TERWIJL DE ZON SCHEEN!!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee je zei dat de zon altijd schijnt
Dat is dus incorrect, 3 minuten geleden regende het namelijk nog.
Tering.
Het enige echte bastion van vogelaarwijken in Eindhoven is de Bennekel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu zelfs al in WoenselWest?!?!
Waar gaat dit heen
hou je er buiten, aasgierquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef GGMM het volgende:
Buitendam wordt met de grond gelijk gemaakt.
quote:
Haha wat wou je doen danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik zou voorzichtig doen als ik jou was.
Dat is grappig, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik het tegen jou had.quote:
LSD uiteraardquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is jullie favoriete ASAP Rocky track
Lekker, wat ga je eten?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed!Ik ga over 10 minuten eten, dat wordt genieten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik het tegen jou had.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik informeer naar de manier waarop je Saind denkt aan te gaan pakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is jullie favoriete ASAP Rocky track
Waarom is dat een probleem?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw probleem niet het mijne
Ik zag in Berlijn allemaal kinderen van 10 rondlopen met fortnite shirts, was een invitational event ofzoquote:
Speel jij Fortnite ja?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
Fortnitegenot.
Word er alleen wel enorm gespannen van dat kutspelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |