Waarom pak je Wober Ziyech en Neres erbij?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blind 16-20 miljoen
Wober 7,5 miljoen
Ziyech 11 miljoen
Tadic 11 miljoen
Neres 12 miljoen
57,5 - 61,5 miljoen Frits.
Niks mis meequote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:06 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wel een vermakelijke film. Als je masochist bent.
Die zijn toch ook gekocht? Die staan nu toch in het veld? Er staat een team op het veld dat 60 miljoen gekost heeft en dat weet geen kans te creëren tegen fucking Heraclesquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom pak je Wober Ziyech en Neres erbij?
Als intikkertjes al teveel zijn voor Donny “Ik kan als ik op de bank zit niet beloven dat ik blijf” van de beek.quote:
Martin Jolgodquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nog steeds wachten op een goede samenvatting van Ajax-RKC
Enorm overschat talentje zonder specifieke kwaliteiten. Net als Siem en Davy zeg maar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als intikkertjes al teveel zijn voor Donny “Ik kan als ik op de bank zit niet beloven dat ik blijf” van de beek.
Maar om je team ingespeeld op elkaar te krijgen, kun je toch beter zoveel mogelijk minuten in je sterkste opstelling maken? Of is dit de sterkste opstelling?quote:
Taglifico, De Jong en Huntelaar <> Wober, Donny, Sierhuisquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar om je team ingespeeld op elkaar te krijgen, kun je toch beter zoveel mogelijk minuten in je sterkste opstelling maken? Of is dit de sterkste opstelling?
Voorbereiding nog niet lang bezig dus spelers niet 100% fit, dan is twee wedstrijden in de week wel veel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar om je team ingespeeld op elkaar te krijgen, kun je toch beter zoveel mogelijk minuten in je sterkste opstelling maken? Of is dit de sterkste opstelling?
In mijn ogen als iedereen fit isquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Taglifico, De Jong en Huntelaar <> Wober, Donny, Sierhuis
Die drie maken je momenteel door hun huidge vorm niet veel beter dan wat er nu staat.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Taglifico, De Jong en Huntelaar <> Wober, Donny, Sierhuis
Hoe lang is die al out?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:20 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak me zorgen om Dolberg hij moet echt het Nivo weer gaan halen als hij terug komt.
Anders moet Ajax toch maar eens gaan kijken voor een Extra spits.
Hij moet het dit jaar wel waarmaken inderdaad.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:20 schreef KingRadler het volgende:
Ik maak me zorgen om Dolberg hij moet echt het Nivo weer gaan halen als hij terug komt.
Anders moet Ajax toch maar eens gaan kijken voor een Extra spits.
Deze.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:20 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
In mijn ogen als iedereen fit is
Tadic - Dolberg - Neres
Ziyech - Vd Beek
Blind
Tagliafico - F. De Jong / Wober - De Ligt - Mazraoui
Onana
Die drie die er nu staan kunnen er heel weinig van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:21 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die drie maken je momenteel door hun huidge vorm niet veel beter dan wat er nu staat.
Ik heb Tadic en Ziyech wel een paar jaloersmakende passjes zien geven. Vooral die ene op van de Beek mocht er wezen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:24 schreef BobW het volgende:
Sommige spelers doen ook veel te moeilijk. Neres, Tadic en Ziyech gaan steeds kansloze acties aan terwijl ze die bal gewoon lekker snel rond moeten spelen.
Die drie die jij opnoemde kunnen er in huidge vorm niet veel beter van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die drie die er nu staan kunnen er heel weinig van.
Huntelaar drie goals in de laatste twee wedstrijden. Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:29 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Die drie die jij opnoemde kunnen er in huidge vorm niet veel beter van.
Die loopt met zijn ziel onder zijn arm sinds hij heeft gehoord dat hij niet weg mag. Zie zag het grote geld al binnen stromen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:30 schreef StarGazer het volgende:
Neres heeft een snipperdag opgenomen
Weer stoned zeker.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:30 schreef StarGazer het volgende:
Neres heeft een snipperdag opgenomen
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:10 schreef manny het volgende:
Half werk, is geen goed begin. Come on boys.
Blind nog slechter. Heb nog nachtmerries van Blind als linksback.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:42 schreef Wotte het volgende:
Bij gebrek aan beter kan ik wober op linksback begrijpen maar je hebt beter met blind. Wober is niet echt geweldig op linksback.
daar komt het wel op neer ja...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
Die Sierhuis is echt helemaal niks he?
Sinkgraven al eens uit de lappenmand?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blind nog slechter. Heb nog nachtmerries van Blind als linksback.
De nieuwe mike vd hoornquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:44 schreef KingRadler het volgende:
Ajax moet gaan forceren zet Blind in de Spits![]()
Voorspellende gave trouwensquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Blind nog slechter. Heb nog nachtmerries van Blind als linksback.
sowiesoquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:52 schreef PicoMMP het volgende:
Ziyech is - by far - Ajax' beste speler
Zal wel een toevalstreffer worden, vrije trap, penalty of van richting veranderd schot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:56 schreef BobW het volgende:
Aanval loopt zo slecht weer![]()
Er wordt alleen gescoord door individuele acties
Het seizoen is vroegquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Blind is het geld nog niet waard het seizoen is wel nog vroeg...
Nieuwenburg & O'Brien. Johngenot.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bandé nieuwe Sjon Nieuwenburg
Wordt dit seizoen met afstand de beste speler op de NL’se velden.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:55 schreef KingRadler het volgende:
wat is Ajax zonder Ziyech, ze moeten die speler echt houden. Ben dan ook bang dat Tadic dan ook minder gaat worden. Vind maar eens een vervanger.
Wanhoop?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:59 schreef Wotte het volgende:
Heb nog steeds gewoon het idee dat ze gaan winnen.
Goed backje wel onder Koemanquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 19:58 schreef DaveFoley het volgende:
[..]
Nieuwenburg & O'Brien. Johngenot.
Altijd stuk wel.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Goed backje wel onder Koeman
Heracles speelt wel meer verdedigendquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Sturm Graz moet dan wel uit totale gehandicapten bestaan
Dat is geen excuus .quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heracles speelt wel meer verdedigend
Die kunnen er nog minder van.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:02 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax, PSV en Feyenoord kunnen er allemaal niks van. Misschien wordt een Heerenveen of Utrecht wel een keer kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |