quote:Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
Keb alleen een smerige badkuip in de tuin staan. Kan er wel naast gaan staan met een voetpomp om te zorgen voor de bubbels maar weet niet of dat een succes word.quote:
Of film. Vergeet niet te vragen of ze wil blijven slapen...quote:
Extra punten voor the effort wel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb alleen een smerige badkuip in de tuin staan. Kan er wel naast gaan staan met een voetpomp om te zorgen voor de bubbels maar weet niet of dat een succes word.
Zo'n pomp zou ik dus echt de humor van inzien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb alleen een smerige badkuip in de tuin staan. Kan er wel naast gaan staan met een voetpomp om te zorgen voor de bubbels maar weet niet of dat een succes word.
moeder in de schuur als toeschouwerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 21:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zo'n pomp zou ik dus echt de humor van inzien.
Volgens mij kun je grappiger zijn dan dit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
moeder in de schuur als toeschouwer
Die kan mooi pompen toch, kunnen zij en date erin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 22:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
moeder in de schuur als toeschouwer
Ik ben een voorstander van duidelijkheid.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Stilte houden en dan kijken wat er gebeurd, of ze dan weer contact zoekt?
Gewoon direct vragen hoe het er voor staat en hoe ze er over denkt?
Echt, wat doe je jezelf aan...quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:28 schreef Debsterr het volgende:
Date van zondagavond gisteravond nog gezien(hij is naar mij gekomen ipv ik in zijn bubbelbad). Nog samen een geocache opgehaald, blijkt een hobby van ‘m te zijn. Kon ik mooi Pokémon Go laten zien
. En toen het enorm begon te waaien nog heerlijk met open ramen liggen genieten van de onweer en wind.
Tip: ga met meerdere tegelijk daten. Grote kans dat dit niks word maar ik sluit het niet uit. Sommige wijfen zijn erg passief zoals ik. (Ze is een vrouw dus dan hoeft passiefheid niet altijd een rode vlag te zijn; als een man passief is wel)quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Ja, hij werd ook helemaal enthousiast haha. Ik denk dat er wel een 3e date komt ja. Is wel mijn insteek in ieder geval.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Grappig dat die dat leuk vindt:P
Komt er een 3e date?
Ik lees al tijden mee omdat het hier altijd een mooie soap is, maar hier moet ik toch een keer op reageren. Hoelang blijf je nog als een gewillige puppy achter haar aanlopen? Als ze echt interesse in je zou hebben dan had ze dat wel laten merken. Het begint bijna een pijnlijker vertoning te worden om te lezen dan Yasmin.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Hopeloos lulletje. "Wijfen".quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:47 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Tip: ga met meerdere tegelijk daten. Grote kans dat dit niks word maar ik sluit het niet uit. Sommige wijfen zijn erg passief zoals ik. (Ze is een vrouw dus dan hoeft passiefheid niet altijd een rode vlag te zijn; als een man passief is wel)
Maar je kan hier slecht tegen en dan helpt met meerdere tegelijk daten goed. En stel gewoon een concrete datum en date voor dan wachten of non to the point lullen op Whatsapp wat je beter in real life kan doen
En lees ik nu bij iemand dat ze niet ingaat op je date voorstellen? En je blijft hopen? Sorry dan ben je een hopeloos lulletje die niet wilt accepteren dat ze je niks vindt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik lees al tijden mee omdat het hier altijd een mooie soap is, maar hier moet ik toch een keer op reageren. Hoelang blijf je nog als een gewillige puppy achter haar aanlopen? Als ze echt interesse in je zou hebben dan had ze dat wel laten merken. Het begint bijna een pijnlijker vertoning te worden om te lezen dan Yasmin.
Leer eens te kijken naar hoe mensen handelen en niet wat mensen zeggen. Dan gaat er een wereld voor je open want dat loopt zelden parallel. Zeker wat betreft daten.
Leuk! Altijd prettig als het klikt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hij werd ook helemaal enthousiast haha. Ik denk dat er wel een 3e date komt ja. Is wel mijn insteek in ieder geval.
Coolquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, hij werd ook helemaal enthousiast haha. Ik denk dat er wel een 3e date komt ja. Is wel mijn insteek in ieder geval.
Het kan gewoon echt niet dat dit een echte user is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopeloos lulletje. "Wijfen".
Gisteren of eergisteren jankte je nog over respect en dit en dat.
Doe dan zelf ook normaal.
Zozo wat een aannamequote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het kan gewoon echt niet dat dit een echte user is.
Je komt zo naar over dat ik het niet geloof. Serieus hoop echt dat je een troll bent.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:00 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Zozo wat een aanname
Waarom kan dat niet miss Yasmin? Kom dan wel met sterke argumenten.
Als je mij niet begrijpt kan het niet "echt" zijn? Zit je zo in je eigen bubble dan?
Ik vind het persoonlijk iets zeggen over een man zijn zelfvertrouwen als hij achter iemand aan blijft zitten die niet aangeeft te willen daten. Ik zou zelf niet met zo betreffende man iets willen hebben, ik zoek iemand met eigenwaarde. En ik probeer te helpen door even duidelijk te maken dat dit lulletjes gedrag eenmal is. Ja of hij is nog jong en moet eenmal nog zelfvertrouwen opbouwen dat kan ook.
Ik bedoel ik zeg ook niet dat ik denk dat jij geen "echte" user bent. Maar zover jou verhalen vind ik jou als een meisje die een heel onzeker , maagdelijk groentje is over komen. Maar verder vast heel aardig persoon enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het kan gewoon echt niet dat dit een echte user is.
Je hebt het tig keer gevraagd toch, laat haar zelf maar eens moeite doen voor jou. Maargoed dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je haar leuk vindt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 06:41 schreef snoesje45 het volgende:
Tips?
Oei oei oei. Alvast een leerlessen: Veel mensen denken totaal anders dan jij of zou je nooit kunnen snappen, en toch bestaan ze. Hoe wreed jij ze ook vind over komen of wat dan ook; ze bestaan. Welkom in de wereld.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je komt zo naar over dat ik het niet geloof. Serieus hoop echt dat je een troll bent.
Ja wees er trots op.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:06 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Oei oei oei. Alvast een leerlessen: Veel mensen denken totaal anders dan jij of zou je nooit kunnen snappen, en toch bestaan ze. Hoe wreed jij ze ook vind over komen of wat dan ook; ze bestaan. Welkom in de wereld.
Het rare met zijn date is wel dat als ze bij elkaar zijn zij wel de indruk wekt dat ze hem leuk vindt. Dus ik snap zijn verwarring.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt het tig keer gevraagd toch, laat haar zelf maar eens moeite doen voor jou. Maargoed dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je haar leuk vindt.
Wel eens met wat eerder gezegd is, laat je niet zo behandelen.
Ik snap het ook wel, maar stel hij heeft straks wel iets met haar (theoretisch) wil je dan dit soort shit ook hebben dat je je kut voelt maar dat zij het niet echt ziet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het rare met zijn date is wel dat als ze bij elkaar zijn zij wel de indruk wekt dat ze hem leuk vindt. Dus ik snap zijn verwarring.
Nee maar misschien is ze dan wel anders?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar stel hij heeft straks wel iets met haar (theoretisch) wil je dan dit soort shit ook hebben dat je je kut voelt maar dat zij het niet echt ziet.
Misschien is een moordenaar plots anders als je er een relatie mee start. Beetje naďeve instellingquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar misschien is ze dan wel anders?
Daar geloof ik niet echt in, mensen zijn niet opeens anders. Iemand die daadwerkelijk interesse heeft doet daar moeite voor.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar misschien is ze dan wel anders?
Ja mee eensquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel, maar stel hij heeft straks wel iets met haar (theoretisch) wil je dan dit soort shit ook hebben dat je je kut voelt maar dat zij het niet echt ziet.
Jup mee eens life works like thisquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar geloof ik niet echt in, mensen zijn niet opeens anders. Iemand die daadwerkelijk interesse heeft doet daar moeite voor.
Nee, ook een second chance Tinder match haha! Vorige keer liep gesprek dood ofzo, toen zat 'ie voor z'n werk trouwens ook in het buitenland. Nu konden we snel afspreken na de match en dat werkt voor mij toch wel erg fijn. Niet teveel verwachtingen opbouwen, gewoon snel ervaren of er echt een klik is. Dat je elkaars uiterlijk leuk vindt weet je al want je bent niet voor niets een match.quote:
Leuk! Heerlijke fase waar je nu in zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wanneer ik weer wat van 'm hoor want heb 'm vanochtend in m'n bed achtergelaten(zondag is hij ook blijven slapen).
FF is een trol. Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hopeloos lulletje. "Wijfen".
Gisteren of eergisteren jankte je nog over respect en dit en dat.
Doe dan zelf ook normaal.
Ik zou echt niet iemand in mijn huis achterlaten die ik verder nauwelijks ken. Wat een vertrouwen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wanneer ik weer wat van 'm hoor want heb 'm vanochtend in m'n bed achtergelaten(zondag is hij ook blijven slapen).
Kloptquote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou echt niet iemand in mijn huis achterlaten die ik verder nauwelijks ken. Wat een vertrouwen.
Automatisch geeft Pannenkoek alleen notificaties van "favorieten"... dus je moet dat ergens in je instellingen even aanpassen naar alles.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:38 schreef Kreator het volgende:
Oh. Pannenkoek app geeft geen notificatie. Hele bups berichten waarvan er ook al 1 geďrriteerd was dat ik niet reageerde..
Dat geďrriteerde snap ik dus echt niet he.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:38 schreef Kreator het volgende:
Oh. Pannenkoek app geeft geen notificatie. Hele bups berichten waarvan er ook al 1 geďrriteerd was dat ik niet reageerde..
Jawel toch? Ik werd knettergek van al die notificaties. Heb ze allemaal uitgezet behalve als iemand een berichtje stuurt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:38 schreef Kreator het volgende:
Ik snap dat ook niet. Ik had nog geen tijd gehad op een bericht te reageren (als ik er al op wilde reageren), kreeg ik een bericht: "Heb je geen behoefte om te reageren of wat???" met drie vraagtekens ook nog.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:40 schreef Debsterr het volgende:
HappyPancake heb ik verwijderd. Vond het aanbod niet zo, ook de gesprekken die werden begonnen waren maar mwoah. En vermaak me wel weer met Tinder nu.
[..]
Dat geďrriteerde snap ik dus echt niet he.
Haha meerdere vraagtekens ja, das sowieso al een error.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik had nog geen tijd gehad op een bericht te reageren (als ik er al op wilde reageren), kreeg ik een bericht: "Heb je geen behoefte om te reageren of wat???" met drie vraagtekens ook nog.
Pfff. Doeg zeg.
Standaard staat alles aan, echter heb ik hier ook nog nooit wat gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:39 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Automatisch geeft Pannenkoek alleen notificaties van "favorieten"... dus je moet dat ergens in je instellingen even aanpassen naar alles.
ja toch. Had ik terug gereageerd dat ik geen tijd had gehad maar gezien dat laatste bericht er nu sowieso van afzag.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha meerdere vraagtekens ja, das sowieso al een error.
Onbegrijpelijk???quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik had nog geen tijd gehad op een bericht te reageren (als ik er al op wilde reageren), kreeg ik een bericht: "Heb je geen behoefte om te reageren of wat???" met drie vraagtekens ook nog.
Pfff. Doeg zeg.
Hé hoi hoe is het?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha meerdere vraagtekens ja, das sowieso al een error.
Oh man, ellende. Nu ben ik wel heel slecht in d/t, maar "me" en "jouw" als het "jou" is.. UNMATCH.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hé hoi hoe is het?
Goed. Met jouw?
...dan ben ik er weer klaar mee.
Ik ga een datingsite beginnen voor mensen met taalgevoel.
Oeh ja.. en de "me broer" enzoquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:07 schreef Kreator het volgende:
Hé hoi hoe is het?
Goed. Met jouw?
quote:
Of jij of Anneloos of Yasmin, 1 van jullie drie doet dat hier ook regelmatig verkeerd, weet alleen niet meer wiequote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:08 schreef Debsterr het volgende:
Oh man, ellende. Nu ben ik wel heel slecht in d/t, maar "me" en "jouw" als het "jou" is.. UNMATCH.
"Ik dcht ik stuur eens n berigt"quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hé hoi hoe is het?
Goed. Met jouw?
Wat, jou/jouw? Als ik het ben dan DM me a.u.b. want dan knoop ik mezelf op.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of jij of Anneloos of Yasmin, 1 van jullie drie doet dat hier ook regelmatig verkeerd, weet alleen niet meer wie
Ja die, maar zoals aangegeven, ik weet niet of jij dat bentquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:10 schreef Debsterr het volgende:
Wat, jou/jouw? Als ik het ben dan DM me a.u.b. want dan knoop ik mezelf op.
Sorry, maar hier gaat hij bij de volgende ook tegenaan lopen. Dit komt vooral uit hemzelf.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt, wat doe je jezelf aan...
Zo wil je toch niet daten? Eer aan jezelf houden en stoppen. Aangeven dat het niet zo werkt voor jou. Next.
vraag me af wat men hier vindt van rekening-splitten, de lengte van de ander, meerdere dates tegelijk hebben lopen en blauwe vinkjes.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh leuk, het Nederlands Dictee-topic gevonden!
No problem, maar jammerquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
vraag me af wat men hier vindt van rekening-splitten, de lengte van de ander, meerdere dates tegelijk hebben lopen en blauwe vinkjes.
Mensen met eigenwaarde knappen al snel af op iemand met weinig eigenwaarde.quote:
We mogen toch wel een pet peeve hebben zegquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:13 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh leuk, het Nederlands Dictee-topic gevonden!
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaaldquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vraag me af wat men hier vindt van rekening-splitten, de lengte van de ander, meerdere dates tegelijk hebben lopen en blauwe vinkjes.
Het lijkt mij dat dat inderdaad zo is zo lang als de relatie voortduurt.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:12 schreef FenoFena het volgende:
[..]
Misschien is een moordenaar plots anders als je er een relatie mee start.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaald ( ...dictee... )
2. hij moet minstens even lang zijn en nog liever lang(er)
3. vond het eerst niets maar bevalt me nu eigenlijk prima
4. welke blauwe vinkjes?
Ja, pest ons maar..quote:Op woensdag 8 augustus 2018 10:24 schreef Debsterr het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh man, ellende. Nu ben ik wel heel slecht in d/t, maar "me" en "jouw" als het "jou" is.. UNMATCH.
Rekeningsplitten is een no go. Ik betaal liever zelf de hele rekening.. lengte boeit me niet.. meerdere dates tegelijk heb in vaak wel, maar ben er dan ook eerlijk over.. als ik iemand echt leuk vind.. kap ik daar mee en blauwe vinkjes.. zo onbelangrijk.. als je daar teveel op focust krijg je al te weinig aandacht dan dat je wil.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Geld boeit mij nietquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Goffer, let nou eens op die -d/-tquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaald
2. hij moet minstens even lang zijn en nog liever lang(er)
3. vond het eerst niets maar bevalt me nu eigenlijk prima
4. welke blauwe vinkjes?
Moeilijk gedoe om niks, waarom zou lengte iets uitmaken? meerdere dates tegelijk is hier een no-go besteed mijn tijd liever nuttig dan halfbakken aan veel tegelijk, blauwe vinkjes spaar ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Stam+t.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1. prima maar waardeer het als hij de eerste rekening betaald
Ik hou ook van julliequote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Stam+t.
(edit dit zeggen we natuurlijk alleen omdat je 3 seconden daarvoor zelf zei dat je er niet goed in was)
Ik ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of jij of Anneloos of Yasmin, 1 van jullie drie doet dat hier ook regelmatig verkeerd, weet alleen niet meer wie
1: Belachelijk, laat mij gewoon betalenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Vrijdag tweede date.quote:
neequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
"Ik dcht ik stuur eens n berigt"
next
Ja ik ook regelmatigquote:Op woensdag 8 augustus 2018 11:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveelste date was dit? En er komt dus wel een vervolg?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:21 schreef KaBuf het volgende:
Leuke date gehad gisteren.![]()
Niet echt iets boeiends gedaan. Zouden gaan koken maar was het te warm voor dus gewoon iets van Thuisbezorgd gegeten.
Tussendoor gewoon bij d'r thuis gepraat en geknuffeld. Vervolgens ook blijven slapen
Derde date!quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk! Hoeveelste date was dit? En er komt dus wel een vervolg?
Jammer dat het nog even duurt! Maar wel leuk om naar uit te kijken natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Derde date!
En ja vervolg staat al gepland. Helaas pas over zo'n 1,5 week![]()
Lang leve HappyPancake haha.
Bij jou gaat het ook goed zie ik
Ja zij kan t/m zondag niet en daarna kan ik t/m vrijdag niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jammer dat het nog even duurt! Maar wel leuk om naar uit te kijken natuurlijk.
Ik denk dat ik, afhankelijk hoe het app contact verloopt, later deze week ga voorstellen of hij zin heeft zondagavond samen een hapje te eten in zijn woonplaats. Eerder kan ik zelf niet. Hij werkt alleen zeer onregelmatig dus ben benieuwd of dat gaat lukken.
Nee denk uit eten, hebben we nog niet gedaan sowieso. En denk dat ik daarna dan toch wel bij hem blijf slapenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:27 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Ja zij kan t/m zondag niet en daarna kan ik t/m vrijdag niet.
Leuk! Hem laten koken of uiteten?
Oeh, leuk Fritsquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:41 schreef FritsFlits het volgende:
Tweede date deze week, begin nu wel beetje zenuwachtig te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |