SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
whehehe Ik dacht, waarmee trek ik nou ToT's aandachtquote:
Als ik ooit een top 1000 show houd, kun je dan beter niet meeluisterenquote:
Nog 3:30 geduldquote:
quote:
Lekkerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:42 schreef knokkels het volgende:
Ik ademde in, ademnde uit en ik liet een verschrikkelig harde boer
Gup is zich blijkbaar zeer bewust van het weer.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat kan Gup dan wel zeggen, maar het klopte wel.
Ik kom net terug van de supermarkt en ik walkte idd in the rain. Nou okee, het waren maar een paar druppels, maar dat noem ik tegenwoordig een hoosbui.
Hier regent het heulniequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gup is zich blijkbaar zeer bewust van het weer.
* knokkels schuift een stoel aan. Kom maar zitten, spijkerbroekquote:
Hier wel. Hoosbui.quote:
Het onweer is hier voornamelijk nog op zee, kilometer of 4-6 weg.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hier wel. Hoosbui.
En ik hoorde vannacht zelfs drie keer de donder![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Ghosts.. is dat weer referentie naar Charlotte's blauw-zijn?
Of je hebt je volume weer eens uitstaanquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik geloof niet in ghosts. Misschien dat ik daarom niks hoor
sexcusequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef MTheBassman het volgende:
Hmm, ik hoor liever toch die van Ltone OhnJe
Ik mute alleen maar ellende en alleen bij hoge uitzondering. Volgens mij heb ik bij jou nog nooit iets gemute.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Of je hebt je volume weer eens uitstaan
Je luistert nu naar Blue hequote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik mute alleen maar ellende en alleen bij hoge uitzondering. Volgens mij heb ik bij jou nog nooit iets gemute.
sorry, seems to be the hardest word.quote:
Zelfs dat kan ik aan.quote:
Moet je sorry zeggen dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
sorry, seems to be the hardest word.
Fixedquote:
Doe dan maar liever Kensington.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor liever het briljante "Sorry" van H. Finkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Doe dan maar liever Kensington.MUTE MUTE MUTESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Vanwege dit nummer tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |