quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ie dan zegt "Ik ga wel even liefje" en dat je dan bijna schreeuwt "NEE LAAT MIJ GAAN!!"![]()
Die ikea matrasbeschermer is echt een aanrader ja en het geld meer dan waard, het ligt zoveel beter dan dat stomme ding uit het kraampakket.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 13:21 schreef Tink89 het volgende:
M'n kraampakket werd net bezorgd. Wat zit daar veel in zeg... Alleen die onderlegger voor het bed is echt heel naar blauw plastic. Toch maar even bij de Ikea een andere halen.
En ons bed hoeft maar 75 cm, waardoor we op 0,5 cm na genoeg hebben aan de klossen van 14 cm ipv die van 28 cm. Dat scheelt een hoop. Ik zag bijna 89 cm hoog al niet echt zitten
En een newborn shoot? Zat ik net aan te denken (want de fotograaf die ik wil reageert niet grrr). En wat ik ook nog wil laten doen is een portretje van ons kersverse gezin incl. charmante labradoodle laten tekenen. Wel weer babygerelateerd, dat wel! O ja en op mijn verjaardagsverlanglijstje staat een dagje naar Antwerpen en dan winkelen want ik ben echt toe aan nieuwe kleding (wel na bevalling).quote:
Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon. Eerste keer boodschappen zonder de kleine beeb vond ik bijzonder matig - liep ik daar eenzaam tussen de schappen zonder mijn kuikentje.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat ie dan zegt "Ik ga wel even liefje" en dat je dan bijna schreeuwt "NEE LAAT MIJ GAAN!!"![]()
Ik nam altijd de wagen en heb hond geleerd daar naast te lopen. Op momenten dat hond niet luisterde en ik twee handen nodig had om haar te houden (grote hond) kon ik de wagen even aan de kant zetten zonder dat er meteen gekke dingen gebeurden met baby. Verder voelde hond prima aan dat baby in die wagen lag, dus ze liep eigenlijk doorgaans heel netjes mee...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:49 schreef Helsinki het volgende:
Ik maak me wat zorgen om de hond uitlaten (met baby) straks. Hij is erg enthousiast en vergeet wel eens dat hij vast zit aan een riem als hij een kat ofzo ziet. We willen vanaf januari weer op cursus met hem maar vraag me af hoe ik dat tot die tijd kan doen. Heb een tula FTG en een kinderwagen. Iemand tips?
Ik nam altijd de tula.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 15:49 schreef Helsinki het volgende:
Ik maak me wat zorgen om de hond uitlaten (met baby) straks. Hij is erg enthousiast en vergeet wel eens dat hij vast zit aan een riem als hij een kat ofzo ziet. We willen vanaf januari weer op cursus met hem maar vraag me af hoe ik dat tot die tijd kan doen. Heb een tula FTG en een kinderwagen. Iemand tips?
Fijn! Klinkt goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 19:32 schreef ToT het volgende:
De geboorte van mini-ToT komt steeds dichterbij.
Gisteren een liggingsecho gehad (35 weken en 3 dagen) en het lijkt er op dat alles volgens schema verloopt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |