quote:Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
Keb alleen een smerige badkuip in de tuin staan. Kan er wel naast gaan staan met een voetpomp om te zorgen voor de bubbels maar weet niet of dat een succes word.quote:
Of film. Vergeet niet te vragen of ze wil blijven slapen...quote:
Extra punten voor the effort wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb alleen een smerige badkuip in de tuin staan. Kan er wel naast gaan staan met een voetpomp om te zorgen voor de bubbels maar weet niet of dat een succes word.
Zo'n pomp zou ik dus echt de humor van inzien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb alleen een smerige badkuip in de tuin staan. Kan er wel naast gaan staan met een voetpomp om te zorgen voor de bubbels maar weet niet of dat een succes word.
moeder in de schuur als toeschouwerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'n pomp zou ik dus echt de humor van inzien.
Volgens mij kun je grappiger zijn dan dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
moeder in de schuur als toeschouwer
Die kan mooi pompen toch, kunnen zij en date erin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
moeder in de schuur als toeschouwer
Ik ben een voorstander van duidelijkheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Stilte houden en dan kijken wat er gebeurd, of ze dan weer contact zoekt?
Gewoon direct vragen hoe het er voor staat en hoe ze er over denkt?
Echt, wat doe je jezelf aan...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Date van zondagavond gisteravond nog gezien(hij is naar mij gekomen ipv ik in zijn bubbelbad). Nog samen een geocache opgehaald, blijkt een hobby van ‘m te zijn. Kon ik mooi Pokémon Go laten zien
. En toen het enorm begon te waaien nog heerlijk met open ramen liggen genieten van de onweer en wind.
Tip: ga met meerdere tegelijk daten. Grote kans dat dit niks word maar ik sluit het niet uit. Sommige wijfen zijn erg passief zoals ik. (Ze is een vrouw dus dan hoeft passiefheid niet altijd een rode vlag te zijn; als een man passief is wel)quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Ja, hij werd ook helemaal enthousiast haha. Ik denk dat er wel een 3e date komt ja. Is wel mijn insteek in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grappig dat die dat leuk vindt:P
Komt er een 3e date?
Ik lees al tijden mee omdat het hier altijd een mooie soap is, maar hier moet ik toch een keer op reageren. Hoelang blijf je nog als een gewillige puppy achter haar aanlopen? Als ze echt interesse in je zou hebben dan had ze dat wel laten merken. Het begint bijna een pijnlijker vertoning te worden om te lezen dan Yasmin.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Hopeloos lulletje. "Wijfen".quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:47 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Tip: ga met meerdere tegelijk daten. Grote kans dat dit niks word maar ik sluit het niet uit. Sommige wijfen zijn erg passief zoals ik. (Ze is een vrouw dus dan hoeft passiefheid niet altijd een rode vlag te zijn; als een man passief is wel)
Maar je kan hier slecht tegen en dan helpt met meerdere tegelijk daten goed. En stel gewoon een concrete datum en date voor dan wachten of non to the point lullen op Whatsapp wat je beter in real life kan doen
En lees ik nu bij iemand dat ze niet ingaat op je date voorstellen? En je blijft hopen? Sorry dan ben je een hopeloos lulletje die niet wilt accepteren dat ze je niks vindt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik lees al tijden mee omdat het hier altijd een mooie soap is, maar hier moet ik toch een keer op reageren. Hoelang blijf je nog als een gewillige puppy achter haar aanlopen? Als ze echt interesse in je zou hebben dan had ze dat wel laten merken. Het begint bijna een pijnlijker vertoning te worden om te lezen dan Yasmin.
Leer eens te kijken naar hoe mensen handelen en niet wat mensen zeggen. Dan gaat er een wereld voor je open want dat loopt zelden parallel. Zeker wat betreft daten.
Leuk! Altijd prettig als het klikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hij werd ook helemaal enthousiast haha. Ik denk dat er wel een 3e date komt ja. Is wel mijn insteek in ieder geval.
Coolquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hij werd ook helemaal enthousiast haha. Ik denk dat er wel een 3e date komt ja. Is wel mijn insteek in ieder geval.
Het kan gewoon echt niet dat dit een echte user is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopeloos lulletje. "Wijfen".
Gisteren of eergisteren jankte je nog over respect en dit en dat.
Doe dan zelf ook normaal.
Zozo wat een aannamequote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het kan gewoon echt niet dat dit een echte user is.
Je komt zo naar over dat ik het niet geloof. Serieus hoop echt dat je een troll bent.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:00 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Zozo wat een aanname
Waarom kan dat niet miss Yasmin? Kom dan wel met sterke argumenten.
Als je mij niet begrijpt kan het niet "echt" zijn? Zit je zo in je eigen bubble dan?
Ik vind het persoonlijk iets zeggen over een man zijn zelfvertrouwen als hij achter iemand aan blijft zitten die niet aangeeft te willen daten. Ik zou zelf niet met zo betreffende man iets willen hebben, ik zoek iemand met eigenwaarde. En ik probeer te helpen door even duidelijk te maken dat dit lulletjes gedrag eenmal is. Ja of hij is nog jong en moet eenmal nog zelfvertrouwen opbouwen dat kan ook.
Ik bedoel ik zeg ook niet dat ik denk dat jij geen "echte" user bent. Maar zover jou verhalen vind ik jou als een meisje die een heel onzeker , maagdelijk groentje is over komen. Maar verder vast heel aardig persoon enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het kan gewoon echt niet dat dit een echte user is.
Je hebt het tig keer gevraagd toch, laat haar zelf maar eens moeite doen voor jou. Maargoed dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je haar leuk vindt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Oei oei oei. Alvast een leerlessen: Veel mensen denken totaal anders dan jij of zou je nooit kunnen snappen, en toch bestaan ze. Hoe wreed jij ze ook vind over komen of wat dan ook; ze bestaan. Welkom in de wereld.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je komt zo naar over dat ik het niet geloof. Serieus hoop echt dat je een troll bent.
Ja wees er trots op.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:06 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Oei oei oei. Alvast een leerlessen: Veel mensen denken totaal anders dan jij of zou je nooit kunnen snappen, en toch bestaan ze. Hoe wreed jij ze ook vind over komen of wat dan ook; ze bestaan. Welkom in de wereld.
Het rare met zijn date is wel dat als ze bij elkaar zijn zij wel de indruk wekt dat ze hem leuk vindt. Dus ik snap zijn verwarring.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt het tig keer gevraagd toch, laat haar zelf maar eens moeite doen voor jou. Maargoed dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je haar leuk vindt.
Wel eens met wat eerder gezegd is, laat je niet zo behandelen.
Ik snap het ook wel, maar stel hij heeft straks wel iets met haar (theoretisch) wil je dan dit soort shit ook hebben dat je je kut voelt maar dat zij het niet echt ziet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het rare met zijn date is wel dat als ze bij elkaar zijn zij wel de indruk wekt dat ze hem leuk vindt. Dus ik snap zijn verwarring.
Nee maar misschien is ze dan wel anders?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar stel hij heeft straks wel iets met haar (theoretisch) wil je dan dit soort shit ook hebben dat je je kut voelt maar dat zij het niet echt ziet.
Misschien is een moordenaar plots anders als je er een relatie mee start. Beetje naďeve instellingquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar misschien is ze dan wel anders?
Daar geloof ik niet echt in, mensen zijn niet opeens anders. Iemand die daadwerkelijk interesse heeft doet daar moeite voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar misschien is ze dan wel anders?
Ja mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar stel hij heeft straks wel iets met haar (theoretisch) wil je dan dit soort shit ook hebben dat je je kut voelt maar dat zij het niet echt ziet.
Jup mee eens life works like thisquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet echt in, mensen zijn niet opeens anders. Iemand die daadwerkelijk interesse heeft doet daar moeite voor.
Nee, ook een second chance Tinder match haha! Vorige keer liep gesprek dood ofzo, toen zat 'ie voor z'n werk trouwens ook in het buitenland. Nu konden we snel afspreken na de match en dat werkt voor mij toch wel erg fijn. Niet teveel verwachtingen opbouwen, gewoon snel ervaren of er echt een klik is. Dat je elkaars uiterlijk leuk vindt weet je al want je bent niet voor niets een match.quote:
Leuk! Heerlijke fase waar je nu in zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wanneer ik weer wat van 'm hoor want heb 'm vanochtend in m'n bed achtergelaten(zondag is hij ook blijven slapen).
FF is een trol. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopeloos lulletje. "Wijfen".
Gisteren of eergisteren jankte je nog over respect en dit en dat.
Doe dan zelf ook normaal.
Ik zou echt niet iemand in mijn huis achterlaten die ik verder nauwelijks ken. Wat een vertrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wanneer ik weer wat van 'm hoor want heb 'm vanochtend in m'n bed achtergelaten(zondag is hij ook blijven slapen).
Kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou echt niet iemand in mijn huis achterlaten die ik verder nauwelijks ken. Wat een vertrouwen.
Automatisch geeft Pannenkoek alleen notificaties van "favorieten"... dus je moet dat ergens in je instellingen even aanpassen naar alles.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:38 schreef Kreator het volgende:
Oh. Pannenkoek app geeft geen notificatie. Hele bups berichten waarvan er ook al 1 geďrriteerd was dat ik niet reageerde..
Dat geďrriteerde snap ik dus echt niet he.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:38 schreef Kreator het volgende:
Oh. Pannenkoek app geeft geen notificatie. Hele bups berichten waarvan er ook al 1 geďrriteerd was dat ik niet reageerde..
Jawel toch? Ik werd knettergek van al die notificaties. Heb ze allemaal uitgezet behalve als iemand een berichtje stuurt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:38 schreef Kreator het volgende:
Ik snap dat ook niet. Ik had nog geen tijd gehad op een bericht te reageren (als ik er al op wilde reageren), kreeg ik een bericht: "Heb je geen behoefte om te reageren of wat???" met drie vraagtekens ook nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:40 schreef Debsterr het volgende:
HappyPancake heb ik verwijderd. Vond het aanbod niet zo, ook de gesprekken die werden begonnen waren maar mwoah. En vermaak me wel weer met Tinder nu.
[..]
Dat geďrriteerde snap ik dus echt niet he.
Haha meerdere vraagtekens ja, das sowieso al een error.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik had nog geen tijd gehad op een bericht te reageren (als ik er al op wilde reageren), kreeg ik een bericht: "Heb je geen behoefte om te reageren of wat???" met drie vraagtekens ook nog.
Pfff. Doeg zeg.
Standaard staat alles aan, echter heb ik hier ook nog nooit wat gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:39 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Automatisch geeft Pannenkoek alleen notificaties van "favorieten"... dus je moet dat ergens in je instellingen even aanpassen naar alles.
ja toch. Had ik terug gereageerd dat ik geen tijd had gehad maar gezien dat laatste bericht er nu sowieso van afzag.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha meerdere vraagtekens ja, das sowieso al een error.
Onbegrijpelijk???quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik had nog geen tijd gehad op een bericht te reageren (als ik er al op wilde reageren), kreeg ik een bericht: "Heb je geen behoefte om te reageren of wat???" met drie vraagtekens ook nog.
Pfff. Doeg zeg.
Hé hoi hoe is het?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha meerdere vraagtekens ja, das sowieso al een error.
Oh man, ellende. Nu ben ik wel heel slecht in d/t, maar "me" en "jouw" als het "jou" is.. UNMATCH.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hé hoi hoe is het?
Goed. Met jouw?
...dan ben ik er weer klaar mee.
Ik ga een datingsite beginnen voor mensen met taalgevoel.
Oeh ja.. en de "me broer" enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:07 schreef Kreator het volgende:
Hé hoi hoe is het?
Goed. Met jouw?
quote:
Of jij of Anneloos of Yasmin, 1 van jullie drie doet dat hier ook regelmatig verkeerd, weet alleen niet meer wiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, ellende. Nu ben ik wel heel slecht in d/t, maar "me" en "jouw" als het "jou" is.. UNMATCH.
"Ik dcht ik stuur eens n berigt"quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hé hoi hoe is het?
Goed. Met jouw?
Wat, jou/jouw? Als ik het ben dan DM me a.u.b. want dan knoop ik mezelf op.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of jij of Anneloos of Yasmin, 1 van jullie drie doet dat hier ook regelmatig verkeerd, weet alleen niet meer wie
Ja die, maar zoals aangegeven, ik weet niet of jij dat bentquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Wat, jou/jouw? Als ik het ben dan DM me a.u.b. want dan knoop ik mezelf op.
Sorry, maar hier gaat hij bij de volgende ook tegenaan lopen. Dit komt vooral uit hemzelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt, wat doe je jezelf aan...
Zo wil je toch niet daten? Eer aan jezelf houden en stoppen. Aangeven dat het niet zo werkt voor jou. Next.
vraag me af wat men hier vindt van rekening-splitten, de lengte van de ander, meerdere dates tegelijk hebben lopen en blauwe vinkjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh leuk, het Nederlands Dictee-topic gevonden!
No problem, maar jammerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
vraag me af wat men hier vindt van rekening-splitten, de lengte van de ander, meerdere dates tegelijk hebben lopen en blauwe vinkjes.
Mensen met eigenwaarde knappen al snel af op iemand met weinig eigenwaarde.quote:
We mogen toch wel een pet peeve hebben zegquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh leuk, het Nederlands Dictee-topic gevonden!
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vraag me af wat men hier vindt van rekening-splitten, de lengte van de ander, meerdere dates tegelijk hebben lopen en blauwe vinkjes.
Het lijkt mij dat dat inderdaad zo is zo lang als de relatie voortduurt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:12 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Misschien is een moordenaar plots anders als je er een relatie mee start.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaald ( ...dictee... )
2. hij moet minstens even lang zijn en nog liever lang(er)
3. vond het eerst niets maar bevalt me nu eigenlijk prima
4. welke blauwe vinkjes?
Ja, pest ons maar..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh man, ellende. Nu ben ik wel heel slecht in d/t, maar "me" en "jouw" als het "jou" is.. UNMATCH.
Rekeningsplitten is een no go. Ik betaal liever zelf de hele rekening.. lengte boeit me niet.. meerdere dates tegelijk heb in vaak wel, maar ben er dan ook eerlijk over.. als ik iemand echt leuk vind.. kap ik daar mee en blauwe vinkjes.. zo onbelangrijk.. als je daar teveel op focust krijg je al te weinig aandacht dan dat je wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Geld boeit mij nietquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Goffer, let nou eens op die -d/-tquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaald
2. hij moet minstens even lang zijn en nog liever lang(er)
3. vond het eerst niets maar bevalt me nu eigenlijk prima
4. welke blauwe vinkjes?
Moeilijk gedoe om niks, waarom zou lengte iets uitmaken? meerdere dates tegelijk is hier een no-go besteed mijn tijd liever nuttig dan halfbakken aan veel tegelijk, blauwe vinkjes spaar ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Stam+t.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaald
Ik hou ook van julliequote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stam+t.
(edit dit zeggen we natuurlijk alleen omdat je 3 seconden daarvoor zelf zei dat je er niet goed in was)
Ik ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of jij of Anneloos of Yasmin, 1 van jullie drie doet dat hier ook regelmatig verkeerd, weet alleen niet meer wie
1: Belachelijk, laat mij gewoon betalenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vrijdag tweede date.quote:
neequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
"Ik dcht ik stuur eens n berigt"
next
Ja ik ook regelmatigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveelste date was dit? En er komt dus wel een vervolg?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:21 schreef KaBuf het volgende:
Leuke date gehad gisteren.![]()
Niet echt iets boeiends gedaan. Zouden gaan koken maar was het te warm voor dus gewoon iets van Thuisbezorgd gegeten.
Tussendoor gewoon bij d'r thuis gepraat en geknuffeld. Vervolgens ook blijven slapen
Derde date!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveelste date was dit? En er komt dus wel een vervolg?
Jammer dat het nog even duurt! Maar wel leuk om naar uit te kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Derde date!
En ja vervolg staat al gepland. Helaas pas over zo'n 1,5 week![]()
Lang leve HappyPancake haha.
Bij jou gaat het ook goed zie ik
Ja zij kan t/m zondag niet en daarna kan ik t/m vrijdag niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat het nog even duurt! Maar wel leuk om naar uit te kijken natuurlijk.
Ik denk dat ik, afhankelijk hoe het app contact verloopt, later deze week ga voorstellen of hij zin heeft zondagavond samen een hapje te eten in zijn woonplaats. Eerder kan ik zelf niet. Hij werkt alleen zeer onregelmatig dus ben benieuwd of dat gaat lukken.
Nee denk uit eten, hebben we nog niet gedaan sowieso. En denk dat ik daarna dan toch wel bij hem blijf slapenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:27 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja zij kan t/m zondag niet en daarna kan ik t/m vrijdag niet.
Leuk! Hem laten koken of uiteten?
Oeh, leuk Fritsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:41 schreef FritsFlits het volgende:
Tweede date deze week, begin nu wel beetje zenuwachtig te worden
Chillquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee denk uit eten, hebben we nog niet gedaan sowieso. En denk dat ik daarna dan toch wel bij hem blijf slapen.
Nou, daar heb je ook mooi niks aan TaMiekequote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:43 schreef TaMieke het volgende:
Had 2 weken geleden een date. Was leuk en gezellig. Beide ook uitgesproken, dat het leuk was en we elkaar nog eens wilde zien.
Daarna niets meer.
Hij wil geen relatie, daten of samen dingen doen lijkt teveel op een relatie dus ook een no-go. Seks wil ie blijkbaar ook niet, maar wil wel nog eens afspreken.![]()
schiet mij maar lek want ik snap t niet meer.
Tinder, Badoo, Happy Pancake doet allemaal niets hier![]()
Had wat dingen in m’n hoofd en na wat brainstormen met een goede vriend kwam ik op midgetgolf of glowgolf en het is het laatste geworden in verband met de warme zon. Althans, dat was de voorstelling voor vandaag vorige weekquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oeh, leuk Frits! Wat gaan jullie doen? Details graag
!
Lekker kneuterig, I likequote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Had wat dingen in m’n hoofd en na wat brainstormen met een goede vriend kwam ik op midgetgolf of glowgolf en het is het laatste geworden in verband met de warme zon. Althans, dat was de voorstelling voor vandaag vorige weekdus ben benieuwd of het aanslaat
En als het dan nog steeds leuk is, misschien een stadsstrandje of iets dergelijks.
Haha gelukkigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker kneuterig, I like! Zulk soort dingen onderneem ik ook altijd graag met een date. Bied ruimte tot lichamelijk contact (zal ik je even helpen met de juiste slag), je kunt elkaar een beetje plagen (commentaar op hoe goed/slecht de ander speelt) en je bent lekker bezig dus niet zo snel awkward stiltes.
Als stiltes awkward zijn, zegt dat heel veel. Dus eigenlijk zou je juist jezelf in die situatie moeten brengen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lekker kneuterig, I like! Zulk soort dingen onderneem ik ook altijd graag met een date. Bied ruimte tot lichamelijk contact (zal ik je even helpen met de juiste slag), je kunt elkaar een beetje plagen (commentaar op hoe goed/slecht de ander speelt) en je bent lekker bezig dus niet zo snel awkward stiltes.
Hmm, ook weer waar. Maar denk dat genoeg mensen zich bij date 1/2/3 nog niet zo comfortabel voelen dat een stilte niet awkward is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als stiltes awkward zijn, zegt dat heel veel. Dus eigenlijk zou je juist jezelf in die situatie moeten brengen.
Bij mijn dates vallen eigenlijk zelden stiltes, zeker in het begin niet. En als dat wel gebeurt is dat ook 9 vd 10 keer omdat er te weinig basis is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, ook weer waar. Maar denk dat genoeg mensen zich bij date 1/2/3 nog niet zo comfortabel voelen dat een stilte niet awkward is.
Hij zoekt een penvriendin ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:43 schreef TaMieke het volgende:
Had 2 weken geleden een date. Was leuk en gezellig. Beide ook uitgesproken, dat het leuk was en we elkaar nog eens wilde zien.
Daarna niets meer.
Hij wil geen relatie, daten of samen dingen doen lijkt teveel op een relatie dus ook een no-go. Seks wil ie blijkbaar ook niet, maar wil wel nog eens afspreken.![]()
schiet mij maar lek want ik snap t niet meer.
Tinder, Badoo, Happy Pancake doet allemaal niets hier![]()
Geen idee want appen doet hij ook niet echt.quote:
Als ie ook geen seks wil is het wel heel vreemd ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Geen idee want appen doet hij ook niet echt.
Dan wordt er gezegd dat vrouwen moeilijk doen/zijn....![]()
Misschien was het wel heel slecht en durft hij het niet te zeggenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ie ook geen seks wil is het wel heel vreemd ja.
Nou ja, kan toch dat er geen wederzijdse aantrekkingskracht is? De mythe dat mannen op iedere vrouw duiken met een hartslag (of in ieder geval nog een hartslag het afgelopen uur) is ook slechts een mythe.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als ie ook geen seks wil is het wel heel vreemd ja.
Natuurlijk kan dat, zegt men toch ook niets over hierboven?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, kan toch dat er geen wederzijdse aantrekkingskracht is? De mythe dat mannen op iedere vrouw duiken met een hartslag (of in ieder geval nog een hartslag het afgelopen uur) is ook slechts een mythe.
Dat kan idd. Maar als je verder ook niks wilt, dan kap je het contact toch af?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, kan toch dat er geen wederzijdse aantrekkingskracht is? De mythe dat mannen op iedere vrouw duiken met een hartslag (of in ieder geval nog een hartslag het afgelopen uur) is ook slechts een mythe.
Die gast wil gewoon een gratis maaltijd, profiteur.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, zegt men toch ook niets over hierboven?
Gaat erom dat die kerel niets wil (geen seks, niet appen, geen relatie, niet samen dingen doen), maar nog wel eens wil afspreken.. dat is vaag
Ja, dat is vaag. Maar om zo de nadruk te leggen op dat hij geen seks wil, dat vond ik dan weer bijzonder.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gaat erom dat die kerel niets wil (geen seks, niet appen, geen relatie, niet samen dingen doen), maar nog wel eens wil afspreken.. dat is vaag
Ja, ik wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat kan idd. Maar als je verder ook niks wilt, dan kap je het contact toch af?
Genoeg mensen die geen relatie willen maar wel iemand hebben voor de seks. Dus dan zou je je voor kunnen stellen dat ie daarom nog wel een keer af wil spreken. Als ie geen relatie wil, daarom niet wil daten etc, maar nog wel af wil spreken kan ik weinig andere redenen verzinnen dan seks om uberhaupt nog af te spreken. Of hij moet aangeven dat ie puir vriendschappelijk af wil spreken ofzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, dat is vaag. Maar om zo de nadruk te leggen op dat hij geen seks wil, dat vond ik dan weer bijzonder.
Dat mag.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:37 schreef VEM2012 het volgende:
a, dat is vaag. Maar om zo de nadruk te leggen op dat hij geen seks wil, dat vond ik dan weer bijzonder.
Ik ben bekend met het fenomeen fwb. Maar ook dan is fysieke aantrekkingskracht noodzakelijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Genoeg mensen die geen relatie willen maar wel iemand hebben voor de seks. Dus dan zou je je voor kunnen stellen dat ie daarom nog wel een keer af wil spreken. Als ie geen relatie wil, daarom niet wil daten etc, maar nog wel af wil spreken kan ik weinig andere redenen verzinnen dan seks om uberhaupt nog af te spreken. Of hij moet aangeven dat ie puir vriendschappelijk af wil spreken ofzo
Op die manier.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat mag.
Veelal als iemand zegt wel te willen afspreken nog, maar verder niet geintresseerd is in al het geapp / relatieachtige zaken / etc, wil vaak nog wel eens seks hebben. Vandaar waarschijnlijk dat het is aangekaart.
Dit lijkt me elkaar niet begrijpen en/of miscommunicatie. Dan pas je gewoon niet bij elkaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik ging er een beetje vanuit dat hij dan alleen seks wilde, juist omdat hij de rest niet wilde. Maar toen ik dat voorstelde reageerde hij een beetje verontwaardigd. "gaat het jou alleen om de seks dan?"
Toen volgde er een heel verhaal over gebruiken ed. Heb gezegd dat hij niet zo moeilijk moest doen, als we beide toch instemmen. zijn reactie "ik ben moeilijk".
Zeg dan gewoon dat je niet wil.
Nou, hij is er in elk geval wel bewust van zegmaar of zoiets. 🤗quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:10 schreef TaMieke het volgende:
Ik ging er een beetje vanuit dat hij dan alleen seks wilde, juist omdat hij de rest niet wilde. Maar toen ik dat voorstelde reageerde hij een beetje verontwaardigd. "gaat het jou alleen om de seks dan?"
Toen volgde er een heel verhaal over gebruiken ed. Heb gezegd dat hij niet zo moeilijk moest doen, als we beide toch instemmen. zijn reactie "ik ben moeilijk".
Klinkt als een "let it go, let it gooooo". Vrouwen zijn nog makkelijker dan deze gastquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:10 schreef TaMieke het volgende:
Zwemmen als eerste date.. hell noquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:37 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Nou, hij is er in elk geval wel bewust van zegmaar of zoiets. 🤗
Als eerste date vind ik zwemmen ook altijd leuk. Tenzij ze watervaste make-up heeft, want dan kan je net zo goed in je zwembroek in de duinen gaan liggen natuurlijk.
Wat een gezeik. Was hij niet gewoon ongesteld ofzo?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:10 schreef TaMieke het volgende:
Heb jij geen prachtig lichaam dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zwemmen als eerste date.. hell nohoe graag wil je dat iemand zich ongemakkelijk voelt de hele tijd
?
Jawel. Daarom is het zo kut voor mijn date want dat enthousiasme is moeilijk te verbergen daarnaquote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb jij geen prachtig lichaam dan?
Angsten zijn ervoor om overwonnen te worden. Gewoon strike a pose volle bak die duikplank af met die kadetjes van je. Het heeft geen zin om daar een beetje onzeker over te gaan zitten doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zwemmen als eerste date.. hell nohoe graag wil je dat iemand zich ongemakkelijk voelt de hele tijd
?
Met dat enthousiasme moet je dan gewoon aan de slag zou ik zeggen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel. Daarom is het zo kut voor mijn date want dat enthousiasme is moeilijk te verbergen daarna.
A zeggen is b zeggen. Vooruit ermee!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:05 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Angsten zijn ervoor om overwonnen te worden. Gewoon strike a pose volle bak die duikplank af met die kadetjes van je. Het heeft geen zin om daar een beetje onzeker over te gaan zitten doen.
Ik heb nog wel een leuke anekdote over een date in het zwembad. Maar goed heb nu even geen zin om uit te pakken helaas.
Hm?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 14:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
?
Ah, voel ik mij altijd gewoon comfortabel bijquote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jawel. Daarom is het zo kut voor mijn date want dat enthousiasme is moeilijk te verbergen daarna.
Ja, jij toont je enthousiasme graag fier en direct op een 1e date?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hm?
[..]
Ah, voel ik mij altijd gewoon comfortabel bij![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, jij toont je enthousiasme graag fier en direct op een 1e date?
Ik wel. Al is dat zelden in een openbaar zwembad eerlijk gezegd, maar hé, ik sta overal voor open!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, jij toont je enthousiasme graag fier en direct op een 1e date?
Helemaal waar, ik ben te makkelijk daarin en voor mij kleine moeite om het te vragen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt het tig keer gevraagd toch, laat haar zelf maar eens moeite doen voor jou. Maargoed dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je haar leuk vindt.
Wel eens met wat eerder gezegd is, laat je niet zo behandelen.
Heb je dit ook al eens met haar besproken?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:27 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Helemaal waar, ik ben te makkelijk daarin en voor mij kleine moeite om het te vragen.
Het onbegrijpelijke vind ik gewoon dat tijdens de dates ze alles verteld en ook veel persoonlijke dingen wat ik niet snel zou vertellen op 1e of 2e date.
Vanaf dag 1 was het allemaal op de app al moeizaam ook tijdens de dates. Maar zodra we bij elkaar waren voelde het gewoon goed, wat ze zelf ook gewoon heeft aangegeven.
Daarom heb ik er zo moeite mee nu dat het dan soms zo stroef verloopt buiten de dates om, maar omdat dit tijdens de dates ook zo was heb ik nog steeds gevoel dat er een kans is.
Al moet je idd afvragen of dat het heel leuk gaat zijn als ze nu al zo is.
Maar ik zal het voor mezelf houden vanaf nu, en wens jullie allemaal veel succes in de liefde
Dit was ik van plan op de 4e date, daarom wil ik zo graag ook nog die ene date. Kan ik haar gewoon persoonlijk vragen hoe en wat en of ze het serieus neemt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:31 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Heb je dit ook al eens met haar besproken?
Misschien kun je dat tegen haar zeggen nu? Wie weet word ze wel nieuwsgierig en kan ze ineens wel?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:32 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Dit was ik van plan op de 4e date, daarom wil ik zo graag ook nog die ene date. Kan ik haar gewoon persoonlijk vragen hoe en wat en of ze het serieus neemt.
Ik wacht het even tot morgen avond af. ze heeft eerder aangegeven extra te moeten werken dus wie weet is vandaag wel een langere dagquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien kun je dat tegen haar zeggen nu? Wie weet word ze wel nieuwsgierig en kan ze ineens wel?
Tijdens de dates was er 0 twijfel. als ze de waarheid tegen me vertelde dan 100% dat ze het leuk vond met me.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:51 schreef xcachet het volgende:
Als je twijfelt of zij het wel serieus neemt, is het tijd verder te swipen. Als zij echt geďnteresseerd was in je, dan had ze dat wel laten merken. Dat je nu al twijfelt is niet goed.
Hey, leuk dat je het topic ook gevonden hebt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:51 schreef xcachet het volgende:
Als je twijfelt of zij het wel serieus neemt, is het tijd verder te swipen. Als zij echt geďnteresseerd was in je, dan had ze dat wel laten merken. Dat je nu al twijfelt is niet goed.
Ik hou ook niet van appen, kan dan super ongeinteresseerd overkomen. Waarom vraag je het niet gewoonquote:Op woensdag 8 augustus 2018 17:27 schreef snoesje45 het volgende:
[..]
Helemaal waar, ik ben te makkelijk daarin en voor mij kleine moeite om het te vragen.
Het onbegrijpelijke vind ik gewoon dat tijdens de dates ze alles verteld en ook veel persoonlijke dingen wat ik niet snel zou vertellen op 1e of 2e date.
Vanaf dag 1 was het allemaal op de app al moeizaam ook tijdens de dates. Maar zodra we bij elkaar waren voelde het gewoon goed, wat ze zelf ook gewoon heeft aangegeven.
Daarom heb ik er zo moeite mee nu dat het dan soms zo stroef verloopt buiten de dates om, maar omdat dit tijdens de dates ook zo was heb ik nog steeds gevoel dat er een kans is.
Al moet je idd afvragen of dat het heel leuk gaat zijn als ze nu al zo is.
Maar ik zal het voor mezelf houden vanaf nu, en wens jullie allemaal veel succes in de liefde
Ik ga het morgen vragen, heb het laatste bericht gestuurd waar ze nog niet op gereageerd heeft. Geef haar even de kans om vanavond nog te reageren, anders stuur ik morgen gewoon of ze het nog leuk vind om keer af te spreken. zegt ze ja, stel ik een datum voor. Krijg ik vaag antwoord dan weet ik genoegquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:26 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van appen, kan dan super ongeinteresseerd overkomen. Waarom vraag je het niet gewoon
Het gaat om het geheel. Dus ik vind het eigenlijk een rare vraag.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Wat vinden de heren van vrouwen met kleine borsten? Daten om het even aan te kijken of gelijk maar wegswipen?
En wat als ze op fotos hebben zitten valsspelen en bij de eerste ontmoeting blijkt dat ze toch niet zulke sappige uiers heeft? Gelijk afkappen?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Wat vinden de heren van vrouwen met kleine borsten? Daten om het even aan te kijken of gelijk maar wegswipen?
En wat als ze op fotos hebben zitten valsspelen en bij de eerste ontmoeting blijkt dat ze toch niet zulke sappige uiers heeft? Gelijk afkappen?
Als jij Samzz dan even afleidt. Die gaat MAD denk ik. DM d'r anders even een kattenfilmpje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 15:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
A zeggen is b zeggen. Vooruit ermee!
pfff wel een toepasselijke. Had t erover voor de eerste ontmoeting. 75C was t. Klinkt mij als leek toch als een hele hand vol (?).quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Bedoel je niet minder groot?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
pfff wel een toepasselijke. Had t erover voor de eerste ontmoeting. 75C was t. Klinkt mij als leek toch als een hele hand vol (?).
Blijkt t toch niet zo vol zijn....zag laatst een BH rondslingeren en daar stond idd 75C in.
Moraal van dit verhaal. Weet na al die jaren nog steeds geen zak van die maten af en t maakt tevens geen zak uit als ze wat minder klein zijn.
Vraag uit ervaring?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Done!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 19:04 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Als jij Samzz dan even afleidt. Die gaat MAD denk ik. DM d'r anders even een kattenfilmpje.
Gewoon buiten zetten, maatje. Laat haar lekker iemand anders in de maling nemen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Hoe was die koffie date?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:11 schreef Mariocash het volgende:
Vanavond nieuwe date. Ik ben best zenuwachtig, maar ik zal mijn uiterste best doen om de vis op het droge te krijgen.
Duimen jullie aub voor een goede afloop.
De koffiedate is verplaatst naar een nog onbekende datum. Ze zei dat ze zich niet zo lekker voelde. Ja, dan kunnen we de date beter skippen voor vandaag.quote:
Absoluut. En wat staat er vanavond op het menu?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:18 schreef Mariocash het volgende:
[..]
De koffiedate is verplaatst naar een nog onbekende datum. Ze zei dat ze zich niet zo lekker voelde. Ja, dan kunnen we de date beter skippen voor vandaag.
Bij een date is het wel de bedoeling dat je fit aan de start verschijnt.
Een halfbloedje (NL/Marokkaans) met prachtige krullen en een goede bips. Dat zal smaken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Absoluut. En wat staat er vanavond op het menu?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een halfbloedje (NL/Marokkaans) met prachtige krullen en een goede bips. Dat zal smaken.
Hoe staat het met jouw Italiaan dan?
En hij heeft niet de behoefte om zijn toekomstige vrouw aan zijn moeder voor te stellen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]![]()
Ja die is nog met mams..... Spreek em wel elke dag dus er zit nog beweging in. Maar hoop dat mams snel weer naar huis gaat
Geloof het niet nee. Beter tochquote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef Mariocash het volgende:
[..]
En hij heeft niet de behoefte om zijn toekomstige vrouw aan zijn moeder voor te stellen?
Lol.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 20:22 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Een halfbloedje (NL/Marokkaans) met prachtige krullen en een goede bips. Dat zal smaken.
Hoe staat het met jouw Italiaan dan?
Alsof het een ziekte is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Wat vinden de heren van vrouwen met kleine borsten? Daten om het even aan te kijken
Je kan ook een koe gaan datenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
doe danquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:35 schreef twiFight het volgende:
Tsja, naar aanleiding van voorkeuren over lengte en de "niet reageren als je kleiner dan ... bent" leek het mij wel een toepasselijke vraag. Ik denk dat mannen ook beter "minimaal cup C" in het profiel kunnen zetten. Dat houdt de verwachtingen eerlijk en voorkomt dat je je tijd zit te verdoen.
Dus als je op iemand zou vallen die alles perfect heeft en alleen kleiner dan een c-cup, dan zou je diegene afwijzen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:35 schreef twiFight het volgende:
Tsja, naar aanleiding van voorkeuren over lengte en de "niet reageren als je kleiner dan ... bent" leek het mij wel een toepasselijke vraag. Ik denk dat mannen ook beter "minimaal cup C" in het profiel kunnen zetten. Dat houdt de verwachtingen eerlijk en voorkomt dat je je tijd zit te verdoen.
beetje met elkaar praten misschien?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. Daarom haat ik het ook datquote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:35 schreef twiFight het volgende:
Omdat vrouwen niet vinden dat ze dat hoeven te vermelden. Of dat er v gevraagd naar mag worden.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. Daarom haat ik het ook dat
mannen hun lengte moeten vermelden.. interesseert mij zo niet.. als mannen vinden dat ze hun lengte moeten vermelden of als vrouwen dat verwachten, waarom posten vrouwen dan geen cupmaten?
Ja, maar ik vind hetzelfde met lengte.. waarom werken zulke dingen altijd ‘één kant op’.. zelfquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat vrouwen niet vinden dat ze dat hoeven te vermelden. Of dat er v gevraagd naar mag worden.
Ik ben dus wel van de lengte bij de mannen en vind dit niet vergelijkbaar. Cupmaat kun je echt wel enigszins beoordelen op foto’s. Vrouwen die zo onzeker zijn dat ze maximizers dragen (jaren zelf gedaan en tegenwoordig ben ik vaak zelfs BH-loos) vallen ook wel met andere dingen door de mand. Maar de lengte van een vent is op foto’s echt niet zo goed te schatten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:02 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Heb je wel een punt. Daarom haat ik het ook dat
mannen hun lengte moeten vermelden.. interesseert mij zo niet.. als mannen vinden dat ze hun lengte moeten vermelden of als vrouwen dat verwachten, waarom posten vrouwen dan geen cupmaten?
Want... Vrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind hetzelfde met lengte.. waarom werken zulke dingen altijd ‘één kant op’.. zelf
vind ik het belachelijk maar goed..
Bij een eerste date is het ook wel handig om te weten of je een groot of klein persoon moet zoeken. Maar harde eisen zijn bij bijna alles flauw.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben dus wel van de lengte bij de mannen en vind dit niet vergelijkbaar. Cupmaat kun je echt wel enigszins beoordelen op foto’s. Vrouwen die zo onzeker zijn dat ze maximizers dragen (jaren zelf gedaan en tegenwoordig ben ik vaak zelfs BH-loos) vallen ook wel met andere dingen door de mand. Maar de lengte van een vent is op foto’s echt niet zo goed te schatten.
Ja, oke ik vergelijk appels met peren.. maar ik heb zoiets van .. als vrouwen dit van mannen verwachten.. waaarom niet andersom. Cupmaat is naar mijn idee ook niet altijd in te schatten!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ben dus wel van de lengte bij de mannen en vind dit niet vergelijkbaar. Cupmaat kun je echt wel enigszins beoordelen op foto’s. Vrouwen die zo onzeker zijn dat ze maximizers dragen (jaren zelf gedaan en tegenwoordig ben ik vaak zelfs BH-loos) vallen ook wel met andere dingen door de mand. Maar de lengte van een vent is op foto’s echt niet zo goed te schatten.
Een man mag mij best afwijzen op m’n kleine boobies hoor, soms zijn er nou eenmaal stomme dingen die toch heel belangrijk zijn. Zeker bij een uiterlijk gebaseerde app als Tinder.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bij een eerste date is het ook wel handig om te weten of je een groot of klein persoon moet zoeken. Maar harde eisen zijn bij bijna alles flauw.
Wie de fuck geeft er een fuck om cupmaat? Of lengtequote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ja, oke ik vergelijk appels met peren.. maar ik heb zoiets van .. als vrouwen dit van mannen verwachten.. waaarom niet andersom. Cupmaat is naar mijn idee ook niet altijd in te schatten!
Mannen zijn net zo onzeker over lengte net als vrouwen en boobies. Juist omdat er zo’n groot ding van gemaakt wordt
Nou voor sommige mensen blijkbaar wel.. ik ben zelf niet zo oppervlakkig maar achquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie de fuck geeft er een fuck om cupmaat? Of lengteHet zijn toch geen dealbreakers?
Op een bepaalde manier is wat aantrekkingskracht is ook behoorlijk oppervlakkig.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:36 schreef Debsterr het volgende:
Fijn ook dat je meteen oppervlakkig bent als je iets om lengte geeft. Maar dik of dun mogen we wel wat van vinden? Voorkeur voor haarkleur?
Ieder zijn voorkeur. Maar (mega cliche) ik geef om innerlijk en daar kom je niet achter door plaatjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:36 schreef Debsterr het volgende:
Fijn ook dat je meteen oppervlakkig bent als je iets om lengte geeft. Maar dik of dun mogen we wel wat van vinden? Voorkeur voor haarkleur?
Bedoel er voor de rest niets mee, beetje ongelukkige woordkeuze..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:36 schreef Debsterr het volgende:
Misschien kan een persoon wel niet "super leuk" zijn, als er geen lichamelijke connectie (oa lengte, postuur, nonverbale communicatie, etc)quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bedoel er voor de rest niets mee, beetje ongelukkige woordkeuze..
Maar.. wat nou als iemand super leuk is en je die geen kans geeft, omdat hij maar 1,70 is.. zou het zonde vinden.. natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeuren!
Ik val eigenlijk vaker voor iemand die niet mijn type is dan iemand die dat wel is. Ook mijn huidige date is objectief bezien totaal geen match en vise versa. Uiteindelijk draait het altijd om het totaalplaatje.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een man mag mij best afwijzen op m’n kleine boobies hoor, soms zijn er nou eenmaal stomme dingen die toch heel belangrijk zijn. Zeker bij een uiterlijk gebaseerde app als Tinder.
Wat inderdaad niet wil uitsluiten dat je ooit TOCH valt voor die ene die precies niet matcht met dat stomme ene kleine dingetje zoals lengte of boob grootte.
Je moet wel iemand gewoon aantrekkelijk vinden natuurlijk, ik vind hele lange vrouwen ook 9/10x onaantrekkelijk, er zal vast wel een model tussen lopen wat net anders is.. Ofzo, in die zin zijn het geen harde eisen...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:39 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Bedoel er voor de rest niets mee, beetje ongelukkige woordkeuze..
Maar.. wat nou als iemand super leuk is en je die geen kans geeft, omdat hij maar 1,70 is.. zou het zonde vinden.. natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeuren!
En zo heeft iedereen wel watquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je moet wel iemand gewoon aantrekkelijk vinden natuurlijk, ik vind hele lange vrouwen ook 9/10x onaantrekkelijk, er zal vast wel een model tussen lopen wat net anders is.. Ofzo, in die zin zijn het geen harde eisen...
Verder vind ik eisen ook een beetje stom om uit te spreken.. De houding "uitsluiten" spreekt mij niet zo aan eigenlijk, maarja, als een vrouw dik is is het eerlijk gezegd ook niet echt iets voor mij.
Focus liever op wat je wél aantrekkelijk vindt, de positieve kijk is veel leuker om naar te luisteren.quote:
Weet niet waar jij het over hebt? Ik sta er juist heel positief in?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Focus liever op wat je wél aantrekkelijk vindt, de positieve kijk is veel leuker om naar te luisteren.
Oh sorry, ik bedoelde dat meer in zijn algemeenheid... Quote jou meer een beetje omdat ik mij in gesprek voelde met jou o.i.d.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet niet waar jij het over hebt? Ik sta er juist heel positief in?
Dan ben je alleen maar eerlijk tegen jezelf! Dat is gewoon goed! Trouwens is zonnebril meneer nog langsgeweestquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:45 schreef Debsterr het volgende:
Tuurlijk gaat het om het totaalplaatje, ja de otionele match is belangrijker en dat normen en waarden overeenkomen. Maar ik weet van mezelf dat ik daar al niet kom als een man (veel) kleiner is dan ik. Even lang heb ik al eens gedate en ik baalde behoorlijk dat dat niks werd. Had me niets uitgemaakt als ik dan met hakken aan boven hem uitstak. Maar 1. Hij was direct eerlijk over die lengte en 2. Het matchte supergoed in gesprek. Dan ga ik echt niet zeggen “neuh we gaan niet daten want je voldoet niet aan die eis”. Was ‘ie kleiner geweest? Dan was ik waarschijnlijk het gesprek niet zo aangegaan. Tsjaa, dan maar oppervlakkig. Ik weet dat ik dat later als excuus ga misbruiken als andere dingen niet lekker lijken te matchen.
Dude kap er gewoon mee. Zoek vrienden, Ga op stap. Koop bier, Ga naar vrouwen kijken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:54 schreef Faxie het volgende:
Moest toch nog zonodig Tinder weer installeren om te kijken of er heeeeeel misschien toch nog een berichtje gestuurd was... nope, niks
Haha nee, hij ging vanavond uiteindelijk het terras op en tussendoor lukte niet, druk met werk. Maar hij zei dat ‘ie misschien morgen even langs kwam.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:49 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan ben je alleen maar eerlijk tegen jezelf! Dat is gewoon goed! Trouwens is zonnebril meneer nog langsgeweest?
Moet bekennen dat ik ook vaak doe waar ik goed in ben wel. Mja, misschien word je gewoon goed in de dingen die je vaak doet? En kun je dus ook andere keuzes maken om ergens goed in te worden/zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
Hij is weer aan het janken. Issie goed in.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:56 schreef HostiMeister het volgende:
Hij is weer aan het janken. Issie goed in.
Word je nou niet moe van steeds hetzelfde proberen wat niet werkt?quote:
Ik probeer steeds iets andersquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Word je nou niet moe van steeds hetzelfde proberen wat niet werkt?
Ik vind 't vooral vaag dat als je een dag in een andere stad hebt zitten swipen, je het raar vindt als er geen matches zijn.quote:
Die zien me dan gewoon verschijnen hoor. Maar als ik locatie op een andere stad instel heb ik meestal binnen een paar uur wel een like te pakken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral vaag dat als je een dag in een andere stad hebt zitten swipen, je het raar vindt als er geen matches zijn.
Maar das toch niet raar?
Die meiden hebben nooit jou kunnen swipen en anders Daarna wel niet meer.
Of je moet een langere tijd op die locatie je Tinder hebben staan lijkt me zo.
Rlly?quote:
Waarschijnlijk zijn er rustig 100+ vrouwen langs zijn profiel geswiped hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind 't vooral vaag dat als je een dag in een andere stad hebt zitten swipen, je het raar vindt als er geen matches zijn.
Maar das toch niet raar?
Die meiden hebben nooit jou kunnen swipen en anders Daarna wel niet meer.
Of je moet een langere tijd op die locatie je Tinder hebben staan lijkt me zo.
Misschien like je alleen fotomodellen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:54 schreef Faxie het volgende:
Moest toch nog zonodig Tinder weer installeren om te kijken of er heeeeeel misschien toch nog een berichtje gestuurd was... nope, niks
Telll mequote:
Wie zegt dat je dan oppervlakkig bent?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:36 schreef Debsterr het volgende:
Ik geef om innerlijk en uiterlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur. Maar (mega cliche) ik geef om innerlijk en daar kom je niet achter door plaatjes.
Anneloos impliceerde dit maar gaf al aan ongelukkige woordkeuze te hebben. En hey, had net leuk gesprek met een match MET kale kop. En ik val toch echt op haar!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wie zegt dat je dan oppervlakkig bent?
Als billenmannen is het me om het even.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 18:34 schreef twiFight het volgende:
Ik heb een beetje de indruk dat vrouwen gewoon iets meer afgeven op een beetje oppervlakkige zaken dan mannen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef twiFight het volgende:
Ik kwam er niet zomaar mee natuurlijk. Maar het is voor sommige vnl. vrouwen wel even een reality check dat dat twee kanten op werkt. Zou je het leuk vinden om te horen dat je op moet bokken omdat je tieten te klein zijn of je reet te groot? Ik gok dat er nogal wat vrouwen zouden flippen. Ieder zijn eigen, maaarrr wie de bal kaatst...
Damn die shit op 4.10 lol. Dat gaat echt te ver.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef twiFight het volgende:
Ik kwam er niet zomaar mee natuurlijk. Maar het is voor sommige vnl. vrouwen wel even een reality check dat dat twee kanten op werkt. Zou je het leuk vinden om te horen dat je op moet bokken omdat je tieten te klein zijn of je reet te groot? Ik gok dat er nogal wat vrouwen zouden flippen. Ieder zijn eigen, maaarrr wie de bal kaatst...
Een beetje een slimme vrouw ziet je afstand toch wel weer gewoon op een verdere afstand staan dan toen je haar die like gaf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die zien me dan gewoon verschijnen hoor. Maar als ik locatie op een andere stad instel heb ik meestal binnen een paar uur wel een like te pakken.
Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb een beetje de indruk dat vrouwen gewoon iets meer afgeven op een beetje oppervlakkige zaken dan mannen.
Sowieso vind ik afgeven / negatieve belichten / beetje superieur doen geen aantrekkelijke eigenschappen. "Ik ga ECHT niet met een korte man daten hooor" dat type... Bah.
Als je korte mannen niet aantrekkelijk vindt is dat no issue uiteraard.Wel vervelend voor korte mannen dat veel vrouwen wel een wat langere vent leuker vinden.
Ach, sure, vrouwen komen ermee weg... Totdat je een echte relatie zoekt en mensen je persoonlijkheid niet zo chill vinden omdat je veel te veel afgeeft op shit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.
Zelf ben ik klein voor een man in NL maar ik ben nog altijd langer dan de gemiddelde man in de USA. Ik woon gewoon in het verkeerde werelddeel
Als je bedenkt wat voor een make up stash en troep de gemiddelde vrouw heeft dan maken ze het zichzelf en elkaar ook al wel moeilijk genoeg zonder dat wij mannen ook nog zo op details gaan letten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Zal ook te maken hebben met keus. Als je binnen een dag 20+ nieuwe likes hebt dan is het makkelijk afgeven. Je komt er mee weg. Een man die 1 like per week scoort gaat niet vragen wat haar gewicht is.
Zelf ben ik klein voor een man in NL maar ik ben nog altijd langer dan de gemiddelde man in de USA. Ik woon gewoon in het verkeerde werelddeel
Zegt mij allemaal niet zoveel. Uitzonderingen blijven er maar ik ben relatief kort doch is het geen probleem voor het leeuwendeel van de vrouwen ook al hebben ze de voorkeur voor een langere vent. Het blijft wat het is. Een voorkeur. Niet meer niet minder.jezelf daardoor buitenspel plaatsen is eigenlijk de voorname reden waarom het bij voorbaat niet lukt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb een beetje de indruk dat vrouwen gewoon iets meer afgeven op een beetje oppervlakkige zaken dan mannen.
Sowieso vind ik afgeven / negatieve belichten / beetje superieur doen geen aantrekkelijke eigenschappen. "Ik ga ECHT niet met een korte man daten hooor" dat type... Bah.
Als je korte mannen niet aantrekkelijk vindt is dat no issue uiteraard.Wel vervelend voor korte mannen dat veel vrouwen wel een wat langere vent leuker vinden.
Sowieso iemand om een gewicht vragen. Je ziet godverdomme toch foto's ?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Even scherenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Anneloos impliceerde dit maar gaf al aan ongelukkige woordkeuze te hebben. En hey, had net leuk gesprek met een match MET kale kop. En ik val toch echt op haar!
Je zit face to face toch ook de lengte?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 02:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso iemand om een gewicht vragen. Je ziet godverdomme toch foto's ?
Ik heb de desbetreffende video zojuist bekeken en kan niet anders dan mijn welgemeende excuses aanbieden voor het te snel klaar hebben staan van een oordeelquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:43 schreef twiFight het volgende:
Het begrip catfish is je vreemd?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 02:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Sowieso iemand om een gewicht vragen. Je ziet godverdomme toch foto's ?
Wtf is dit voor username?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 04:46 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Het begrip catfish is je vreemd?
Hoe lang ben je dan?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:57 schreef twiFight het volgende:
[..]
Jij bent sowieso al goedgekeurd joh. Anders zet Tinder even op Eindhoven, kunnen we matchen!quote:
Ja zit ik dan op date met iemand die 10cm kleiner is terwijl hij wel weet van foto’s wat voor postuur ik heb.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 02:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zit face to face toch ook de lengte?
Nu maar hopen dat ze niet uit een gezin komt waar het gebruikelijk is dat haar broers jou gaan opwachtenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:39 schreef Mariocash het volgende:
Update: gisteren op date geweest met de Marokkaanse. Ze zag er heel goed uit, maar helaas is ze ook een borderliner, zo vertelde ze. Ernstig getwijfeld of ik op haar avances in moest gaan. Die billen gaven uiteindelijk de doorslag. Echt een 9.3/10 kont. 🍑
Dit was buitencategorie.
Naar mate de avond vorderde en de alcohol rijkelijk vloeide, uiteindelijk toch maar mee naar huis gegaan. Ze woonde samen met een vriendin in de stad.
Nu maar hopen dat ik daar verstandig aan heb gedaan.
Dit is er niet één voor de langere termijn, maar voor nu wel leuk om mee af te spreken.
Gr.
F2f wel ja. Dus?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 02:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je zit face to face toch ook de lengte?
Ik moest even de Vlaamse flair raadplegen aangezien ik niet aan dit soort zwakzinnige termen doe. Wel mis ik waarom naar gewicht vragen hiertegen een oplossing zal zijn. En die 1 op de 10.000 die een *$#* (excuses, krijg het woord niet getypt)zijn, ach.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 04:46 schreef ArischeAlex het volgende:
[..]
Het begrip catfish is je vreemd?
Nu eerst even Nice afwerken. Vanavond eindje doen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 07:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij bent sowieso al goedgekeurd joh. Anders zet Tinder even op Eindhoven, kunnen we matchen!
"30CM die je nu niet meer verdient!"quote:Op donderdag 9 augustus 2018 05:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Als een vrouw je in de datingapp naar je lengte vraagt en je vindt dat niet tof moet je gewoon naar gewicht vragen. Als ze daar fucked up op reageert weet je gelijk wat voor type het is.![]()
En ja ik val ook niet op kleinere mannen.
Ja joh, lekkere prioriteiten weer Dven. Tevens ben ik niet de hele avond in Eindjequote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu eerst even Nice afwerken. Vanavond eindje doen?
Daarom heb ik mezelf de taak opgelegd om het onder de radar te houden. Ik wil geen slapende honden wakker maken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 08:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze niet uit een gezin komt waar het gebruikelijk is dat haar broers jou gaan opwachten
Zomerparkfeesten beginnen vanavond, lopen alle omliggende dorpen ook nog eens leeg ook nog. Leuk man, lekkere Sjaan uit Limbabwe oppikken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:09 schreef Kreator het volgende:
Ik ben 1.93m. Tevens zit ik vandaag in fucking Venlo. Ik ga Tinder niet aanzetten. Fuck Venlo.
Hahaha kom je mij miss tegen.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:09 schreef Kreator het volgende:
Ik ben 1.93m. Tevens zit ik vandaag in fucking Venlo. Ik ga Tinder niet aanzetten. Fuck Venlo.
Oke oke ik zet dat kreng al op Eindhoven joh, stuk ongeduldquote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja joh, lekkere prioriteiten weer Dven. Tevens ben ik niet de hele avond in Eindje.
Ben je er morgen toevallig ook? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha kom je mij miss tegen.
Maar ik ben in Utrecht nu!quote:Op donderdag 9 augustus 2018 09:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke oke ik zet dat kreng al op Eindhoven joh, stuk ongeduld
Hela, ik blijf niet reizen. Verdomme al een half uur aan het swipen in Eindhoven, voor helemaal niets, blijkt nuquote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Hela, ik blijf niet reizen. Verdomme al een half uur aan het swipen in Eindhoven, voor helemaal niets, blijkt nu
Heb je nog wel een gaatje vrij voor mij dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]sorry meneer. Ik zit wel de hele dag in Utrecht dus je hebt even de tijd? Of ja.. tot een uur of 15:30.
37 matches. Moet lukken.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je nog wel een gaatje vrij voor mij dan?
Kom je niet naar Rotterdam dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is nog eens double daten, als er geen gaatjes meer vrij zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander niet uit, toch?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kom je niet naar Rotterdam dan?
Huehuehuequote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach valt nog mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:54 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, de notes. Denk aan de notes!
laten we daar 38 van makenquote:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit naar Nederland ben gegaan zonder in Rotterdam te zijn geweestquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:40 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Kom je niet naar Rotterdam dan?
Double penedatenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 10:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat is nog eens double daten, als er geen gaatjes meer vrij zijn.
Oja, moet ik weer naar Utrecht gaan. Wordt een halve wereldreis zo.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:21 schreef Debsterr het volgende:
Al 3 matches erbij maar nog geen Dven gespot. Wel een heel gezellig gesprek met iemand uit Amsterdam
. Jammer dat mijn werk zo blijft liggen
Ik naar Bulgarije, jij naar Utrecht. Beetje moeite doen hoor.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Oja, moet ik weer naar Utrecht gaan. Wordt een halve wereldreis zo.
Als je nou gewoon zijn nummer vraagt, hoeft die hele tinder onzin ook niet. #slim.quote:
Ja maar.. ik wil HET Tinder profiel zien. Dat is zeg maar het doel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zijn nummer vraagt, hoeft die hele tinder onzin ook niet. #slim.
Dan app je hem, en vraag je of hij je die doorstuurt in screenshot vorm. Of dan deel je je locatie via app, zodat hij weet waar je zit. #nextlevel.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja maar.. ik wil HET Tinder profiel zien. Dat is zeg maar het doel.
Too easy.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan app je hem, en vraag je of hij je die doorstuurt in screenshot vorm. Of dan deel je je locatie via app, zodat hij weet waar je zit. #nextlevel.
Mannen en hun praktische oplossingsgerichte gedoe ook altijdquote:
Ja, jullie dragen altijd oplossingen aan. DAT WIL IK TOCH HELEMAAL NIET. Laat me zeuren en moeilijk doenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mannen en hun praktische oplossingsgerichte gedoe ook altijd
En ik maar altijd afvragen waarom ik geen homo ben...quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, jullie dragen altijd oplossingen aan. DAT WIL IK TOCH HELEMAAL NIET. Laat me zeuren en moeilijk doen!
Heb je daar plaatjes voor nodig?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik maar altijd afvragen waarom ik geen homo ben...
Was me het schompes aan het swipenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:40 schreef Debsterr het volgende:
Dven eerder gevonden dan hij mij. Ik hoef geen gesprek te beginnen.
edit: KUT superlike vergeten
quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Was me het schompes aan het swipenTot ik zag dat er een like was. Lang leve Tinder Gold
Show offquote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:53 schreef Debsterr het volgende:
Nu kap ik wel met Tinder in Utrecht want heb er teveel matches bij.
quote:
Heb je een blaar op je vinger? Of zit er al eelt op van het swipen?quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Weet je hoe lang ik aan het swipen was voordat ik jou tegen kwam. Dan vallen de aantal nieuwe matches nog wel mee
.
1,78 m.quote:
Doch moet ik nog even herstellen van het ontbreken van een superlike. Kwam hard aan.quote:Op donderdag 9 augustus 2018 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]. Weet je hoe lang ik aan het swipen was voordat ik jou tegen kwam. Dan vallen de aantal nieuwe matches nog wel mee
.
Nah, die vinger is wel wat gewendquote:Op donderdag 9 augustus 2018 13:11 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Heb je een blaar op je vinger? Of zit er al eelt op van het swipen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |