Dat moeten ze zelfsquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:15 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dan zal de NOS wel voor de eredivisie kiezen op NPO1.
De Belg is gewoon live he.quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:18 schreef Moira. het volgende:
Nja dan maar weer hier kijken: https://www.eurovisionsports.tv/ueg/live.html?id=244
Zit op laptop te kijken dus bij gebrek aan Hans is 't met Brits commentaar ook primaquote:
Ik heb het ook even gemist (stream liep ook even vast hier). Maar een 4.7 D terwijl hij in de kwali 6.4 turnde?quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:23 schreef VMG166 het volgende:
Wat gebeurde er met Joe Fraser??? Die leek gewoon een black out te hebben.. deed niet de oefening die hij zou moeten doen
Ja bizar... hij liet dingen weg. Misschien de druk? Jong ventje, druk van het presteren voor eigen publiekquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb het ook even gemist (stream liep ook even vast hier). Maar een 4.7 D terwijl hij in de kwali 6.4 turnde?
Zou wel een beetje gek zijn, ben wel benieuwd of hij nog een interview geeft ofzoquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:26 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Ja bizar... hij liet dingen weg. Misschien de druk? Jong ventje, druk van het presteren voor eigen publiek
Ik kijk de BBC en die hebben direct na de finale de Engelse turners voor de camera dus wie weet dan uitlegquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou wel een beetje gek zijn, ben wel benieuwd of hij nog een interview geeft ofzo
Aight keep me postedquote:Op zondag 12 augustus 2018 18:28 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Ik kijk de BBC en die hebben direct na de finale de Engelse turners voor de camera dus wie weet dan uitleg
Daar gaat mn 6 uit 6 goed voorspellen. Maar wel een vooruitgang qua gunfactor. Dalaloyan heeft echt een super goed toernooi, ik kan me geen echte fout herinnerenquote:
Ik vind hem wel tof ja!quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:37 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Daar gaat mn 6 uit 6 goed voorspellen. Maar wel een vooruitgang qua gunfactor. Dalaloyan heeft echt een super goed toernooi, ik kan me geen echte fout herinneren
Maar niet voor langquote:
Huh maar Hans zegt net dat ze het blijven volgen tot aan de medailleceremonie? Of bedoelt hij alleen de livestream op internet? Want die kijk ikquote:
tv wordt gewoon eredivisie op 1quote:Op zondag 12 augustus 2018 18:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Huh maar Hans zegt net dat ze het blijven volgen tot aan de medailleceremonie? Of bedoelt hij alleen de livestream op internet? Want die kijk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |