Je vergeet famquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha dragon ball super lunchgenot beste genot zit op tinder hoeft me vriendin toch niet te weten mag ik toch eerlijk over zijn leuke jas gezien heb nieuwe zwembroek boys faka g
als die gozer zelf helemaal niets te besteden heeft is dat gewoon niet slim. Totaal afhankelijk zijn van anderenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Juist wel. Super lieve jongen. Staat goed op zijn cv, en hij maakt geweldige foto's voor mijn insta.
Ah zo, neig je nog naar ruzie of heelt tijd in dit geval ook de wonden. Denk dat Mario iemand anders is.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben weggegaan van die discord en sindsdien niet met Azpi gesproken (wel met Mariocash btw)
Zou jij je familie hierheen halenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als die gozer zelf helemaal niets te besteden heeft is dat gewoon niet slim. Totaal afhankelijk zijn van anderen
Uh okequote:
wat?quote:Staat goed op zijn cv,
Daarvoor heb je idd iemand nodig uit andere kant van de wereldquote:en hij maakt geweldige foto's voor mijn insta.
Ik had weer eens kaasknabbeltjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jij je familie hierheen halen
Lekkerquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had weer eens kaasknabbeltjes
okequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LekkerIk heb niks. Morgen boodschappen doen
En noem het alsjeblieft geen kaasknabbeltjes
kijk wel uit die blijven maar lekker in het Takkie Takkie oerwoudquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou jij je familie hierheen halen
Ik denk ook dat mario iemand anders isquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah zo, neig je nog naar ruzie of heelt tijd in dit geval ook de wonden. Denk dat Mario iemand anders is.
Bugles, kaasknabbels, hamka's, paprikachips, nibb-its, doritosquote:
Amenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk wel uit die blijven maar lekker in het Takkie Takkie oerwoud
Iemand moet de verantwoordelijkheid op zich nemenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Had ik wel een avondje kermis en kroegentocht kunnen hebben met kwalitatieve mensen, in plaats van thuis zitten omdat ik geen zin heb om de maand te beginnen met schuld.
zo hallo, nog meer..quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bugles, kaasknabbels, hamka's, paprikachips, nibb-its, doritos
En brood en bananen n shit
haha takkie en dan oerwoudquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kijk wel uit die blijven maar lekker in het Takkie Takkie oerwoud
en koekiesquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bugles, kaasknabbels, hamka's, paprikachips, nibb-its, doritos
En brood en bananen n shit
zijn ook altijd van die uitvreters die denken dat je wandelende pinautomaat bentquote:
ken je klassiekersquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha takkie en dan oerwoud
Aan mn vriend hoef ik het niet te vragen want die heeft geen interesse voor compositie en anderen val ik daar niet mee lastig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh oke
[..]
wat?
[..]
Daarvoor heb je idd iemand nodig uit andere kant van de wereld
Nonquote:
Walgelijk is het. Beetje leven van iemand anders z'n geldquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn ook altijd van die uitvreters die denken dat je wandelende pinautomaat bent
Zelf geen geld voor eten maar wel met een camera rondlopen die types
Ik snap hier helemaal niks van maar vooruit primaquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aan mn vriend hoef ik het niet te vragen want die heeft geen interesse voor compositie en anderen val ik daar niet mee lastig.
En ja, om een of andere reden is het op Ambon een ding als je in Europa bent geweest. Het is iig goed voor zijn portfolio. Ben hem nu nog aan het overtuigen dat hij zijn groepje op insta met 40.000 volgers moet overtuigen om reclame te maken voor geld. Sukkels willen dat niet maar dat zijn serieuze knaken.
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uitstraling is jarig jongens
helaas niet... kan niet wachten om weer terug te gaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je al permanent in frankrijk?
Je n'aime pas caquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uitstraling is jarig jongens
Zucht. Ik word oud he? Ben van nature totaal het tegenovergestelde van verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iemand moet de verantwoordelijkheid op zich nemen
snap ik, daar had je ook geen last van hoofdpijn hequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas niet... kan niet wachten om weer terug te gaan
Nee, je bent moeder. Zo hoort het te gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zucht. Ik word oud he? Ben van nature totaal het tegenovergestelde van verantwoordelijk.
laat je dan ook niks meer van je horen net als Frankquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas niet... kan niet wachten om weer terug te gaan
nee, en die is sinds vorige week vrijdag (dag van thuiskomst) weer terug,HEEL GEK...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, daar had je ook geen last van hoofdpijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |