Zou die voor 3.5 naar stoke City ofzo vertrekken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax en Barca akkoord 50 miljoen voor Frenkie de JongWat is Lozano dan waard vraag ik me af. Al denk ik als Frenkie bij ons had gespeeld wat zomaar had gekund als Overmars er niet tussendoor kwam fietsen dat ie bij ons max 20 waard zou zijn.
Een stuk minder.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax en Barca akkoord 50 miljoen voor Frenkie de JongWat is Lozano dan waard vraag ik me af.
Zei Marc Netto niet dat er niemand meer gingen vertrekken? Ziyech nog en de winterbanden kunnen op de kar.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax en Barca akkoord 50 miljoen voor Frenkie de JongWat is Lozano dan waard vraag ik me af. Al denk ik als Frenkie bij ons had gespeeld wat zomaar had gekund als Overmars er niet tussendoor kwam fietsen dat ie bij ons max 20 waard zou zijn.
met je eens, een speciale speler maar dit is een veel te grote stap, ik geloof ook verder weinig vanquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:27 schreef nickhguitar het volgende:
Ik ben wel oprecht fan van de Jong als voetballer. Iedereen hier is altijd heel cynisch, maar die jongen heeft wel wat speciaals imo.
Echter is Barcelona gewoon 2/3 stappent te ver. Als je kijkt wat daar het verwachtingspatroon is dan kun je niet anders concluderen dat hij er gewoon nog lang niet klaar voor is. Was tegen Standard Luik ook gewoon matig, het niveau bij Barcelona ligt gewoon nog 5x zo hoog. Als je daar 2 wedstrijden aflevert zoals die tegen Luik dan speel je de rest van het seizoen bij de u-19 mee.
Ik snap deze carriere'planning' ook niet zo, waarom zou je in godsnaam 4 stappen overslaan? Waarom niet eerst uitblinken bij Ajax, dan bij een club hogerop en dan naar de absolute top?
Nog nietquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
Zinchenko voor 16 miljoen pond naar Wolves. Wie had dat gedacht toen hij bij PSV speelde
De treurige realiteit.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Leuk! 2 Ajax-topics tegenwoordig
Wow post jij ook nogquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Dat geloof je zelf toch niet he?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:24 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax en Barca akkoord 50 miljoen voor Frenkie de Jong![]()
Dat jullie hier zoveel moeite mee hebben gehadquote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:07 schreef tja77 het volgende:
Trencin doet in 6 minuten iets tegen Feyenoord wat PSV in 90 minuten niet lukte....
Ook veelzeggend natuurlijk.
Toen deed Van Beek niet mee hè. Wereld van verschil.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:07 schreef tja77 het volgende:
Trencin doet in 6 minuten iets tegen Feyenoord wat PSV in 90 minuten niet lukte....
Ook veelzeggend natuurlijk.
Dat moment dat er meer Ajax topics zijn dan actieve modsquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het is onthutsend slecht.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat jullie hier zoveel moeite mee hebben gehad.
Alsof je comedy capers zit te kijken.
Ik zie vooral een collectief falen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toen deed Van Beek niet mee hè. Wereld van verschil.
De reden dat hier over ajax wordt gepost (en vermoedelijk andersom niks over psv) is natuurlijk dat er bij psv niks gebeurd en bij ajax veel branie en veel nieuws is.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Altijd leuk posts teruglezen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 19:46 schreef BeamofLight het volgende:
Moet even denken aan Elan en zijn: zo nu weten jullie ook gelijk waar je staat
quote:Op zondag 5 augustus 2018 08:27 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV en de psv clowns zijn back naar de realtieit.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:47 schreef Haringkop het volgende:
Zo, dat PSV weet ook weer even waar het staat.
quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:22 schreef Maastoren het volgende:
Feyenoord is PSV op alle fronten voorbij. Was gister ook duidelijk te zien.
Hoe was je vakantie?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Je moet de gevolgen van inteelt dan ook niet onderschatten.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat ik nu tegen kom
Wat een figurenEcht jaren 90
Het schijnt dat de zoon van die ene tegenwoordig in Amerika woont.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat ik nu tegen kom
Waar ergens? Zou gezellig zijn een krat pils ermee te gaan drinken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het schijnt dat de zoon van die ene tegenwoordig in Amerika woont.
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het schijnt dat de zoon van die ene tegenwoordig in Amerika woont.
man man man man.. Dit soort types..Ik heb er gewoon geen woorden voor. Wat een ongelooflijke treurnisquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat ik nu tegen kom
twitter:stefdebont_vi twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 11:30:41Breaking: Ryan Thomas vertrekt naar PSV. De middenvelder zit vanavond al niet meer bij de selectie van PEC Zwolle tegen SC Heerenveen. #vi https://t.co/lO3SLgHSzA reageer retweet
twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 11:33:22Tijd voor een rebus!Wie zoeken we? 🤔 https://t.co/hoPpOt5nXY reageer retweet
alleen (nog) niet van het niveau wat je wiltquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Daar ben ik niet ontevreden mee. Wel een type welke PSV nodig heeft en waar het nu wat ontbeert.
Genotquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat ik nu tegen kom
Ja, want tegenwoordig zijn er geen tokkies meer in de harde kern van PSVquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat ik nu tegen kom
Is toch mooi man. Met Bas van Houtquote:Op donderdag 9 augustus 2018 21:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat ik nu tegen kom
Tering wat zit daar voor kleuter op de marketingafdeling....quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:38 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PSV twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 11:33:22Tijd voor een rebus!Wie zoeken we? 🤔 https://t.co/hoPpOt5nXY reageer retweet
Die zijn nu supporterscoordinator of fanclub voorzitter e.d.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want tegenwoordig zijn er geen tokkies meer in de harde kern van PSV
Wat zijn nu al jullie middenvelders eigenlijk? Hendrix, Pereiro, Rosario, Mauro, Rigo, Ramselaar en dan Thomas? Dan had je het geld van Thomas beter in de tas kunnen laten en gaan sparen voor een echte gescoute topper.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:45 schreef Mr.Maul het volgende:
Opmerkelijke aankoop. Thomas zal niet voor de basis gehaald worden, lijkt mij. Is een dikke middelvinger naar Mauro die het geweldig deed in de wedstrijden die hij meedeed met het eerste.
Dat zijn ze ongeveer, ja. Ik had ook liever een basiswaardige speler gezien dan iemand voor de breedte. Lijkt mij geldverspilling dit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn nu al jullie middenvelders eigenlijk? Hendrix, Pereiro, Rosario, Mauro, Rigo, Ramselaar en dan Thomas? Dan had je het geld van Thomas beter in de tas kunnen laten en gaan sparen voor een echte gescoute topper.
Lijkt me sterk nu...quote:
Zal wel niet al te veel gekost hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zijn nu al jullie middenvelders eigenlijk? Hendrix, Pereiro, Rosario, Mauro, Rigo, Ramselaar en dan Thomas? Dan had je het geld van Thomas beter in de tas kunnen laten en gaan sparen voor een echte gescoute topper.
Een Martin van Geeltje is dit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:53 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Dat zijn ze ongeveer, ja. Ik had ook liever een basiswaardige speler gezien dan iemand voor de breedte. Lijkt mij geldverspilling dit.
Maar neemt wel weer een plek in de selectie in waardoor de kans op een echte topper daar voor jullie wat minder groot is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Zal wel niet al te veel gekost hebben.
Guti kwam toch niet, als ik de berichten moet geloven, daar is gewoon geen geld voor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar neemt wel weer een plek in de selectie in waardoor de kans op een echte topper daar voor jullie wat minder groot is.
Brands had hem wel kunnen binnenhengelen met constructies, lijkt me stug dat die Gutierrez ook duurder zou zijn dan Lozano.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:08 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Guti kwam toch niet, als ik de berichten moet geloven, daar is gewoon geen geld voor.
Huh?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want tegenwoordig zijn er geen tokkies meer in de harde kern van PSV
Schijnbaar moet ie 15-16 miljoen kosten.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brands had hem wel kunnen binnenhengelen met constructies, lijkt me stug dat die Gutierrez ook duurder zou zijn dan Lozano.
Lozano moest toch nog meer kosten volgens de bronnen voordat PSV hem uiteindelijk kocht.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schijnbaar moet ie 15-16 miljoen kosten.
Precies, die weet het 100% zeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:11 schreef Gutanoth het volgende:
Scarface zei dat hij zou komen. Ik vertrouw scarface zijn bronnen wel
Hoe zie je dat precies voor je? Hendrix en Thomas achter Pereiro?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Daar ben ik niet ontevreden mee. Wel een type welke PSV nodig heeft en waar het nu wat ontbeert.
Dus dan is vier miljoen te veel?quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Thomas is een prima speler als je er een half miljoentje voor geeft
Lijkt mij wat overdreven voor bankvulling.quote:
Wel veel creativiteit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:26 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hoe zie je dat precies voor je? Hendrix en Thomas achter Pereiro?
Ik denk dat Mauro zowel voorin als op het middenveld (plek Pereiro) voldoende minuten gaat maken, maar dat vooral Ramselaar mag vertrekken.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 12:34:45#PSV had geen trek om niet-marktconforme bedragen te betalen voor Gutiérrez en schakelde nu naar Thomas. Prijs inclusief bonussen geschat op een kleine 4 miljoen. Het blijft opvallend dat de club meer dan 10 miljoen euro uitgaf voor Romero, men was echt enorm overtuigd van hem. reageer retweet
Is overigens wel het type dat we nodig hebben in de selectie.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:35 schreef tompsv18 het volgende:
Thomas vind ik wel een hele leuke speler. Ben benieuwd of hij aan kan haken op dit niveau.
Voor de basis dus.quote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:36 schreef Pino112 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 12:34:45#PSV had geen trek om niet-marktconforme bedragen te betalen voor Gutiérrez en schakelde nu naar Thomas. Prijs inclusief bonussen geschat op een kleine 4 miljoen. Het blijft opvallend dat de club meer dan 10 miljoen euro uitgaf voor Romero, men was echt enorm overtuigd van hem. reageer retweet
Dat wel jaquote:Op vrijdag 10 augustus 2018 12:37 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
Is overigens wel het type dat we nodig hebben in de selectie.
twitter:WBeuvink twitterde op vrijdag 10-08-2018 om 11:57:58Ryan Thomas is de typische verbindingsspeler die PSV zocht. Defensief een taakbewuste speler, in het positiespel met zijn voorwaartse passing gewenste toevoeging. Bovendien is zijn eerste aanname bijna altijd positief en heeft hij weinig balcontacten nodig om spel te verplaatsen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |