Ja, leuk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:35 schreef GGMM het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in de suggestie van Buitendam
Doe eens normaalquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kankerTT trouwens. Hou die onzin lekker in KLB.
Beetje hypocriet dit, makker.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:35 schreef GGMM het volgende:
Wat een kankerTT trouwens. Hou die onzin lekker in KLB.
Doe zelf normaal.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje hypocriet dit, makker.
De 1e toppen worden zichtbaar.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat is mooi KnutdeIJsbeer
hoe is het met je planten
Ik stel dit zeer op prijs, makker.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier nog niet.
Ik laat het je onmiddellijk weten wanneer dit verandert.
Het is echt een minuut droogquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:48 schreef Buitendam het volgende:
Hier is het droog, maar in Eindhoven schijnt dan ook altijd de zon. City of Angels.
Erg goed!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik stel dit zeer op prijs, makker.![]()
Hoe gaat het verder met je?
Waar heb je dan al die lampen voor nodig?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:48 schreef Buitendam het volgende:
Hier is het droog, maar in Eindhoven schijnt dan ook altijd de zon. City of Angels.
Nee je zei dat de zon altijd schijntquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, tering. Mokerdom.
Voor al die onderontwikkelde kutgebieden buiten Home of the Brave.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar heb je dan al die lampen voor nodig?
TERWIJL DE ZON SCHEEN!!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee je zei dat de zon altijd schijnt
Dat is dus incorrect, 3 minuten geleden regende het namelijk nog.
Tering.
Het enige echte bastion van vogelaarwijken in Eindhoven is de Bennekel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu zelfs al in WoenselWest?!?!
Waar gaat dit heen
hou je er buiten, aasgierquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef GGMM het volgende:
Buitendam wordt met de grond gelijk gemaakt.
Haha wat wou je doen danquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Ik zou voorzichtig doen als ik jou was.
LSD uiteraardquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is jullie favoriete ASAP Rocky track
Lekker, wat ga je eten?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed!Ik ga over 10 minuten eten, dat wordt genieten.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is grappig, ik kan me helemaal niet herinneren dat ik het tegen jou had.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik informeer naar de manier waarop je Saind denkt aan te gaan pakken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat is jullie favoriete ASAP Rocky track
Waarom is dat een probleem?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jouw probleem niet het mijne
Ik zag in Berlijn allemaal kinderen van 10 rondlopen met fortnite shirts, was een invitational event ofzoquote:
Speel jij Fortnite ja?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
Fortnitegenot.
Word er alleen wel enorm gespannen van dat kutspelletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |