Laatste trimester en verlof. Dus niet lang meer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu eigenlijk al? Met je zwangerschap hè
Zo doet mijn grote voorbeeld, de eurokok, hetquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Een beetje vent flikkert de hele zooi gewoon in de gootsteen
Niet echt zin in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:38 schreef O_o_ het volgende:
[..]
In jouw geval naar de dönerzaak lopen, nadat je, natuurlijk, eerder al je bestelling telefonisch hebt geplaatst.
dus 7 maanden ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Laatste trimester en verlof. Dus niet lang meer.
Moet je maar pannen in huis hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo doet mijn grote voorbeeld, de eurokok, het
Je weet welke datum je moet duwen om een exacte match te krijgen met de geboortedata van mijn ouders, hè !!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Uitgerekende datum post ik niet.
Nadat Onlo m’n vluchttijden had opgezocht ben ik zeer voorzichtig met details.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Vertel het me nogmaals.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:40 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Je weet welke datum je moet duwen om een exacte match te krijgen met de geboortedata van mijn ouders, hè !!!
Onlo staat nog steeds voor de tunnel te wachten denk ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:39 schreef Jojoortje het volgende:
Godver, moest lachenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Een beetje vent flikkert de hele zooi gewoon in de gootsteen
Mocht je naast mevrouw Tensen staan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:40 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan privacy. Als je m'n achternaam wil weten moet je zondag 1 tegen 100 kijken
Neh ik nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mocht je naast mevrouw Tensen staan?
Hoop dat z’n airco het niet begeeft.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Onlo staat nog steeds voor de tunnel te wachten denk ik
Ik ben erg tevreden met mijn manier en stap er dan ook niet van afquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:38 schreef Saind het volgende:
Ik vind de opbouw Spaghetti-plakken kaas-rode saus wel oprecht bizar
Lekker je eigen ding doen Drizzt, fuck de maatschapij maatquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden met mijn manier en stap er dan ook niet van af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |