Vandaag voor het eerst sinds tijden weer een spijkerbroek aan. En ik ben afgevallen want hij zit best ruimquote:Op maandag 13 augustus 2018 08:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kan me niet eens meer herinneren hoe een jas en een spijkerbroek er uit zien.
Waarom zou je als man geen korte broek kunnen dragen?quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Helaas ben ik een man dus ik doe niet aan korte broeken, daar heeft het weer geen invloed op, lelijke benen wel
Omdat lelijke benen. (maar dat geldt voor mij, ik ga in het openbaar geen korte broek dragen)quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom zou je als man geen korte broek kunnen dragen?
Echte mannen dragen een kilt.quote:Op maandag 13 augustus 2018 10:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Waarom zou je als man geen korte broek kunnen dragen?
Hielden vrouwn dat criterium ook maar aan...quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Omdat lelijke benen. (maar dat geldt voor mij, ik ga in het openbaar geen korte broek dragen)
En thuis bij hoge uitzondering.
Vrouwenbenen heb ik niets tegen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hielden vrouwn dat criterium ook maar aan...
Ik heb het dan ook over "Indien lelijke benen, trek niks korts aan"quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrouwenbenen heb ik niets tegen.
Hier was het idd ook een flinke bui maar wel héél kort. Denk hooguit twee minuten.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, dat was weer een flinke bak water
Meer dan een minuutje of vijf zal het hier ook niet geweest zijn. Nu is het vies benauwdquote:Op maandag 13 augustus 2018 12:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier was het idd ook een flinke bui maar wel héél kort. Denk hooguit twee minuten.
Korte broeken godquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Helaas ben ik een man dus ik doe niet aan korte broeken, daar heeft het weer geen invloed op, lelijke benen wel
quote:Op maandag 13 augustus 2018 11:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hielden vrouwn dat criterium ook maar aan...
Die voorspelling is iets te rooskleurig. Lees: meer regen.quote:Op maandag 13 augustus 2018 12:59 schreef Bosbeetle het volgende:
De vraag blijft dus kunnen we onder 1976 blijven...
[ afbeelding ]
Zijn hier mensen met kijk erop die een voorspelling durven doen?
Kan primaquote:Op maandag 13 augustus 2018 10:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |