Ja zo iets. Dus heb gelukkig nog even te gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:19 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoe oud worden labradors dan normaal gesproken, 12/13 ofzo?
Koeltjes hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga naar bed rens maar ik wens je nog een fijne voortzetting
Laat Jezus hier buitenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:33 schreef kapiteintje het volgende:
Jezus dan groet je je maat en dan krijg je deze pijnlijke stilte.Chanant
Trustenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ga naar bed rens maar ik wens je nog een fijne voortzetting
volgend jaar weer?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:08 schreef KingRoland het volgende:
EO jongerendag was wel leuk in mei
ongeveer een jaar denken zequote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja zo iets. Dus heb gelukkig nog even te gaan.Weet je hoe oud die van jou (ongeveer) is?
En slaap lekker
god straft je meteenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb zomervakantie dus ik ga weer lekker slapen
ga werken lamzakquote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:09 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb zomervakantie dus ik ga weer lekker slapen
Tot welke leeftijd mag je daar komen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 01:08 schreef KingRoland het volgende:
EO jongerendag was wel leuk in mei
niet zo heel veel, werken maar deze weken zijn te rustig dus afschuwelijk om de dagen door te komen. Bij jou?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Haags!
Wat staat er op het programma vandaag?
nee 32 uur momenteelquote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Werk jij eigenlijk fulltime?
kan je je bot wel uitzetten en zelf postenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet zo heel veel, werken maar deze weken zijn te rustig dus afschuwelijk om de dagen door te komen. Bij jou?
Precies hetzelfde. Ik vind deze periode ook echt niks.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
niet zo heel veel, werken maar deze weken zijn te rustig dus afschuwelijk om de dagen door te komen. Bij jou?
ja precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Precies hetzelfde. Ik vind deze periode ook echt niks.
Normaal zit ik ongeveer 40-45% van de tijd achter een computer. Nu is dat het dubbele.
Ik sla dat gewoon over deze zomer.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En dan lukt klusgenot me ook nog niet echt deze dagen.
Kom er niet helemaal uit met mijn sproeiinstallatie.
Ik wil het juist nu gaan aanleggen ondergronds. Alleen zit te kloten met de druk en aantal circuits.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sla dat gewoon over deze zomer.
laat vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gggggoooooeeeeeddddeeeeemmmmoooorrrrrggggeeeennnn
Ik heb daar nog geen ervaring mee eigenlijk.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik wil het juist nu gaan aanleggen ondergronds. Alleen zit te kloten met de druk en aantal circuits.
Ik ook niet. Maar voor alles een eerste keer.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb daar nog geen ervaring mee eigenlijk.
Sowieso vind ik werken met elektriciteit of water maar niets hoor. Niet mijn sterkste punt.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar voor alles een eerste keer.
Ik wacht maar even tot mijn loodgieter terug is van bouwvak.
Weet sowieso niet of in de meterkast wel het beste idee is. Misschien kan het beter buiten hangen, al is zoiets wel gewoon lelijk.
Ieder zo z'n kwaliteiten. Water is ook niet mijn beste kant (dat blijktquote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sowieso vind ik werken met elektriciteit of water maar niets hoor. Niet mijn sterkste punt.
lekker manquote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, doe mij ook maar een bakkie.
Ja? Is het er weer een keer van gekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:27 schreef Jojoortje het volgende:
Deze nacht was prima in ieder geval.
In principe gewoon 9 maanden. Tenzij een arts het zal afraden wegens complicaties o.i.dquote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja? Is het er weer een keer van gekomen?
Tot hoever zwanger kan dat eigenlijk?
Alles kan, maar of je het wil.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja? Is het er weer een keer van gekomen?
Tot hoever zwanger kan dat eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |