Die liep nog in een luier toen Cuapio van zich liet spreken.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Villalobos. Even noteren in je schriftje.
Ik doel op grapjassen als Bookwalter en Lachlan Morton die plots tien kilometer per uur harder gaan als ze in Yankenland zijn aangekomen. En, zie nu, Kuss.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ze koersen toch ook voornamelijk tegen elkaar? Of heb je liever dat een Hermans de boel op een hoop rijdt?
Maakt niet uit. Hij heeft potentie om veel beter te worden dan Cuapio.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die liep nog in een luier toen Cuapio van zich liet spreken.
De naam kwam me al wel bekend voor, maar dat blijkt bij nader inzien zijn Costa Ricaanse naamgenoot.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij heeft potentie om veel beter te worden dan Cuapio.
Tevens staat De Natte Wind je erg goed, is mijn conclusie na een aantal dagen. Misschien moet je overwegen om hem te houden.
Er zijn een stuk of 10 Costa Ricaanse wielrenners die Villalobos heten en ze zijn allemaal wel eens betrapt op doping. Geen fijne referentie.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:40 schreef showtimer het volgende:
[..]
De naam kwam me al wel bekend voor, maar dat blijkt bij nader inzien zijn Costa Ricaanse naamgenoot.![]()
Dank, maar ik was al ernstig aan het aftellen. Als hij zondag de wegwedstrijd ook nog mag doen is het definitief klaar.
De enige waarvan ik vermoed dat hij Villalobos ook kent is onze Ciolekfan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hij heeft potentie om veel beter te worden dan Cuapio.
Tevens staat De Natte Wind je erg goed, is mijn conclusie na een aantal dagen. Misschien moet je overwegen om hem te houden.
Dat zou wel moeten.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De enige waarvan ik vermoed dat hij Villalobos ook kent is onze Ciolekfan.
Op de klimquote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef showtimer het volgende:
Zat Kuss in een vroege vlucht of vroeg op de klim gegaan?
Vroeg op de klim in de aanval gegaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef showtimer het volgende:
Zat Kuss in een vroege vlucht of vroeg op de klim gegaan?
Uiteraard, maar de rest zit natuurlijk niet op ons niveau haha.quote:
We leggen dat lat ook wel bijzonder hoog natuurlijk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar de rest zit natuurlijk niet op ons niveau haha.
Ik zeg dat hij het haalt. Al zijn die actuele tijdsverschillen over de plas altijd ruk.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeg op de klim in de aanval gegaan.
Tegenwind trouwens, blijkbaar. Dus dan zal het voor de overwinning een lastig verhaal worden.
Volgens Miesjel klopt het aardig momenteel. Hij is aan het takken als André Meganck in z'n beste dagen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zeg dat hij het haalt. Al zijn die actuele tijdsverschillen over de plas altijd ruk.
Ah mijn Maggy Backstedt doet daar niet aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Volgens Miesjel klopt het aardig momenteel. Hij is aan het takken als André Meganck in z'n beste dagen.
En als ie er wel aan zou doen zou je hem niet eens kunnen verstaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:53 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ah mijn Maggy Backstedt doet daar niet aan.
Jammer dat Danny nergens meer te horen is.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 22:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Vroeger had je nog Nelissen en Berkhout bij dit soort koersen. Those were the days.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |