abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_181078020

Voetbal Inside is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal Inside staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Amstel Bier, Gillette, Toto & Vreemdgaan69.nl.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Voorzitter van de fanclub en erelid van het topic

Onderdelen
Toto
De Toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee. Tegenwoordig doen ook van der Gijp, Genee en de kijker mee met de Toto om het allemaal wat spannender te maken.

Gillette Speler van de Week
Sinds het programma Voetbal Inside heet wordt er geen Gillette elftal van de week meer gekozen door journalisten. Tegenwoordig kiest het publiek de speler van de week, die vervolgens een schoen met een gouden veter krijgt. Simon Zijlemans mag iedere week de schoen uitreiken. Hij doet dat vaak op een grappig bedoelde manier, hoewel niemand erom moet lachen. Vrijwel altijd wint een Feyenoorder (tenzij Jan Boskamp geen Feyenoorder mag nomineren van de directie omdat een Ajacied moet winnen). Stemmen kan hier.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo goed mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Wat heeft die man een stem, en wat is die band goed. Geen wonder dat hij een nummer één hit gehad heeft in Turkije.

Het programma van Fox Sports
Iedere week staat er een verslaggever (Hansie Hansie of lellebel Hélène) van Fox Sports (voorheen Eredivisie Live) klaar om te vertellen wat er op het programma staat. Zelfs als de lamme tegen de blinde speelt is de verslaggever verplicht om de wedstrijd aan te duiden met de term: "de topper". Daarna zien we een snel gemonteerd filmpje met muziek (woo oh oh ohh) en knotsgekke beelden van het afgelopen voetbalweekend. Om 19.00 uur ziet u Jan Boskamp op Joke Bruijs, exclusief op Fox Sports.

De App
Heeft u hem al gedownload? Nee? Dan zal Wilfred Genee u daar zo'n 40-45 keer per uitzending aan herinneren. Die app, die kunt u downloaden!

De Wandelgangen
Wilfred praat nog wat na met een gast die eigenlijk naar huis wil. Te volgen via de app (heeft u hem al?) en wwwvoetbalinsidepuntenel.

Wilfred breekt in
Genee meldt u brekend nieuws met briljant camerawerk van zijn dochter. Te zien op het Youtubekanaaltje van VI.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.
Het 1000ste topic, een mijlpaal voor ons VI Hooligans
Derksen & ..., topic voor het tv-programma waarin Johan voetbalpursenelleties interviewt.
De Betweters, voor fans van Hugo Borst en slechte woordgrappen.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal Inside, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Aad de Mos, Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Jood van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Mattijs Manders (Graydonmannetje), Manolevje, Royston Drenthe, Demen Bülbül, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter, Diego Maradona, Huub Stevens, Berdien de barmeid, de Kantineheld (Tibbe!), Knipping & van Duren, Thijs Slegers, Krabby, Simon Zwartkruis, Peter Wekking, Stef de Bont, Taco van der V., Emilio Schelvecchio, Sierd de Vos, Zanger Rinus, Dickie Advocaat, Tommie Beugelsdijk, Wim Kieft, Ashley Zaat, De vermakelijke hork, Koos Tompé, Bas Nijhuis, Joop Munsterman, John van Lottum, John Williams, Sylvana Simons, Arie Boomsma, Jelle Brandt Cortius, Bo van Spilbeeck de Gamma dug-out en Hans Kraay sr.

Groot fan van User Wotte
pi_181078038
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Advocaat als analist _O_
Dat wordt genieten. Hopen dat Ajax en PSV CL halen. Anders moet je naar RTL 7 met Zijlemans en Mario Been gaan zitten gluren.
pi_181078040
Brusselmeijertje mag van mij lekker in België blijven. Weg ermee.
pi_181078056
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Dat wordt genieten. Hopen dat Ajax en PSV CL halen. Anders moet je naar RTL 7 met Zijlemans en Mario Been gaan zitten gluren.
Veronica heeft de play-offs toch ook al om uit te zenden?
Oh.
pi_181078081
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk
pi_181078087
Bij de Betweters gaat Louis af en toe langskomen... EN voortaan doen ze alleen de maandag.

Misschien dat Koert/Hugo ook eens bij VI kan aanschuiven..
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_181078103
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:23 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk
Dacht van wel omdat die ook al de CL-hymne en decor hebben e.d. en het de voorgaande jaren ook al op Veronica was in die ronde :o
Oh.
pi_181078120
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De CL-pakketten gaan in de play-offs in ja. EL meestal groepsfase.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_181078129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:23 schreef RipCity het volgende:
Bij de Betweters gaat Louis af en toe langskomen... EN voortaan doen ze alleen de maandag.

Misschien dat Koert/Hugo ook eens bij VI kan aanschuiven..
Hugo die Johan ooit op TV heeft gekregen _O_

Mag er wel eens heen ja, waarom komt hij er nooit eigenlijk?
Oh.
pi_181078223
Brusselmans GOD
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_181078921
Zouden ze alle schijtlollige filmpjes hebben meegenomen? Ik ben benieuwd wat de eerste gaat worden vanavond.
pi_181079096
Als Wilfred weer in de Troll/coke/cabaret/begripafgangeennieuwedimensiegegeven-modus zit, haak ik af.
pi_181079319
Heeft iemand hier een telegraaf account? ( :') )

https://www.telegraaf.nl/(...)nergens-mee-bemoeien
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181079526
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 13:58 schreef Wuwwa het volgende:
Als Wilfred weer in de Troll/coke/cabaret/begripafgangeennieuwedimensiegegeven-modus zit, haak ik af.
Met zijn zus aan de piano.
pi_181079546
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:06 schreef superniger het volgende:
Heeft iemand hier een telegraaf account? ( :') )

https://www.telegraaf.nl/(...)nergens-mee-bemoeien
Ik verdenk ikweethetookniet om er eentje te hebben.
pi_181079691
Van Blendle geplukt

quote:
JOHN DE MOL: ’Ik wíl me NERGENS mee bemoeien!’

JOHN DE MOL bezorgde RTL een grote slag door de mannen van VI weg te halen bij concurrent RTL en naar zijn Veronica te halen. Vanavond is het zover en gaan WILFRED GENEE, JOHAN DERKSEN en RENÉ VAN DER GIJP daar aan de slag. Volgens de mannen stelden zij harde vrijheidseisen, die hun nieuwe baas ze kon garanderen. ,,Ach, het is natuurlijk ook een beetje stoere praat’’, zegt John de Mol nu.

Het was in principe al jaren het favoriete tv-programma van JOHN DE MOL, ook al werd het niet door zijn eigen mensen gemaakt.

Zelfs toen VI er in 2011 met de Gouden Televizier-Ring vandoor ging, en niét de gedoodverfde winnaar - zijn The Voice of Holland – kon hij daarom lachen.

De Mol: ,,Ja, dat was wel mooi toen. Als wij dan niet winnen, dan maar het programma waar ik zelf ook het liefste naar kijk, dacht ik die avond. Al was het natuurlijk wel fijn dat we met The Voice die ring een jaar later alsnog kregen toebedeeld.’’

Met de komst van WILFRED GENEE, JOHAN DERKSEN en RENÉ VAN DER GIJP naar zíjn Veronica, sloeg de mediamagnaat een grote slag. Toch was de belangrijke transfer, hoe omvangrijk ook, eigenlijk ’in no time’ bekeken.

,,We hebben twee keer bij elkaar gezeten, zij met hun wensenlijstje en ik met het mijne. En toen we die naast elkaar legden, was me wel duidelijk dat daar geen wereld van verschil tussen zat. Iets eerder was dat nog wel even spannend. Ik wist dat de mannen nog geen nieuwe deal met RTL hadden. Ik heb gezegd: ’Doe daar nog een ultieme poging eruit te komen. Als dat niet lukt gaan we praten ’. Daarna ging het snel.’’

Johan Derksen stribbelde het langst tegen?
,Nee hoor. Ja, ik las dat hij zoiets vertelde in een interview, vanwege zijn vrouw… Ik weet niet wat hij thuis verteld heeft, maar ik heb zelf niet het idee gehad dat Johan nu zo heel erg tegen een nieuw contract was, nee.’’

Wat stond bovenaan jouw lijstje?
''Dat ze wel met z’n drieën moesten komen. Het was alle drie, of niet. Het is een drie-eenheid, dat groepje, daar moet je verder niet aankomen. We gaan ook niet veel veranderen. Maandag waren we bij de oplevering van het decor. Nou, het zal je niet verrassen dat daar weer een tafel tussen wat wandjes staat. Er ligt niet ineens een dansvloertje. Het logo was op tijd klaar, het decor dus, de tune van de Danny Vera Band . Het is een geoliede machine, over twee weken staat het als een huis.’’

Ik zag op sociale media wel een foto van jou voor zo’n flip-over-bord.
,,Tijdens een vergadering in zo’n zaaltje ja, maar dat bord stond daar niet voor dit programma. We hebben daar toen wat puntjes op de ’i’ gezet, maar we hebben geen besprekingen gehad over wat er allemaal veranderd moet worden. Welnee. Die mannen zijn zoals ze zijn en dat maakt ze zo goed. Het is niet mijn hobby om op tv op te treden, maar als zij mij een keer vroegen en het kwám uit... dan vond ik dat altijd wel geinig om er te zitten. Met als hoogtepunt de aflevering waarin ik van mijn stoel afgerold ben van het lachen om dat verhaal van Van der Gijp over de Hummer van WESLEY SNEIJDER

Op hun lijstje stond dat je je nergens mee mag bemoeien?
,,Dat kwam dan goed uit, want ik wíl me ook helemaal nergens mee bemoeien. We nemen niet zo’n programma over, om vervolgens te gaan vertellen dat het allemaal anders moet. Je weet dat Derksen soms dingen zegt waardoor half Nederland over hem heen valt. Als je dat niet wilt, dan moet je er niet aan beginnen.’’

Maar er zullen toch wel wat afspraken zijn gemaakt?
,,Bepaalde grenzen zijn er. Je kan niet iemand onterecht voor crimineel uitmaken om maar wat te noemen. Maar als iedereen zich aan die, heel ruim opgestelde, grenzen houdt dan voorzie ik geen problemen. Ik denk dat het ook een beetje stoere praat van ze is eigenlijk. En ik zal er af en toe zeker langs gaan. Maar dat is dan eerder om mijn betrokkenheid te laten blijken. Dat was een van hun klachten bij de vorige werkgever, dat ze nooit iemand zagen en dat ze nooit wat hoorden.’’

Heb je verder nog plannen met de mannen?
,,Ik denk wel dat we zeker meer willen gaan doen met Wilfred Genee dan alleen VI. Hij heeft zelf ook aangegeven dat hij voor meer in is. Maar we moeten goed kijken wát, want met VI heeft hij al twee avonden en daar komt ook de Champions League nog bij. Ik vind hem als presentator en interviewer soms echt nog wel ondergewaardeerd. Als je weleens luistert naar zijn vrijdagmiddagprogramma op BNR, dat doet hij echt heel erg goed. Ik zou nog wel een programma op tv willen waar hij dat talent kan laten zien en ik denk dan aan een talkshow met HÉLÈNE HENDRIKS. Dat lijkt me een spannende combinatie, de Beauty and The Beast is dat dan een beetje. Maar we hebben afgesproken: eerst zorgen dat VI helemaal staat en dan gaan we dáárover nadenken. In het verleden heb ik altijd heel prettig met hem gewerkt, dus daar kan ik me op verheugen.’’

Wat wordt de volgende grote verrassende transfer?
,,Die zit er op korte termijn niet aan te komen. GORDON begint 1 januari en dat was het voorlopig, in elk geval voor het seizoen dat nu gaat beginnen. Aan zijn programma’s wordt trouwens nu al gewerkt. En verder gaan we praten met RTL welke van onze programma’s daar blijven en welke we naar ’6’ gaan halen.’’

Dat gaat dan eerst over The Voice waarschijnlijk?
,,Nee hoor, niet per se. Er lopen zo’n tien à twaalf goed scorende programma’s daar en ik zeg niet dat ik die allemaal weg wil halen. We gaan eerst eens rustig kijken hoe we daarmee verder gaan.’’
pi_181080048
NOG ZES UUR!!

Johan al onderweg!?
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:42:51 #18
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_181080306
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:32 schreef Nober het volgende:
NOG ZES UUR!!

Johan al onderweg!?
Met z'n privé chauffeur
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_181080374
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:18 schreef tompsv18 het volgende:
Van Blendle geplukt

[..]

klasbak
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_181080387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:32 schreef Nober het volgende:
NOG ZES UUR!!

Johan al onderweg!?
Die is nu vast ergens bij een tankstation gestopt om zn 2 espressootjes en een cola zero te halen voor zijn powerdieet. Ondertussen lastig gevallen door mensen die willen weten wie er dit jaar kampioen wordt.
pi_181080392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:42 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Met z'n privé chauffeur
Chauffeuse he.

Johan doet aan POSITIEVE DISCRIMINATIE!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2018 14:49:06 ]
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:49:48 #22
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_181080413
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2018 14:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Chauffeuse he.

Johan doet aan POSITIEVE DISCRIMINATIE!
Is zij het nu ook? Dacht alleen tijdens VI Oranje
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
  Forum Admin vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:51:42 #23
35723 crew  GGMM
pi_181080447
quote:
Van Blendle geplukt

[..]

Bedankt Tom. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 10 augustus 2018 @ 14:52:57 #24
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_181080459
quote:
Van Blendle geplukt

[..]

Leuk interview met JOHN DE MOL hoor.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_181080556
quote:
Van Blendle geplukt

[..]

Oh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')