Ik vraag me nu af, kijk jij serieus wedstrijden van Zenit om dit soort conclusies te trekken?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Atalanta haalt Rigoni voor ongeveer ¤15 miljoen. Bij Zenit geen seconde van gezien, maar als hij zijn vorm van Independiente nog heeft of terug kan vinden, is dat toch wel een prima aanwinst.
Lees je die post wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af, kijk jij serieus wedstrijden van Zenit om dit soort conclusies te trekken?
Wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af, kijk jij serieus wedstrijden van Zenit om dit soort conclusies te trekken?
Excuus. Ik dacht even dat je op zijn vorm doelde en dat je aangaf daar niets van te hebben gezien bij Zenitquote:
WTF WTF WTF WTF WTFtwitter:MilanEye twitterde op donderdag 16-08-2018 om 22:53:48Milan have reached an agreement with Lazio to sign Milinkovic-Savic on loan for ¤40M with option to buy, according to @sole24ore https://t.co/jkxJJNR0WD reageer retweet
fakenewsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:15 schreef Doublepain het volgende:
WTF WTF WTF WTF WTFtwitter:MilanEye twitterde op donderdag 16-08-2018 om 22:53:48Milan have reached an agreement with Lazio to sign Milinkovic-Savic on loan for ¤40M with option to buy, according to @sole24ore https://t.co/jkxJJNR0WD reageer retweet
De transfer waar je op zat te wachtentwitter:_pauljoyce twitterde op maandag 20-08-2018 om 16:50:55Loris Karius set to join Besiktas on two year loan reageer retweet
quote:Op donderdag 23 augustus 2018 13:19 schreef de_boswachter het volgende:
Jos Brech
Simpelveld 1 -> FC Vogezen 1
twitter:mohamedbouhafsi twitterde op zondag 26-08-2018 om 13:37:33Offre de l’#OM de 23M¤ pour #Strootman ! Roma demande un peu plus pour le milieu. Il a donné son accord pour un contrat de 5 ans. Quelques détails financiers à régler encore. #Kean l’OM s’est renseigné mais pas la priorité cet été et nécessite du milieu vite. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |