spitsenprobleemquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde Ten Hag straks anders toch duidelijk (of, nou ja, je begrijpt wat ik bedoel he) zeggen "We hebben maar 1 spits"quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee? En? Dolberg toch ook niet met Huntelaar er bij?
Je kunt nu eenmaal niet met 1 spits.
Naar de avondmis, bidden voor z'n club.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wellicht, maar om zo'n act vol te houden (en leuk te vinden) moet je toch ook wel vrij debiel zijn.
Over acts gesproken, waar is KingRoland?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:32 schreef De_Kraam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Ik heb geen flauw idee of die Romero er wat van kan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Luxe jongen. Als hij bij jullie speelde waren jullie meteen klaar wat betreft het spitsenprobleem
Bayern wordt toch gewoon weer kampioen joh.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:32 schreef Coco. het volgende:
[..]
Naar de avondmis, bidden voor z'n club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |