wattequote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou voor de mensen die te pauper zijn om een console te kunnen betalen erg goed nieuws zijn, inderdaad.
Trump heeft de Lira even een trap na gegevenquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 16:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Turkije heeft internetbankieren op slot gegooid
Geniet ervan jojoquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 17:37 schreef Jojoortje het volgende:
DE AH ZALM IS BINNEN.
Nog teringduur maar goed...
niet gekliktquote:
Hoiquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 17:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet ZEEUWSE mossels vanavond
Nouja ik vind het knap van hem.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Zeeuwse / Japanse / Vietnamese / Limburgse vriend
Ik ben benieuwd hoe Saind hier over denkt.
Wij staan achter je Lenny.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 18:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tyfus wat is die sounddragon een debiel. Ik ben benieuwd of hij er ook nog voor gaat zorgen dat ik een ban krijg.
Ik heb nog nooit van sounddragon gehoord.quote:
Ik vind zalm ook altijd wel erg lekker.quote:
Hoiquote:
ey jij bent hier al lang niet geweestquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind zalm ook altijd wel erg lekker.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 17:58 schreef Coco. het volgende:
Oei daar ging GGMM flink de mist in, ik ben benieuwd of hij er nog op terugkomt.
Prima, maar met dat mooie weer ben ik alleen nooit meer hier of op WZV (en er was geen voetbal)quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:06 schreef Saind het volgende:
[..]
ey jij bent hier al lang niet geweest
wassup
Ja best wel.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Jij begint zeker ook al aardig op te schieten, richting nummer 2?
hey Nielsquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Jij begint zeker ook al aardig op te schieten, richting nummer 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |