Geloof niet dat er 1 iemand te vinden was die toen positief was over het commentaar van Nelissen bij Eurosportquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jammer dat Danny nergens meer te horen is.
Ik wel.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat er 1 iemand te vinden was die toen positief was over het commentaar van Nelissen bij Eurosport
Liever Nelissen dan Ducrot of Dijkstraquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Geloof niet dat er 1 iemand te vinden was die toen positief was over het commentaar van Nelissen bij Eurosport
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kuss kan dit rondje wel gaan winnen.
quote:Ploegleider Sierk Jan de Haan over de Tour of Utah "We rijden met een jong team. De renners moeten zich verder ontwikkelen op dit niveau. Daarnaast willen we voor een etappe-overwinning gaan én proberen een goed klassement te rijden."
Op Snowbird zijn wel eerder dromen gesneuveld.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:06 schreef LekkerWeertje het volgende:
Kuss kan dit rondje wel gaan winnen.
Mies ging voor een halve minuut, volgens mij.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:11 schreef showtimer het volgende:
Verschil nog even gehalveerd. Had Mies dat ook?
Morgen kun je ook nog naar de Vuelta kijken. We gaan over La Linea.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was wel weer even lekker. Ik ben eigenlijk wel een voorstander van het hele jaar door Amerikaanse koersen in de avond.
Volgende week donderdag alweer de volgende rondequote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was wel weer even lekker. Ik ben eigenlijk wel een voorstander van het hele jaar door Amerikaanse koersen in de avond.
Vergeet niet een linkje te posten als de tijd gekomen is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Morgen kun je ook nog naar de Vuelta kijken. We gaan over La Linea.
Klopt, op dezelfde aankomst als Oro y Paz eerder dit jaar.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeet niet een linkje te posten als de tijd gekomen is.
Ik zag dat Higuita vandaag had gewonnen. Ook een aankomst bergop, toch?
Zanardi vind ik wel een mooi voorbeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met Girdlestone en Costa zijn toch wel twee van de grootste talenten van die generatie weggevallen.
Girdlestone is wel weer aan het koersen in Europa, echt bewonderenswaardig welke stappen hij allemaal nog heeft weten te zetten. Zou een mooie inspiratiebron voor Costa kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |