ken je klassiekersquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha takkie en dan oerwoud
Aan mn vriend hoef ik het niet te vragen want die heeft geen interesse voor compositie en anderen val ik daar niet mee lastig.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh oke
[..]
wat?
[..]
Daarvoor heb je idd iemand nodig uit andere kant van de wereld
Nonquote:
Walgelijk is het. Beetje leven van iemand anders z'n geldquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zijn ook altijd van die uitvreters die denken dat je wandelende pinautomaat bent
Zelf geen geld voor eten maar wel met een camera rondlopen die types
Ik snap hier helemaal niks van maar vooruit primaquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Aan mn vriend hoef ik het niet te vragen want die heeft geen interesse voor compositie en anderen val ik daar niet mee lastig.
En ja, om een of andere reden is het op Ambon een ding als je in Europa bent geweest. Het is iig goed voor zijn portfolio. Ben hem nu nog aan het overtuigen dat hij zijn groepje op insta met 40.000 volgers moet overtuigen om reclame te maken voor geld. Sukkels willen dat niet maar dat zijn serieuze knaken.
Moet hij wetenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uitstraling is jarig jongens
helaas niet... kan niet wachten om weer terug te gaanquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit je al permanent in frankrijk?
Je n'aime pas caquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Uitstraling is jarig jongens
Zucht. Ik word oud he? Ben van nature totaal het tegenovergestelde van verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Iemand moet de verantwoordelijkheid op zich nemen
snap ik, daar had je ook geen last van hoofdpijn hequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas niet... kan niet wachten om weer terug te gaan
Nee, je bent moeder. Zo hoort het te gaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:23 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zucht. Ik word oud he? Ben van nature totaal het tegenovergestelde van verantwoordelijk.
laat je dan ook niks meer van je horen net als Frankquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
helaas niet... kan niet wachten om weer terug te gaan
nee, en die is sinds vorige week vrijdag (dag van thuiskomst) weer terug,HEEL GEK...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
snap ik, daar had je ook geen last van hoofdpijn he
waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat je dan ook niks meer van je horen net als Frank
Gelukkig is het ook zo gegaan.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, je bent moeder. Zo hoort het te gaan.
Vous devez cesser de parler de biscuitsquote:
The viper nog vanavond?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat je dan ook niks meer van je horen net als Frank
mais pourqoui...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vous devez cesser de parler de biscuits
Ahwquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan praat ik vanaf nu niet meer tegen je zodat ik kan wennen
Het ga je goed mijn vriendquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan praat ik vanaf nu niet meer tegen je zodat ik kan wennen
Altijd doorgaan tot de zesde.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Vijfde biertje pakken of het hierbij laten
vijfdequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Zes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Omelette du fromage.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Est-ce que la degoutant grosse chat ici?
gewoon doordrinkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:27 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat noem je ons hele tijd viesdikquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Est-ce que la degoutant grosse sc ici?
nee, vertaalfout, ik bedoelde gezellig molligquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat noem je ons hele tijd viesdik
ben je al dronkenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hey dit is dat van dat nummer
Dan is het goed, anders moest ik je in elkaar slaan en dat doe ik liever nietquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, vertaalfout, ik bedoelde gezellig mollig
ik geloof dit meteenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan is het goed, anders moest ik je in elkaar slaan en dat doe ik liever niet
Trusten daddyquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Jongens ik ga slapen de groenten
Wat vroeg, ben je oudquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
tot sinasquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
Haha maar echtquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:38 schreef Myrr het volgende:
Oké stel, je bent altijd degene die rijdt en dus tankt. Iedereen neemt het altijd voor lief, evenals de parkeerkosten.
Vraag je dan geld? Wij doen dat nooit. Die gaan volgende keer echt denken van Huh? Betalen? Lol. Net als we stappen en "mag ik misschien een nak van jou?" Nee vanaf nu niet meer doeiiii. "Heb je nog een pil over?" Ja. Vijf euro pik.![]()
Godverdomme wat zijn mensen kut zeg. Wedden dat ze je dan ineens gierig vinden terwijl ze niet eens doorhebben hoeveel geld ze je al gekost hebben?
#gierige2019nieuwjaarsvoornemen
Rawrquote:
Zelfs prof drinkt en hij is bejaardquote:
wowquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs prof drinkt en hij is bejaard
Hoe oud ben jij?quote:
moet vroeg beginnenquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 00:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zelfs prof drinkt en hij is bejaard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |