Angelino was ook een baas vandaag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pereiro en Bergwijn vandaag![]()
Dat moeten de sterren worden dit seizoen, samen met Romero
Mede dankzij het bazenwerk van Hendrix en Angelino. Die gekke Spanjaard geeft echt nooit op man, wat een eindbaas. Dumfries ook meer dan prima en ook Rosario speelde niet verkeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Pereiro en Bergwijn vandaag![]()
Dat moeten de sterren worden dit seizoen, samen met Romero
Is wel opvallend ja. Ik mis de trollen.quote:
Pereiro. Altijd Pereiro.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Angelino wat mij betreft. Of anders Bergwijn.
Die zitten in het Ajax-topic vermoedelijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is wel opvallend ja. Ik mis de trollen.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:43 schreef Elan het volgende:
Alleen maar blij PSV-volk hier lol ging ook veel mis
Utrecht spaart zich voor Ajax-uit en Ajax-thuis. De rest telt daar niet zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mede dankzij het bazenwerk van Hendrix en Angelino. Die gekke Spanjaard geeft echt nooit op man, wat een eindbaas. Dumfries ook meer dan prima en ook Rosario speelde niet verkeerd.
Ook mooi om te zien dat 4giver gewoon een stap voorwaarts blijkt ten opzichte van Isimat. We kunnen dan misschien niet met geld smijten zoals in Amsterdam, maar er staat helemaal geen verkeerd ploegje zo.
Moeten we wel eerlijk zijn en concluderen dat dit Utrecht er echt h-e-l-e-m-a-a-l niks van kan.
Ik zit mobiel dus kan niet quoten uit het vorige toppa, maar daar staan een paar pareltjes hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die zitten in het Ajax-topic vermoedelijk
Dat Utrecht was ook wel heel erg matig verder. Verder prima resultaat natuurlijk maar zou nog even wachten met de toetertjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er zit duidelijk een stijgende lijn in het spel wat van Bommel wil zien. Ga jij nou morgen maar genieten van het beton werkvoetbal van jouw cluppie.
Volgens mij staat de kar nog gewoon in de stalling. Podium nog niet opgebouwd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat Utrecht was ook wel heel erg matig verder. Verder prima resultaat natuurlijk maar zou nog even wachten met de toetertjes.
Ja we moeten nog tegen heracles thuis.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat Utrecht was ook wel heel erg matig verder. Verder prima resultaat natuurlijk maar zou nog even wachten met de toetertjes.
Alleen tegen Ajaxquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, dit Utrecht gaat zo geen potten breken.
Eerste helft stond het grotendeels redelijk bij Utrecht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:47 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, dit Utrecht gaat zo geen potten breken.
Ik wil geen ruzie of zo Elan, maar ik zou oprecht geen enkele Feyenoorder in willen ruilen voor een PSV'er.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:47 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie of zo Elan, maar ik zou oprecht geen enkele Feyenoorder in willen ruilen voor een PSV'er.
Ja Clasie om uit te lachen omdat die zo klein is maar dat is wat mij betreft geen goede reden om te ruilen.
Ajax titelfavoriet.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij staat de kar nog gewoon in de stalling. Podium nog niet opgebouwd.
Iedereen is hier nogal rustig over de titelkansen.
Rigo speelde zich vanavond definitief in de basis.quote:
Ipv van Rosario?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Rigo speelde zich vanavond definitief in de basis.
Ja , wel fatsoenlijk afscheid van nemen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:51 schreef tompsv18 het volgende:
Rigo viel goed in. En dan heb je ook Mauro en Thomas nog. Ramselaar verkopen.
Kunnen we die mooie verspelen bij Emmen uitquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:42 schreef Scarface88 het volgende:
Lekker man. Na een speelronde al twee punten los van de neuzen. Heerlijk die arrogantie afgestrafd.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil geen ruzie of zo Elan, maar ik zou oprecht geen enkele Feyenoorder in willen ruilen voor een PSV'er.
Ja Clasie om uit te lachen omdat die zo klein is maar dat is wat mij betreft geen goede reden om te ruilen.
Lozano is kleiner dan Clasiequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar al een jaar lang verder van huis dan Clasie ooit geweest is en hij jankt niet dat hij heimwee heeft.quote:
We staan in ieder geval mentaal 1-0 voor. In Amsterdam liepen ze al de polonaise. De heroinehoertjes zaten al volgeboekt voor de huldiging in mei. Die vieze stinkgrachten weer vol blikken smerig Heineken bier en kotsende Ajacieden overal op straat. De media schrijft de titel 18-19 al toe aan Ajax.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kunnen we die mooie verspelen bij Emmen uit
Misschien ligt het aan mij, maar Angelino was af en toe nog vrij onrustig achterin
Dat komt natuurlijk door die 2 geweldige aankopen in Amsterdam. Maar ook "wij" zijn er nog lang nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
We staan in ieder geval mentaal 1-0 voor. In Amsterdam liepen ze al de polonaise. De heroinehoertjes zaten al volgeboekt voor de huldiging in mei. Die vieze stinkgrachten weer vol blikken smerig Heineken bier en kotsende Ajacieden overal op straat. De media schrijft de titel 18-19 al toe aan Ajax.
Ondertussen achter de schermen in het gemoedelijke Eindhoven doen we lekker normaal en winnen we.
Deze mentale dreun gaat Ten Hag het hele seizoen achtervolgen. Net als Keizer vorig seizoen is deze trainer nu zijn geloofwaardigheid al kwijt. Dinsdag nog even verliezen in de voorronde CL en het is klaar. Onrust en crisis in die stinkstad.
Beter hou je je bek over hem want voor je het weet verspeel je weer een kampioenschap in De Kuip met hem als aanvoerder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar al een jaar lang verder van huis dan Clasie ooit geweest is en hij jankt niet dat hij heimwee heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |