Ben jij daar doorheen gefietst dan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 08:59 schreef just me het volgende:
Tijd om mijn golftas een helemaal leeg te halen en te laten drogen![]()
wat een bui gisterenavond
Ik had het geluk dat ik door iemand werd opgehaald en thuisgebracht.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 08:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben jij daar doorheen gefietst dan?
Goed geregeld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik door iemand werd opgehaald en thuisgebracht.
Ik zei nog, ik wil jou ook wel komen halen maar dat hoefde nietquote:
Volgende keer jij maar weer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:16 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zei nog, ik wil jou ook wel komen halen maar dat hoefde niet
Precies, eerlijk verdelen wie de BOB moet blijvenquote:
auto is rijklaar maar de plannen zijn gewijzigd, ik rij heen mee en terug met de trein.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Auto weer helemaal rijklaar voor vanmiddag, just me?
Er klopt iets nietquote:
veel plezier vanmiddagquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
auto is rijklaar maar de plannen zijn gewijzigd, ik rij heen mee en terug met de trein.
Straks zelf maar even autorijden en/of morgen
Maandag 2 uur les
dat is een slechte zaak.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:27 schreef MadMaster het volgende:
Zo maar eens op koffie jacht.
Wat we nu hebben is niet te zuipen...
Er staat een verkeerd cijfer in je avatarquote:
Elf is gedegradeerd.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat een verkeerd cijfer in je avatar
Volgens mij was het de schuld van spijkerbroek. Maar ja, eigenlijk is alles wel de schuld van spijkerbroekquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij was het de schuld van spijkerbroek. Maar ja, eigenlijk is alles wel de schuld van spijkerbroek
Ah ja... Sterrenstofquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:40 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat een verkeerd cijfer in je avatar
Volgens mij was het de schuld van Tuned22, a.k.a. Tjoentquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij was het de schuld van spijkerbroek. Maar ja, eigenlijk is alles wel de schuld van spijkerbroek
Je deed het toch helemaal zelfquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij was het de schuld van Tuned22, a.k.a. Tjoent
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Je deed het toch helemaal zelf![]()
Je hebt een verzoekje van mij wel eens domweg geweigerd, alleen omdat Kanye West er aan mee had gewerkt (op zich best een goede reden, trouwens).
Dus dat je Tuned nou niet durfde te weigeren
Hmmm, is dat niet een beetje 1968?quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:57 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zit iedereen de raket lancering te kijken?
Deze gaat naar de zon.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 10:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, is dat niet een beetje 1968?
In de supermarkt weer; nu het weer aan het afkoelen is, is er weer minder vraag naar waterijsjes!quote:
daar zijn ze goed inquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 10:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
Uiteraard dikke faalhazen wederom bij Nasa. Want ja, ze hebben wat technical difficulties.
Als ze nou gewoon zorgen dat alles al klaar is VOOR hun 45 minuten launch window
de vakken van de ijsjes waren echt bizar leeg elke keer jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
In de supermarkt weer; nu het weer aan het afkoelen is, is er weer minder vraag naar waterijsjes!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 10:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, 14 minuten, dan gaat de boel de lucht in
Zo danquote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, VANDAAR dat we op de basisschool alleen maar corduroy broeken mochten dragen!quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 09:48 schreef livelink het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |