Wat is het ideale middenveld dan? Pastore - Nzonzi en?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 14:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat gaat nog moeten blijken, maar als het aan mij ligt is dit het definitieve einde van Paaseiland.
EDF heeft vorig seizoen de meeste minuten gegeven aan Nainggolan, Paaseiland en De Rossi, maar die laatste twee konden het grootste deel van het seizoen eigenlijk al echt niet meer. Ze hebben Cristante gehaald van Atalanta, dat lijkt me alvast de beste kandidaat. Pellegrini vond ik bij vlagen wel aardig, maar lijkt me nog niet klaar voor een basisplaats.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is het ideale middenveld dan? Pastore - Nzonzi en?
Ah, thanks. Pellegrini, De Rossi, Strootman en Florenzi als back ups voor het middenveld is niet verkeerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
EDF heeft vorig seizoen de meeste minuten gegeven aan Nainggolan, Paaseiland en De Rossi, maar die laatste twee konden het grootste deel van het seizoen eigenlijk al echt niet meer. Ze hebben Cristante gehaald van Atalanta, dat lijkt me alvast de beste kandidaat. Pellegrini vond ik bij vlagen wel aardig, maar lijkt me nog niet klaar voor een basisplaats.
Taison lijkt, als je z'n Instagram bekijkt, ook onvermijdelijk trouwens.
Heeft Villarreal goed ingekocht deze zomer? Raken toch een aantal goede spelers kwijtquote:Op dinsdag 14 augustus 2018 15:04 schreef Masterminded het volgende:
Denis Cheryshev gaat naar Valencia.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Villarreal goed ingekocht deze zomer? Raken toch een aantal goede spelers kwijt
Gerard Moreno hebben ze als nieuwe spits gehaald, droeg zo ongeveer Espanyol in zijn eentje. Ekambi en Roger Martinez komen ook voor de spitspositie. Op het middenveld zijn Cazorla en Caseres gehaald, daarnaast keert Bruno Soriano terug van een zware blessure. Voor achterin zijn Layun en Funes Mori gehaald.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft Villarreal goed ingekocht deze zomer? Raken toch een aantal goede spelers kwijt
Dat zijn een hoop transfers die ik niet had meegekregen, dan valt het wel mee als ik dat zo hoor. Bacca hoort ook nog bij die Castillejo deal toch? Verder hopen dat Cazorla fit blijft en het nog in zich heeft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gerard Moreno hebben ze als nieuwe spits gehaald, droeg zo ongeveer Espanyol in zijn eentje. Ekambi en Roger Martinez komen ook voor de spitspositie. Op het middenveld zijn Cazorla en Caseres gehaald, daarnaast keert Bruno Soriano terug van een zware blessure. Voor achterin zijn Layun en Funes Mori gehaald.
Ik ken niet iedereen maar het lijkt erop dat ze zich wel goed gewapend hebben.
Bacca gaat naar Villarreal inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop transfers die ik niet had meegekregen, dan valt het wel mee als ik dat zo hoor. Bacca hoort ook nog bij die Castillejo deal toch? Verder hopen dat Cazorla fit blijft en het nog in zich heeft.
Roger is juist weer vertrokken naar Mexico.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gerard Moreno hebben ze als nieuwe spits gehaald, droeg zo ongeveer Espanyol in zijn eentje. Ekambi en Roger Martinez komen ook voor de spitspositie. Op het middenveld zijn Cazorla en Caseres gehaald, daarnaast keert Bruno Soriano terug van een zware blessure. Voor achterin zijn Layun en Funes Mori gehaald.
Ik ken niet iedereen maar het lijkt erop dat ze zich wel goed gewapend hebben.
Oh, sorry.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Roger is juist weer vertrokken naar Mexico.
Ik las dat een creatieve middenvelder belangrijk was met het afhaken van Mount?quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:53 schreef Sked het volgende:
Zou niet verkeerd zijn als Odegaard naar Vitesse komt, alhoewel dat nou niet de prioriteit moet zijn.
Met Odegaard er ook nog eens bij zie ik Vitesse als grootste kanshebber voor plek 3.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:
https://www.gelderlander.(...)ij-vitesse~aeb5a47c/
Vitesse wil Ødegaard huren, volgens Mundo Deportivo (lol) is ook Heerenveen in de race.
Dat was inderdaad een wens, maar er is op een gegeven moment ook gezegd dat Vitesse in principe wel klaar was, tenzij er zich nog een buitenkansje zou aandienen. Daar kan je Odegaard denk ik wel onder scharen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik las dat een creatieve middenvelder belangrijk was met het afhaken van Mount?
Ik vraag me nu af, kijk jij serieus wedstrijden van Zenit om dit soort conclusies te trekken?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Atalanta haalt Rigoni voor ongeveer ¤15 miljoen. Bij Zenit geen seconde van gezien, maar als hij zijn vorm van Independiente nog heeft of terug kan vinden, is dat toch wel een prima aanwinst.
Lees je die post wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af, kijk jij serieus wedstrijden van Zenit om dit soort conclusies te trekken?
Wat?quote:Op donderdag 16 augustus 2018 14:32 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af, kijk jij serieus wedstrijden van Zenit om dit soort conclusies te trekken?
Excuus. Ik dacht even dat je op zijn vorm doelde en dat je aangaf daar niets van te hebben gezien bij Zenitquote:
WTF WTF WTF WTF WTFtwitter:MilanEye twitterde op donderdag 16-08-2018 om 22:53:48Milan have reached an agreement with Lazio to sign Milinkovic-Savic on loan for ¤40M with option to buy, according to @sole24ore https://t.co/jkxJJNR0WD reageer retweet
fakenewsquote:Op vrijdag 17 augustus 2018 08:15 schreef Doublepain het volgende:
WTF WTF WTF WTF WTFtwitter:MilanEye twitterde op donderdag 16-08-2018 om 22:53:48Milan have reached an agreement with Lazio to sign Milinkovic-Savic on loan for ¤40M with option to buy, according to @sole24ore https://t.co/jkxJJNR0WD reageer retweet
De transfer waar je op zat te wachtentwitter:_pauljoyce twitterde op maandag 20-08-2018 om 16:50:55Loris Karius set to join Besiktas on two year loan reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |