abonnement Unibet Coolblue
pi_181039770
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:50 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Het middenveld loopt nooit over van creativiteit en voetballend vermogen. Feyenoord houdt vooral van lopers en bikkellaars en doen niet eens moeite om een creatieve nummer 10 toe te voegen terwijl het daar al jaren aan schort.
Iets te makkelijk wel. Als het aan van Geel had gelegen had Ziyech bij Feyenoord gespeeld in plaats van bij Twente destijds.

Dus volgens mij proberen ze het wel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_181039948
Daarom had ik gehoopt dat Gustafson misschien nog een kans zou krijgen dit jaar. Dat is wel een speler met een steekpass en oog voor diepte.
pi_181039992
of Larsson een keer op 10 proberen.

Als Ziyech nu in beeld was geweest had Toornstra weer basis gestaan, toen Immers :)
pi_181040045
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:05 schreef macca728 het volgende:
of Larsson een keer op 10 proberen.

Als Ziyech nu in beeld was geweest had Toornstra weer basis gestaan, toen Immers :)
Maar wie zet je dan op links? Boetius? Dan speel ik nog liever met Toornstra op 10 en Larsson op links denk ik.
pi_181040099
Ja Boetius, het is nog mooi weer....

Of anders 1 van die jeugdspelers proberen. Niet donderdag maar als het een keer kan
pi_181041036
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:50 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Het middenveld loopt nooit over van creativiteit en voetballend vermogen. Feyenoord houdt vooral van lopers en bikkellaars en doen niet eens moeite om een creatieve nummer 10 toe te voegen terwijl het daar al jaren aan schort.
martin van geel

koopt elk jaar 3 middenvelders en ze voetballen altijd op dezelfde manier

deze man moet gewoon oprotten
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 22:14:28 #57
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_181041674
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Trencin is een niveautje Top Oss. Hou op hoor.
Het seizoen duurt langer dan alleen de wedstrijden tegen Trencin
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:21:03 #58
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181041826
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Trencin is een niveautje Top Oss. Hou op hoor.
Om een beetje een indicatie te krijgen van de sterkte van Trenchin: op Unibet krijg je voor winst Trenchin slechts 3,85 keer je inleg. Had verwacht dat die odd veel hoger zou zijn ..

[ Bericht 0% gewijzigd door PIETR op 08-08-2018 22:26:32 ]
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181041882
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:03 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Daarom had ik gehoopt dat Gustafson misschien nog een kans zou krijgen dit jaar. Dat is wel een speler met een steekpass en oog voor diepte.
Had ik ook nog wel willen zien ja.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 22:27:29 #60
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181041968
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:23 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Had ik ook nog wel willen zien ja.
Die gast heeft echt genoeg kansen gehad, was gewoon niet goed genoeg.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181042387
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 22:27 schreef PIETR het volgende:

[..]

Die gast heeft echt genoeg kansen gehad, was gewoon niet goed genoeg.
Ja het is een beetje vals sentiment ja. Eigenlijk uit pure armoede hoop je dan dat zon gastje het stiekem wel kan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2018 22:46:02 ]
pi_181046767
Matchday :)

Ricardo heeft er ook zin in.
Best uitgebreid verleden nog bij ons.

blablablabla
  donderdag 9 augustus 2018 @ 08:42:38 #63
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181046861
We pakken ze. :)
  donderdag 9 augustus 2018 @ 08:45:15 #64
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_181046898
Vermeer schijnt te gaan keepen.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:20:48 #65
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181047404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Die aankopen moet je wel in het juiste perspectief plaatsen. Doordat er vorig seizoen voor zoveel geld is ingekocht (rond of net boven de 30 miljoen) is er nu amper geld waardoor als ze niet brengen wat je had gehoopt (Larsson) of geblesseerd raken (Haps) er geen geld beschikbaar is voor waardige vervangers.

In dat opzicht pakt AZ het een stuk slimmer aan door nu bijvoorbeeld die Johnson van Ado te kopen voor 2.5 miljoen en niet meteen in blinde paniek hun hele transferbudget voor de komende jaren er doorheen te jassen nu er flink wat geld beschikbaar is.
Zo heeft Van Geel ook bij ons jarenlang met succes geopereerd. Voorzichtigheid had troef moeten zijn, toen je wist dat men na het kampioenschap door wilde pakken hadden alle alarmbellen af moeten gaan.

Wat resteert is een bijzonder matig team en het geld is op.

Om je vraag te beantwoorden, St Juste vind ik een prima aankoop. Ook qua bedrag, Haps en Larsson vind/vond ik veel te duur.
Kwam ook wel door de CL, misschien dachten vangeel/gio dat overwinteren het doel zou moeten zijn. Larsson vind ik qua prijs verdedigbaar dichtbij de as, hij heeft een goede steekpass en schot maar niet als vleugelspeler. Haps vond ik destijds wel indruk maken bij AZ, jammer dat vangeel/gio niet in de jeugd hebben gekeken want verdonk/malacia hebben ook potentie en dat maakt haps zijn prijskaartje minder rechtvaardig qua aankoop.

Het beste wat kan gebeuren is berghuis verkopen om middelen te genereren. Dit zodat men een beter passend systeem kan spelen en de gaten die er dan zijn, op te vullen met nog 1 of 2 aankopen. Een sterke creatieve rechtermiddenvelder die de achterlijn kan halen en niet te lui is om mee te verdedigen. Die gast van Standard Luik op rechts vond ik wel wat hebben, die speelden talapiafilet helemaal wak, met de naam : Mehdi Carcela of Luis Pedro Cavanda



[ Bericht 7% gewijzigd door govie op 09-08-2018 09:30:26 ]
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:25:15 #66
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181047479
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dit was niet mijn idee hoor, maar van iemand anders? :D
hhh38 dus.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:27:57 #67
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181047522
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 18:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Vagner Love in de spits en Bellamy op het middenveld en je bent kampioen _O_ .

Haps is tot aan de winterstop geblesseerd en volgens Van Geel komt er geen rechtsback bij dus wat moeten we hier in godsnaam mee?
Ik geef alleen aan dat ik wel een voorstander ben van dit systeem.

En waar zegt van Geel dat er geen RB meer komt?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181047534
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 08:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Vermeer schijnt te gaan keepen.
Volgens het AD inderdaad. Lijkt mij nog steeds wel een vreemde keuze. Geef Bijlow nou gewoon even het volste vertrouwen en zoveel mogelijk minuten/ervaring mee,zou ik zeggen.

Maar misschien mag Vermeer zich nog even in de etalage zetten, dat er alsnog een verkoop aan zit te komen?

Het lijkt me nl helemaal niet lekker om je keeper echt te gaan rouleren, dat je verdedigers iedere keer moeten gaan bedenken wie er achter hun staat. Dan krijg je nooit rust in je achterste linie..
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:35:25 #69
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181047655
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:28 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Volgens het AD inderdaad. Lijkt mij nog steeds wel een vreemde keuze. Geef Bijlow nou gewoon even het volste vertrouwen en zoveel mogelijk minuten/ervaring mee,zou ik zeggen.

Maar misschien mag Vermeer zich nog even in de etalage zetten, dat er alsnog een verkoop aan zit te komen?

Het lijkt me nl helemaal niet lekker om je keeper echt te gaan rouleren, dat je verdedigers iedere keer moeten gaan bedenken wie er achter hun staat. Dan krijg je nooit rust in je achterste linie..
Heeft Gio een bwin account?
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181047699
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:20 schreef govie het volgende:

[..]

Kwam ook wel door de CL, misschien dachten vangeel/gio dat overwinteren het doel zou moeten zijn. Larsson vind ik qua prijs verdedigbaar dichtbij de as, hij heeft een goede steekpass en schot maar niet als vleugelspeler. Haps vond ik destijds wel indruk maken bij AZ, jammer dat vangeel/gio niet in de jeugd hebben gekeken want verdonk/malacia hebben ook potentie en dat maakt haps zijn prijskaartje minder rechtvaardig qua aankoop.

Tuurlijk hebben ze wel naar de eigen jeugd gekeken. Maar potentie hebben of er gelijk staan is wel heel wat anders he. Als je gewoon naar de spelers kijkt, is Haps (voorlopig) gewoon beter. Dan is het prima dat je eigen jeugd hebt als backup, maar is een aankoop (versterking dus) heel goed te billijken. De prijs of blessuregevoeligheid even buiten beschouwing gelaten.
quote:
Het beste wat kan gebeuren is berghuis verkopen om middelen te genereren. Dit zodat men een beter passend systeem kan spelen en de gaten die er dan zijn, op te vullen met nog 1 of 2 aankopen. Een sterke creatieve rechtermiddenvelder die de achterlijn kan halen en niet te lui is om mee te verdedigen. Die gast van Standard Luik op rechts vond ik wel wat hebben, die speelden talapiafilet helemaal wak, met de naam : Mehdi Carcela

Het slechtste wat je kan gebeuren is dat je best presterende speler nu nog even wordt weggekaapt. Er is al een schaarste aan creativiteit.

Het is natuurlijk heel naïef om te denken dat je dan voor een schijntje een waardige vervanger kunt kopen. Een rechtsbuiten die je 1x een aardige pot hebt zien spelen, ah ja, dat zal wel een schot in de roos zijn. Scouts van de Europese subtop kijken nooit naar Europese potjes van Ajax, of die legguh te slapuh en kopen lekker onze veel duurdere Berghuis, ja toch? :N
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator donderdag 9 augustus 2018 @ 09:54:43 #71
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_181047943
quote:
Feyenoord steunt in Slowakije op de jeugd

Tegen het Slowaakse Trencín moet Feyenoord vanavond de eerste stap zetten naar de poulefase van de Europa League. Met waarschijnlijk flink wat jonge spelers in het team, want op de al forse lijst afwezigen kwamen gisteren ook nog de namen van Van Persie en Botteghin te staan.


De avond was al enige tijd over Zilina gevallen toen de zonnestralen het kunstgrasveld van Stadion pod Dubnom gisteren nog altijd lustig kietelden. Snikheet was het in de stad, gelegen in het uiterste noordwesten van Slowakije. En dat zal vanavond, wanneer Trencín en Feyenoord er de strijd met elkaar aanbinden, niet anders zijn. Omstandigheden, kortom, die op voorhand niet heel optimaal zijn voor de Rotterdammers. ,,Het is niet anders”, stelt coach Giovanni van Bronckhorst daarover. ,,We hebben er geen grip op.”

Vanwege de hitte in Slowakije gingen er stemmen op om het duel niet om 19.00 uur, maar twee uur later te programmeren. Gezien de omstandigheden was Feyenoord daar een hartstochtelijk voorstander van, juist omdat de plastic grassprieten dan iets prettiger te belopen zouden zijn. Desondanks legden Van Bronckhorst en co zich er onmiddellijk bij neer toen de wedstrijd toch in de vroege avond werd vastgesteld. ,,De UEFA bepaalt”, weet de coach. ,,We voetballen wanneer dat van ons verlangd wordt.”

Mores
Het zijn de mores die je van een topclub mag verwachten en waar Van Bronckhorst al zo vaak op hamerde tijdens zijn regeerperiode in de Kuip: nooit excuses zoeken. Hij leerde het bij Arsenal en vooral bij FC Barcelona. Zoek je die excuses wél, zo kreeg Van Bronckhorst mee in Camp Nou, dan geef je jezelf op voorhand al een vrijbrief om minder te presteren. En dat past Feyenoord, dat gisteren nog gewoon in Nederland trainde, niet.

En toch: het kan niet anders of Van Bronckhorst moet zich wel eens lekkerder hebben gevoeld voorafgaand aan een Europese wedstrijd. De coach kan bijna een opstelling maken van spelers die hij vanavond níet in kan zetten in het stadion van MSK Zelina, waar naar verwachting slechts zo’n 3000 belangstellenden de tribunes zullen bevolken.

Bekend was al dat Jeremiah St. Juste, Nicolai Jørgensen, Yassin Ayoub (allen geblesseerd) en Tonny Vilhena (geschorst) niet inzetbaar zouden zijn tegen Trencín. Gisteren werd bekend dat Eric Botteghin (privéomstandigheden) en Robin van Persie (niet wedstrijdfit) evenmin kunnen spelen in de stad waar oud-Feyenoorder Stanislav Griga zijn wieg heeft staan en wielrenner Peter Sagan zijn eerste spurtjes maakte. Lichtpuntje aan Rotterdamse zijde: Jens Toornstra, dinsdag nog bestempeld als twijfelgeval, kan wél spelen.

Puzzel
De puzzel die voor Van Bronkhorst al niet heel makkelijk was, werd er dus nog een stukje ingewikkelder op. Vaststaat dat hij een Feyenoord het veld op stuurt met flink wat jeugdig elan. Dylan Vente lijkt de logische vervanger van Van Persie, terwijl vermoedelijk ook de rookies Bart Nieuwkoop, Sofyan Amrabat en Calvin Verdonk in de basis zullen starten.

De vraag is nog wie keept: Justin Bijlow of de ervaren Kenneth Vermeer. Het lijkt erop dat laatstgenoemde, voor Van Bronckhorst een serieuze optie in bekerduels en Europese wedstrijden, zijn kans gaat krijgen.
AD
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 9 augustus 2018 @ 09:58:18 #72
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181048002
Waarom zou Vermeer gaan keepen? Hij heeft ook nog geen wedstrijd gespeeld in de voorbereiding of Jong Feyenoord, toch?
pi_181048006
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:27 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik geef alleen aan dat ik wel een voorstander ben van dit systeem.

En waar zegt van Geel dat er geen RB meer komt?

2:30
blablablabla
pi_181048653
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 10:35 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

19 juni 2018
Hij zal daar anderhalve maand later niet opeens wezenlijk anders over denken.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')