abonnement Unibet Coolblue
  zondag 12 augustus 2018 @ 08:59:22 #201
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181122207
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Die kans is nog altijd aanzienlijk groter dan dat Van Bommel binnen 2 jaar bij een topclub zit.
Even quoten voor het nageslacht.
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:01:05 #202
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_181122236
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Die kans is nog altijd aanzienlijk groter dan dat Van Bommel binnen 2 jaar bij een topclub zit.
Binnen 17 jaar moet het wel lukken. Dat is meestal jullie termijn toch?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_181122237
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
pi_181122269
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 08:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Even quoten voor het nageslacht.
O je bent nog serieus ook :D

Prestaties van Cocu evenaren gaat al een enorme kluif worden, en die kwam in Turkije terecht na 4 kampioenschappen.

Maar blijf vooral denken dat de Bayern en Juventus staan te springen om trainers die het in de eredivisie aardig doen.

Baddergod
blablablabla
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:04:28 #205
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181122286
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:03 schreef Elan het volgende:

[..]

O je bent nog serieus ook :D

Prestaties van Cocu evenaren gaat al een enorme kluif worden, en die kwam in Turkije terecht na 4 kampioenschappen.

Maar blijf vooral denken dat de Bayern en Juventus staan te springen om trainers die het in de eredivisie aardig doen.

Baddergod
Van Bommel zit eerder bij een topclub, dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.

Maar ja, dat zegt vrij weinig.
pi_181122324
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:04 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Van Bommel zit eerder bij een topclub, dan dat Feyenoord weer kampioen wordt.

Maar ja, dat zegt vrij weinig.
Dat zal ongetwijfeld. Alleen is dat iets compleet anders dan wat je net beweerde.

Verstandig dat je nu al terug krabbelt en jezelf niet compleet voor lul zet door aan zo'n mokerdomme uitspraak vast te houden :)
blablablabla
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:10:27 #207
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181122368
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld. Alleen is dat iets compleet anders dan wat je net beweerde.

Verstandig dat je nu al terug krabbelt en jezelf niet compleet voor lul zet door aan zo'n mokerdomme uitspraak vast te houden :)
Godverdomme, wat moet jij een moeilijke jeugd hebben.
pi_181122371
Wel grappig dat bij elke post Feyenoord gehaald moet worden. Kennelijk heeft de smadelijke nederlaag van vorige week toch meer pijn gedaan dan menigeen wil toegeven :)
blablablabla
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:11:27 #209
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_181122380
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat bij elke post Feyenoord gehaald moet worden. Kennelijk heeft de smadelijke nederlaag van vorige week toch meer pijn gedaan dan menigeen wil toegeven :)
Jij bent echt mokerdom. Dat je kunt typen is echt een wonder.
pi_181122459
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 02:53 schreef PSVCL het volgende:
Lozano 50 miljoen
Bergwijn 40 miljoen
Pereiro 25/30 miljoen
Zou fantastisch zijn voor PSV en het Nederlands voetbal :). Ik betwijfel echter of het realistisch is.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2018 09:18:05 ]
pi_181122526
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat bij elke post Feyenoord gehaald moet worden. Kennelijk heeft de smadelijke nederlaag van vorige week toch meer pijn gedaan dan menigeen wil toegeven :)
Moet jij geen kisten gaan lossen in de haven?
pi_181122535
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap.
Niet bedankt. Doei.
pi_181122548
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat bij elke post Feyenoord gehaald moet worden. Kennelijk heeft de smadelijke nederlaag van vorige week toch meer pijn gedaan dan menigeen wil toegeven :)
Nah valt wel mee. Jullie kast moet nog een beetje gevuld worden
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:37:46 #214
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181122706
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:10 schreef Elan het volgende:
Wel grappig dat bij elke post Feyenoord gehaald moet worden. Kennelijk heeft de smadelijke nederlaag van vorige week toch meer pijn gedaan dan menigeen wil toegeven :)
Daar doe je zelf natuurlijk ook aan mee door te blijven refereren aan die wedstrijd.
Ondertussen zijn we een week verder, wij een 4-0 winst rijker en jullie een 0-4 nederlaag.
Je kunt wel terug blijven kijken, maar beter kijk je vooruit. FC Utrecht speelde de eerste helft nog best redelijk, de tweede helft werden ze kapot gespeeld mede door toedoen van Angelino en Dumfries.


Volgende week Fortuna, op bezoek bij van Bommel z’n matties. Als PSV zo speelt, niks aan het handje.
De wedstrijd erna heb ik minder vertrouwen in, oost blokkers zijn al jaren verdomd lastig voor PSV.
pi_181122709
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 00:12 schreef Ciscus het volgende:
Wel bijzonder trouwens dat er 6 minuten extra tijd werd aangekondigd bij Ajax, en dit er zelfs nog 11 werden. En vervolgens de wedstrijd beëindigen op het moment dat Heracles een kansje kan gaan krijgen.

Wat vind jij, scarface?
Ik vind het lachwekkend. Sowieso komt de goal van Ajax ook voort uit een arbitrale "blunder" weer. Ajax is dankzij onze Amsterdamse Turk Gozubuyuk alweer 1 punt rijker dan het hoort te hebben en het seizoen is pas een wedstrijd onderweg. Vorig seizoen heeft Ajax ook al een punt of 5-6 teveel gekregen door deze scheids. We herinneren ons bijvoorbeeld allemaal nog de penalty tegen Twente waarbij iedereen direct zag dat het een schwalbe van Ziyech was. Behalve deze "topscheids".

Wat mij ook opvalt en nu zal ik wel weer calimero worden genoemd is dat daarintegen Gozubuyuk ons altijd opzichtig naait. Vorige week nog in de JC Schaal.

Dat deze man nog mag fluiten zegt alles over de corruptie binnen de KNVB. Dit seizoen zal alles uit de kast worden gehaald om Ajax kampioen te laten worden. Want ook met miljoenen investeringen gaat het ze waarschijnlijk niet lukken. Gelukkig staan ze er niet alleen voor.

We gaan het dit seizoen allemaal meemaken. 10 minuten extra tijd Ajax. Penalties Ajax. Afgekeurde goals tegenstander. Enz enz.

Triest dat dit in Nederland kan. Maar aangezien alle media Ajax georienteerd is zul je hier nooit een kritische noot over horen op tv of de krant. Wie anders beweert is een calimero. Zou houden we corruptie in stand.
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:39:05 #216
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181122725
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik vind het lachwekkend. Sowieso komt de goal van Ajax ook voort uit een arbitrale "blunder" weer. Ajax is dankzij onze Amsterdamse Turk Gozubuyuk alweer 2 punten rijker dan het hoort te hebben en het seizoen is pas een wedstrijd onderweg. Vorig seizoen heeft Ajax ook al een punt of 5-6 teveel gekregen door deze scheids. We herinneren ons bijvoorbeeld allemaal nog de penalty tegen Twente waarbij iedereen direct zag dat het een schwalbe van Ziyech was. Behalve deze "topscheids".

Wat mij ook opvalt en nu zal ik wel weer calimero worden genoemd is dat daarintegen Gozubuyuk ons altijd opzichtig naait. Vorige week nog in de JC Schaal.

Dat deze man nog mag fluiten zegt alles over de corruptie binnen de KNVB. Dit seizoen zal alles uit de kast worden gehaald om Ajax kampioen te laten worden. Want ook met miljoenen investeringen gaat het ze waarschijnlijk niet lukken. Gelukkig staan ze er niet alleen voor.

We gaan het dit seizoen allemaal meemaken. 10 minuten extra tijd Ajax. Penalties Ajax. Afgekeurde goals tegenstander. Enz enz.

Triest dat dit in Nederland kan. Maar aangezien alle media Ajax georienteerd is zul je hier nooit een kritische noot over horen op tv of de krant. Wie anders beweert is een calimero. Zou houden we corruptie in stand.
2 Punten rijker?
Ze hebben er maar 1.
pi_181122765
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

2 Punten rijker?
Ze hebben er maar 1.
Gecorrigeerd. Last van een jetlag. Verder wel eens?
Land of the free. Home of the brave.
pi_181122844
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

2 Punten rijker?
Ze hebben er maar 1.
Ze hadden op -1 moeten staan
pi_181122849
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik vind het lachwekkend. Sowieso komt de goal van Ajax ook voort uit een arbitrale "blunder" weer. Ajax is dankzij onze Amsterdamse Turk Gozubuyuk alweer 1 punt rijker dan het hoort te hebben en het seizoen is pas een wedstrijd onderweg. Vorig seizoen heeft Ajax ook al een punt of 5-6 teveel gekregen door deze scheids. We herinneren ons bijvoorbeeld allemaal nog de penalty tegen Twente waarbij iedereen direct zag dat het een schwalbe van Ziyech was. Behalve deze "topscheids".

Wat mij ook opvalt en nu zal ik wel weer calimero worden genoemd is dat daarintegen Gozubuyuk ons altijd opzichtig naait. Vorige week nog in de JC Schaal.

Dat deze man nog mag fluiten zegt alles over de corruptie binnen de KNVB. Dit seizoen zal alles uit de kast worden gehaald om Ajax kampioen te laten worden. Want ook met miljoenen investeringen gaat het ze waarschijnlijk niet lukken. Gelukkig staan ze er niet alleen voor.

We gaan het dit seizoen allemaal meemaken. 10 minuten extra tijd Ajax. Penalties Ajax. Afgekeurde goals tegenstander. Enz enz.

Triest dat dit in Nederland kan. Maar aangezien alle media Ajax georienteerd is zul je hier nooit een kritische noot over horen op tv of de krant. Wie anders beweert is een calimero. Zou houden we corruptie in stand.
Man _O-, focus je gewoon lekker op PSV in plaats van je tijd te verdoen met dit soort complottheorieën. Ben je de competitie zo lekker gestart, nog steeds zoveel negativiteit ;)
pi_181122858
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:37 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik vind het lachwekkend. Sowieso komt de goal van Ajax ook voort uit een arbitrale "blunder" weer. Ajax is dankzij onze Amsterdamse Turk Gozubuyuk alweer 1 punt rijker dan het hoort te hebben en het seizoen is pas een wedstrijd onderweg. Vorig seizoen heeft Ajax ook al een punt of 5-6 teveel gekregen door deze scheids. We herinneren ons bijvoorbeeld allemaal nog de penalty tegen Twente waarbij iedereen direct zag dat het een schwalbe van Ziyech was. Behalve deze "topscheids".

Wat mij ook opvalt en nu zal ik wel weer calimero worden genoemd is dat daarintegen Gozubuyuk ons altijd opzichtig naait. Vorige week nog in de JC Schaal.

Dat deze man nog mag fluiten zegt alles over de corruptie binnen de KNVB. Dit seizoen zal alles uit de kast worden gehaald om Ajax kampioen te laten worden. Want ook met miljoenen investeringen gaat het ze waarschijnlijk niet lukken. Gelukkig staan ze er niet alleen voor.

We gaan het dit seizoen allemaal meemaken. 10 minuten extra tijd Ajax. Penalties Ajax. Afgekeurde goals tegenstander. Enz enz.

Triest dat dit in Nederland kan. Maar aangezien alle media Ajax georienteerd is zul je hier nooit een kritische noot over horen op tv of de krant. Wie anders beweert is een calimero. Zou houden we corruptie in stand.
Je lijkt wat geobsedeerd door Ajax. Lijkt het je niet beter om te focussen op PSV?
pi_181122980
quote:
0s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:45 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Man _O-, focus je gewoon lekker op PSV in plaats van je tijd te verdoen met dit soort complottheorieën. Ben je de competitie zo lekker gestart, nog steeds zoveel negativiteit ;)
Het is niet negatief bedoelt ik constateer feiten. Vorig seizoen was ook ontzettend frustrerend door de corruptie binnen de KNVB. Dat lijkt dit seizoen niet anders te gaan worden helaas.
Land of the free. Home of the brave.
pi_181122996
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je lijkt wat geobsedeerd door Ajax. Lijkt het je niet beter om te focussen op PSV?
Heerlijke wedstrijd gezien natuurlijk :) Heb echt het gevoel dat met Cocu deze wedstrijd een saaie 1-0 zou zijn geweest. In Turkije ook weer met een 2-1 ontsnapt gisteren. Cocu gaat daar in dezelfde stijl verder als bij PSV.

Blij met van Bommel en het spel dat hij op de mat legt :)
Land of the free. Home of the brave.
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:54:03 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_181123004
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:52 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is niet negatief bedoelt ik constateer feiten. Vorig seizoen was ook ontzettend frustrerend door de corruptie binnen de KNVB. Dat lijkt dit seizoen niet anders te gaan worden helaas.
kom je hier nu helemaal je bed voor uit?
  zondag 12 augustus 2018 @ 09:55:14 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_181123025
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:41 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Gecorrigeerd. Last van een jetlag. Verder wel eens?
Nee, niet echt.
De media is misschien wat meer Ajax georienteerd, maar dat komt omdat Ajax de grootste club van Nederland is met de grootste achterban.

Dat de arbitrage Ajax voortrekt geloof ik niet.
Die extra tijd van gisteren bij Ajax is gewoon te verklaren. Zelfs de keeper van Heracles kreeg geel wegens tijdrekken.
Daarnaast lag het spel in de blessuretijd ook nog een tijdje stil wegens medische verzorging.

Ik zou me als ik jou was niet bezigen met mogelijk arbitraal falen en bedenken van complottheorieen.
pi_181123042
quote:
1s.gif Op zondag 12 augustus 2018 09:52 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Het is niet negatief bedoelt ik constateer feiten. Vorig seizoen was ook ontzettend frustrerend door de corruptie binnen de KNVB. Dat lijkt dit seizoen niet anders te gaan worden helaas.
Ik ben noch voor Ajax, noch voor PSV, en ik zie dit echt niet. Misschien dat er toch een bepaalde minderwaardigheidscomplex meespeelt dat ik bij wel meer fans van PSV zie :). Laat lekker gaan joh, lekker focussen op die titel en CL-voetbal, ondertussen zal er in Amsterdam nog genoeg misgaan dus dan kan je daar nog wat om gniffelen ook _O-. Meer aandacht zou ik niet aan Ajax schenken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')