Naja ik weet wel hoe het afloopt, anders had ik ook wel een bakkie geld gekregenquote:
nou nou nouquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ik weet wel hoe het afloopt, anders had ik ook wel een bakkie geld gekregen
Maar ja m'n zus ging er uit met nog 20 tegenspelers ofzoDom wijf
Jeetje, ik zit gewoon met BN'ers in het topic.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:45 schreef O_o_ het volgende:
Ik ben ooit geïnterviewd op Eurosport 2, maar dat was 25 kilo geleden.
Ik heb ooit El Ahmadi ontmoetquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, ik zit gewoon met BN'ers in het topic.
Dat zat toen nog achter de decoder die weinig mensen hadden destijds, dus ik ben meer in nichekringen bekend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jeetje, ik zit gewoon met BN'ers in het topic.
Ze hebben ooit een professioneel door mij gemonteerd filmpje van een Sierd de Vos koekoeksklok laten zien bij VI, hoogtepunt van mijn leven uiteraard.quote:
makkelijke vraag in welke categorie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:45 schreef Saind het volgende:
[..]
Naja ik weet wel hoe het afloopt, anders had ik ook wel een bakkie geld gekregen
Maar ja m'n zus ging er uit met nog 20 tegenspelers ofzoDom wijf
link graagquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een professioneel door mij gemonteerd filmpje van een Sierd de Vos koekoeksklok laten zien bij VI, hoogtepunt van mijn leven uiteraard.
wowquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben ooit een professioneel door mij gemonteerd filmpje van een Sierd de Vos koekoeksklok laten zien bij VI, hoogtepunt van mijn leven uiteraard.
Weet het niet meer eigenlijk, zal het ff vragenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
makkelijke vraag in welke categorie?
Ik gok bier als ik zijn woede ziequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
makkelijke vraag in welke categorie?
lolquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik gok bier als ik zijn woede zie
quote:
Kost dat geen geld tegenwoordig bij rtl?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was toen 30 april 2012 in de uitzending. Dus als je die uitzending kunt vinden en bereid bent de hele uitzending terug te kijken kan je het vinden.
Jij weet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker je eigen ding doen Drizzt, fuck de maatschapij maat
Ja. Sterker nog: ik heb het vermoeden dat je uitzendingen van zo lang geleden al helemaal niet meer kunt terugkijken.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Kost dat geen geld tegenwoordig bij rtl?
Moet bekennenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog: ik heb het vermoeden dat je uitzendingen van zo lang geleden al helemaal niet meer kunt terugkijken.
Op vrijdag zitten ze nu op Veronica. Ik verwacht een hele andere formule.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Moet bekennen
Heb al jaren geen VI gekeken en was niet van plan vandaag weer te beginnen
Kan die gasten echt niet uitstaan
Ze beginnen a.s. vrijdag toch?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op vrijdag zitten ze nu op Veronica. Ik verwacht een hele andere formule.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was toen 30 april 2012 in de uitzending. Dus als je die uitzending kunt vinden en bereid bent de hele uitzending terug te kijken kan je het vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |