abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:05:54 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_181038647
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:43 schreef Isabeau het volgende:

Dan ben ik al dood :+
Ik ook al lang. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_181038664
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja ik snap oprecht niet dat mensen dat echt oprecht prettig of fijn vinden, zo lang zo warm :N Dat je het op vakantie opzoekt omdat je toch van strand/zwembadhangen houdt, nou ja, dat zal dan wel. Maar wanneer je gewoon normaal wilt functioneren is dat toch gewoon echt KUT!? 8)7
Ik heb me behoorlijk beperkt en opgesloten gevoeld op de heetste dagen -O-

Ik ben oprecht opgelucht dat het voorlopig gewoon 'normaal' zomerweer wordt met normale temperaturen ergens tussen de 20 en 25/26. Dan mag er best een keer een uitschieter naar 28 tussen zitten of zo, maar 36/37 is echt zo overdreven :X
Ik werk gewoon door. Zelfde tempo, geen probleem. Ik zweet wel een boel, maar dat doet iedereen. Ik douche wat vaker en eet wat minder, mijn bloeddruk daalt wat en ik ben dus vaker licht in mijn hoofd.
Maar voornamelijk ben ik bijna pijnvrij en dat is niet de norm zeg maar ;) , dus ik denk dat de winst voor mij groter is dan het verlies :Y
pi_181038743
Ik haat dat gezweet }:| :X
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:10:49 #254
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_181038744
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga morgen naar het strand. Is niet niks vanaf hier: 2 uur rijden. We spreken altijd ruim van tevoren met familie af om te gaan. En altijd is het niet écht strandweer. Vandaar ook dat deze week ineens de hittegolf afgelopen is, dat komt doordat wij naar het strand gaan. Maar ik vind het wel prima: het is beter in de auto, niet zo vreselijk druk op het strand, niet continu zonnebrandcrème smeren, en lekkere golven met deze wind O+
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_181038760
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja ik snap oprecht niet dat mensen dat echt oprecht prettig of fijn vinden, zo lang zo warm :N Dat je het op vakantie opzoekt omdat je toch van strand/zwembadhangen houdt, nou ja, dat zal dan wel. Maar wanneer je gewoon normaal wilt functioneren is dat toch gewoon echt KUT!? 8)7
Ik heb me behoorlijk beperkt en opgesloten gevoeld op de heetste dagen -O-

Ik ben oprecht opgelucht dat het voorlopig gewoon 'normaal' zomerweer wordt met normale temperaturen ergens tussen de 20 en 25/26. Dan mag er best een keer een uitschieter naar 28 tussen zitten of zo, maar 36/37 is echt zo overdreven :X
Vanmiddag was mijn vrije middag en de afgelopen weken zat ik als een zombie achter de ventilatoren dus ik had zo’n zin om van alles te doen. Maar ja, het bleek dat bij de val een paar weken geleden wat dingen stuk waren aan de fiets, de lampen, en omdat het nu steeds eerder donker is wilde ik dat wel gemaakt hebben. Dus vanmiddag geen fiets en dus niet naar kweekland. Maar wel een lekker afgekoeld huis, opgeruimd en wel. Paneermeel gemaakt en fruitleer dus toch een nuttig gevoel
We have far more in common than that which devides us..
pi_181038772
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:02 schreef freecell het volgende:
Hier nog 25 graden, maar ik overweeg ook een vestje _O-

Maar ik mag het zeggen want ik heb alleen maar van de hitte genoten ;)
Bluezz ook trouwens geloof ik? :D Ik heb jou 1x horen zeggen dat het nu wat te gek werd, daarmee haal je Neerlands gemiddelde mooi omlaag :D
Ik heb geloof ik 2x in die hele periode gedacht; tja, dit is best warm :D
pi_181038788
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik haat dat gezweet }:| :X
Ik zweet nooit -O-
pi_181038801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik werk gewoon door. Zelfde tempo, geen probleem. Ik zweet wel een boel, maar dat doet iedereen. Ik douche wat vaker en eet wat minder, mijn bloeddruk daalt wat en ik ben dus vaker licht in mijn hoofd.
Maar voornamelijk ben ik bijna pijnvrij en dat is niet de norm zeg maar ;) , dus ik denk dat de winst voor mij groter is dan het verlies :Y
Bijna pijnvrij was ikook, heel duidelijk verschil. Maar zo lamlendig zijn door de hitte is ook niet wat. Ik denk als ik moest kiezen, voor de pijn zou gaan dan de rest van m’n leven in dit soort temperaturen moeten leven.
We have far more in common than that which devides us..
pi_181038809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik zweet nooit -O-
Ik zweet al bij het minste geringste, overal, op mijn neus, in mijn knie en armholtes, billen, rug, óveral gewoon.. :r
Een kan nóg mijn warmte niet kwijt boven een bepaalde temp -O- Dus het is bijkans nog nutteloos ook.
pi_181038820
* FranticDJ zwaait naar het huis van LS
pi_181038829
Na een hittegolf van een maand en de helft van die dagen boven de 30 was ik er ook wel klaar mee.
Misschien dat het in het westen lekker was maar 37 graden overdag en nachten van 20+ zijn hel :(
pi_181038842
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik zweet al bij het minste geringste, overal, op mijn neus, in mijn knie en armholtes, billen, rug, óveral gewoon.. :r
Een kan nóg mijn warmte niet kwijt boven een bepaalde temp -O- Dus het is bijkans nog nutteloos ook.
Irritant lijkt me :(
pi_181038844
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zweet al bij het minste geringste, overal, op mijn neus, in mijn knie en armholtes, billen, rug, óveral gewoon.. :r
Een kan nóg mijn warmte niet kwijt boven een bepaalde temp -O- Dus het is bijkans nog nutteloos ook.
Ook op je knie?
Dat vind ik altijd zo'n grappige plek als ik dat bij mezelf zie .
pi_181038850
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Bijna pijnvrij was ikook, heel duidelijk verschil. Maar zo lamlendig zijn door de hitte is ook niet wat. Ik denk als ik moest kiezen, voor de pijn zou gaan dan de rest van m’n leven in dit soort temperaturen moeten leven.
Dat is dan mijn echte voordeel denk ik. Ik zweet en moet langzamer opstaan, maar ik word er niet lamlendig van :)

En dat zweten. mja, gewoon vaker douchen en meer was, maargoed, ik had gisteren voor het eerst in mijn huishoudcarrière dat ik de was ophing en het eerste ding droog was toen ik het laatste ophing _O-
Toegegeven, het was een dun bloesje en ik deed 10 minuten over het ophangen, maar dan nog :D
pi_181038854
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:16 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ook op je knie?
Dat vind ik altijd zo'n grappige plek als ik dat bij mezelf zie .
OVERAL! |:(
pi_181038861
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

OVERAL! |:(
:D

Dat is ook wel weer waar
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2018 @ 20:22:00 #267
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181038938
Door het hart van China was weer boeiend. Zag een herhaling van de enige die ik nlg niet had gezien.
pi_181038956
Ik hang nooit de was buiten, ook niet met dit weer.
Het hangt altijd in het kleine kamertje, t/o de wasmachine. Hoef ik iig nooit te zeulen met wasmanden O+ Ook de kasten waar het eventueel weer in moet zijn op dezelfde etage, en de strijkplank ook.
/alles voor comfortabel en niet meer doen dan nodig *)
pi_181038970
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:22 schreef Kreator het volgende:
Door het hart van China was weer boeiend. Zag een herhaling van de enige die ik nlg niet had gezien.
Ja, tijd voor weer iets nieuws van hem O+
Komt ook doordat hij Mandarijn spreekt. (wilde pelt typen :D )
pi_181039022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik hang nooit de was buiten, ook niet met dit weer.
Het hangt altijd in het kleine kamertje, t/o de wasmachine. Hoef ik iig nooit te zeulen met wasmanden O+ Ook de kasten waar het eventueel weer in moet zijn op dezelfde etage, en de strijkplank ook.
/alles voor comfortabel en niet meer doen dan nodig *)
De wasmachine staat in de bijkeuken. 1 deur door en je bent bij de waslijn buiten.

Hele huis door en trap op en je bent bij de waslijn binnen.
En dan afhalen, weer naar beneden, daar vouwen en weer naar boven.

Buiten is hier de luie variant :D
pi_181039031
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, tijd voor weer iets nieuws van hem O+
Komt ook doordat hij Mandarijn spreekt. (wilde pelt typen :D )
Begrijpelijk :D
pi_181039073
quote:
3s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:25 schreef freecell het volgende:

[..]

De wasmachine staat in de bijkeuken. 1 deur door en je bent bij de waslijn buiten.

Hele huis door en trap op en je bent bij de waslijn binnen.
En dan afhalen, weer naar beneden, daar vouwen en weer naar boven.

Buiten is hier de luie variant :D
Beter! Bovendien ben jij met 5 en wij met 2 :)
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2018 @ 20:30:11 #273
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181039143
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, tijd voor weer iets nieuws van hem O+
Komt ook doordat hij Mandarijn spreekt. (wilde pelt typen :D )
Ja dat is zeker wel grappig. Hij komt ook wel OK over.
pi_181039199
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Beter! Bovendien ben jij met 5 en wij met 2 :)
Ja, veel te veel was (ik denk gemiddeld wasje of 10 per week?)
Wel lastig met beddengoed, dat kan, hooikoortstechnisch, niet buiten
pi_181039554
Ik geloof ook niet dat ik anders dan anders heb gedaan met dit weer. Ja, wandelen of hardlopen niet midden op de dag, maar of 's ochtends vroeg of 's avonds laat. Voor de rest net zoals altijd. Alhoewel ik wel bizar weinig geslapen heb afgelopen 2 weken. Maar functioneer er vooralsnog goed op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 8 augustus 2018 @ 20:51:06 #276
63722 z80
I fink you freaky
pi_181039629
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:13 schreef Tele6 het volgende:
*zwaait naar Pietverdriet*
Rondje Kleve gefietst, 60 km in de benen. Halverwege pizza gegeten bij een dönertent, en later nog ijs in 's Heerenberg :9
Ben je bij mij langs gekomen?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Official ESF Kreviewer woensdag 8 augustus 2018 @ 20:53:34 #277
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_181039707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik anders dan anders heb gedaan met dit weer. Ja, wandelen of hardlopen niet midden op de dag, maar of 's ochtends vroeg of 's avonds laat. Voor de rest net zoals altijd. Alhoewel ik wel bizar weinig geslapen heb afgelopen 2 weken. Maar functioneer er vooralsnog goed op.
Ik heb veel meer dood op de bank gelegen. Niks doen is aantrekkelijk als het 37 graden is.
pi_181039805
De warmte was voor mij een angst geworden, dus ik ben enorm blij dat het voorbij is. Nu ik er zo over nadenk weet ik eigenlijk niet of de duizeligheid kwam door de warmte of door de angst.

Maar ach. Belangrijker nieuws is dat ik onwijs lekkere nacho's heb gegeten. Ik vind dat altijd spannend met andere mensen, maar ze bleven maar bijpakken, dus ik denk dat het goed was. O+
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:00:59 #279
63722 z80
I fink you freaky
pi_181039887
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:04 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan ben ik 76... niet onrealistisch ;)
Maar ik denk dat de nieuwe generatie daar niet aan ten onder gaat eigenlijk. Of ze maken supercoole airco's zonder uitstoot ter grote van een erwt (als dit tempo van technologie doorzet is dat niet gek over zoveel jaar)

Wel legde ik vandaag aan mijn oudste uit dat ik een vliegvakantie naar ver zonder noodzaak qua milieubelasting lichtelijk lomp vond (voetafdruk enzo) en dat snapte hij wel, maar mijn schoonvader vond het 'pfff onzin' ik denk dat daar ook wel verschil zit hoor :Y

Mijn generatie is opgegroeid met recycling, de generatie onder ons gaat wel echt een stap verder voor de aarde heb ik het idee.
Wat is een vliegvakantie zonder noodzaak?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181039936
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof ook niet dat ik anders dan anders heb gedaan met dit weer. Ja, wandelen of hardlopen niet midden op de dag, maar of 's ochtends vroeg of 's avonds laat. Voor de rest net zoals altijd. Alhoewel ik wel bizar weinig geslapen heb afgelopen 2 weken. Maar functioneer er vooralsnog goed op.
Volgens mijn telefoon heb ik afgelopen 2 weken gemiddeld (!) geslapen tussen 1:00 en 7:30
Voel me prima. Moet ik in de winter niet proberen :+
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:04:25 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_181039968
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik zweet al bij het minste geringste, overal, op mijn neus, in mijn knie en armholtes, billen, rug, óveral gewoon.. :r
Een kan nóg mijn warmte niet kwijt boven een bepaalde temp -O- Dus het is bijkans nog nutteloos ook.
Vanaf een graad of 10 begin ik te zweten. En bij 20+ loop ik leeg. Maar ik vind het heerlijk, die droge hitte. Het weer van vandaag vind ik een stuk beroerder. Vies klef plakweer.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181039970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:57 schreef Myraela het volgende:
De warmte was voor mij een angst geworden, dus ik ben enorm blij dat het voorbij is. Nu ik er zo over nadenk weet ik eigenlijk niet of de duizeligheid kwam door de warmte of door de angst.

Maar ach. Belangrijker nieuws is dat ik onwijs lekkere nacho's heb gegeten. Ik vind dat altijd spannend met andere mensen, maar ze bleven maar bijpakken, dus ik denk dat het goed was. O+
Oh, je bent de eerste waarbij ik het oprecht heel vervelend voor je vindt dat het weer zo doet :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_181040004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:00 schreef z80 het volgende:

[..]

Wat is een vliegvakantie zonder noodzaak?
De vraag is eerder: wat is met noodzaak?
Tara z'n tante woont in Canada. Is heel ziek.
Zijn vader is daar vorige maand drie weken geweest.
Als tante in de komende jaren ergens komt te overlijden wordt ze waarschijnlijk hierheen gevlogen. Mocht dat niet zo zijn, dan wil tara daar heen.
Dat hij er dan een weekje aan vast plakt, maakt voor het vliegen niet uit :)

Daar heb ik beduidend minder moeite mee dan voor een weekendje weg naar tahiti vliegen ;)
pi_181040054
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 19:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oeh sauna O+ O+
Ja, gratis kaartjes na ons bezoek aan Bussloo gekregen. Geldig tot de 10e deze maand, dus mijn vriend heeft maar een dagje vrij genomen :D

quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

OVERAL! |:(
* boks*

Ik zweet ook altijd als een malle. Ik hoef daar in elk geval niet voor naar de sauna. En mijn vriend zweet echt zelden, en dan nog niet noemenswaardig. Dus dat je dan aan het wandelen bent en jij letterlijk belaagd wordt door een zwerm vliegen (20+ stuks), en hij niet..... en je dan andere wandelaars tegenkomt :')
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:08:08 #285
63722 z80
I fink you freaky
pi_181040056
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:05 schreef freecell het volgende:

[..]

De vraag is eerder: wat is met noodzaak?
Tara z'n tante woont in Canada. Is heel ziek.
Zijn vader is daar vorige maand drie weken geweest.
Als tante in de komende jaren ergens komt te overlijden wordt ze waarschijnlijk hierheen gevlogen. Mocht dat niet zo zijn, dan wil tara daar heen.
Dat hij er dan een weekje aan vast plakt, maakt voor het vliegen niet uit :)

Daar heb ik beduidend minder moeite mee dan voor een weekendje weg naar tahiti vliegen ;)
Drie weken ver weg is wel ok?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_181040118
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:08 schreef z80 het volgende:

[..]

Drie weken ver weg is wel ok?
Drie weken ver weg om voor je zieke zus te zorgen sowieso :Y

Drie weken ver weg omdat leuk.... ik zou het zelf niet snel doen denk ik. Snap wel dat je bepaalde dingen gezien wilt hebben, lastig. Als je dat een keer, of een paar keer doet in je leven: top! Doe je het elk jaar 2x, dan weer niet.
pi_181040170
Gesprek was trouwens omdat jongste een keer wilde vliegen in een echt groot vliegtuig omdát hij wilde vliegen in een echt groot vliegtuig. Zo ver mogelijk :D
Context maakt uit :)
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 21:12:50 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181040184
Ik heb gister wel redelijk makkelijk gedaan met lunch. Het is redelijk warm in de keuken :+

Iemand nog suggesties voor iets redelijk makkelijk? Wat je zegt maar in 2 uurtjes voor 60 man kunt maken.

Al gehad voor lunch:
-Lasagne bolognese
-Kip en aardappels uit de oven
-Rijst kipkerrie prutje
-Broodje hamburger
alles met salade :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181040231
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gister wel redelijk makkelijk gedaan met lunch. Het is redelijk warm in de keuken :+

Iemand nog suggesties voor iets redelijk makkelijk? Wat je zegt maar in 2 uurtjes voor 60 man kunt maken.

Al gehad voor lunch:
-Lasagne bolognese
-Kip en aardappels uit de oven
-Rijst kipkerrie prutje
-Broodje hamburger
alles met salade :+
Broodje kroket ? 🤪
pi_181040238
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gister wel redelijk makkelijk gedaan met lunch. Het is redelijk warm in de keuken :+

Iemand nog suggesties voor iets redelijk makkelijk? Wat je zegt maar in 2 uurtjes voor 60 man kunt maken.

Al gehad voor lunch:
-Lasagne bolognese
-Kip en aardappels uit de oven
-Rijst kipkerrie prutje
-Broodje hamburger
alles met salade :+
Chili met nacho's. :9
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 21:15:49 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181040266
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:14 schreef AnneX het volgende:

[..]

Broodje kroket ? 🤪
Hebben geen frituur :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_181040300
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gister wel redelijk makkelijk gedaan met lunch. Het is redelijk warm in de keuken :+

Iemand nog suggesties voor iets redelijk makkelijk? Wat je zegt maar in 2 uurtjes voor 60 man kunt maken.

Al gehad voor lunch:
-Lasagne bolognese
-Kip en aardappels uit de oven
-Rijst kipkerrie prutje
-Broodje hamburger
alles met salade :+
Broodjes warm vlees met een goede sate saus?
We have far more in common than that which devides us..
pi_181040315
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hebben geen frituur :)
Ovenkroketten 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:18:22 #294
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_181040325
quote:
14s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 20:22 schreef Kreator het volgende:
Door het hart van China was weer boeiend. Zag een herhaling van de enige die ik nlg niet had gezien.
Ik kijk ze voor de tweede keer, maar toen die vrouw met borstkanker in beeld kwam en de pensionnetjes ter sprake en ik weer intens verdrietig werd heb ik het afgezet.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:20:23 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181040363
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Chili met nacho's. :9
Dit

Of goulash die geen goulash mag heten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_181040368
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb gister wel redelijk makkelijk gedaan met lunch. Het is redelijk warm in de keuken :+

Iemand nog suggesties voor iets redelijk makkelijk? Wat je zegt maar in 2 uurtjes voor 60 man kunt maken.

Al gehad voor lunch:
-Lasagne bolognese
-Kip en aardappels uit de oven
-Rijst kipkerrie prutje
-Broodje hamburger
alles met salade :+
Chili?
Gehaktballetjes in tomatensaus (met een beetje kaneel O+ )
Curry met naan
Soep met broodjes :)
pi_181040385
En als ik hier nog 1 fruitvlieg zie, ga ik gillen
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 21:21:50 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181040401
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Chili met nacho's. :9
Klinkt goed te doen, thanks
Vegetarisch te maken door gehakt door bonen te vervangen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 8 augustus 2018 @ 21:22:23 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_181040418
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit

Of goulash die geen goulash mag heten
Porkolt.dat moet een aantal uur op staan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 8 augustus 2018 @ 21:23:33 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_181040441
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 21:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Porkolt.dat moet een aantal uur op staan.
Ja zat ik me net te bedenken, dat wordt 'm niet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')