SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, einde gezeur. Maandag ben ik volgens mijn eigen berekening 10 weken en heb ik de eerste echo. Mijn man heeft er ook heel veel zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuchs, gaat het al wat beter?
Loj, we scoorden gisteren toch nog een mutsje voor het eerste pakje! En als het goed is komt er binnenkort een grijze aan; mocht je er nog zoeentje hebben tegen die tijd dan ben ik wel geïnteresseerd. Het gaat om een mutsje dat bij dit pakje past.
NJ: balen van je dag en helaas nog steeds geen baby. Maar, hopelijk duurt dat niet al te lang meer.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:47 schreef Mrs.Peel het volgende:
NJ, we kunnen nu oprecht zeggen "succes met de laatste loodjes!"
Aapie, jij schiet ook echt op!
Ook hier wisseldag: 30 weken alweerNu gaat het ineens rap. De baby beweegt veel, eigenlijk voel ik de baby de hele dag door wel. En de ongemakken hè: zuurbranden, pijn in m'n bekken, slecht slapen door of onhandig grote buik of door bewegende baby. En toch geniet ik nu dubbel en dwars van m'n buik en lijf. Zo bijzonder vind ik het allemaal
Einde lief-dagboek-post
Ik had tijdens mn zwangerschap van N. ook zoveel last van jeuk! Resultaat mn benen en voeten onder de littekens, ik zal zo is even kijken wat voor zalf ik had. Ik weet wel dat het heel erg koud was en het deed echt branden op open wondjes.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:14 schreef silliegirl het volgende:
Uch, ik ben er zo klaar mee. Ik ben te moe om ook maar iets te ondernemen, ik word kriegel van peuter die de hele tijd aan me wil plakken, mijn bekken en rug doen zeer, ik ben de hele tijd misselijk.. En dan die jeuk! Overal! Ik zit echt van mn tenen tot mn schouders onder het eczeem. En niks helpt, schijnt echt hormonaal te zijn en dan werkt hormoonzalf dus ook niet. En door die jeuk slaap ik voor geen meter en ben ik nog vermoeider.
Oplossing voor de eczeem? Bevallen! Dus eh. Baby. Komt u maar!
Mentol gel toevallig? Dat smeer ik ook. Inderdaad koud en brand op open plekjes...quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 16:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ik had tijdens mn zwangerschap van N. ook zoveel last van jeuk! Resultaat mn benen en voeten onder de littekens, ik zal zo is even kijken wat voor zalf ik had. Ik weet wel dat het heel erg koud was en het deed echt branden op open wondjes.
quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 13:46 schreef Helsinki het volgende:
We hebben er nu een van bebe jou.
Wel overgenomen van iemand want ook wij willen straks met de kleine gaan douchen.
En en en: vandaag de babykamer decoreren![]()
![]()
.
Jij hebt dat pakje overgenomen van mij toch? Of was jij dat niet? En daar zat een mutsje bij toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuchs, gaat het al wat beter?
Loj, we scoorden gisteren toch nog een mutsje voor het eerste pakje! En als het goed is komt er binnenkort een grijze aan; mocht je er nog zoeentje hebben tegen die tijd dan ben ik wel geïnteresseerd. Het gaat om een mutsje dat bij dit pakje past.
NJ: balen van je dag en helaas nog steeds geen baby. Maar, hopelijk duurt dat niet al te lang meer.
In ieder geval, wij hadden er ook een effen okergeel mutsje bij, dat was ook tof!
Ah, ziet er goed uit. Even halen morgenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:41 schreef Elleska het volgende:
[..]
inlegverband is groter waardoor je niet hoeft te stapelen en beter gevormd waardoor het veiliger voelt wat betreft doorlekken. bijna een luier, wordt ook wel gebruikt voor urine en ontlastingsincontinentie.
plaatje
Ik zou beiden meenemen. Afhankelijk van de temperatuur kan je dan ter plekke inschatten wat het beste is.quote:Op zondag 12 augustus 2018 11:24 schreef Helsinki het volgende:
Niet bijgelezen maar: voor een septemberbaby wil ik een boxpakje inpakken voor in de ziekenhuistas. Doe ik dan het beste een rompertje met lange of met korte mouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |