wietplantage opgerold?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zie nu beelden van Knut op NPO1, hij was erg luidruchtig
JanCees valt niet te missen (loL)quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:26 schreef GGMM het volgende:
Ik denk dat we JanCees weer een tijdje moeten missen binnenkort.
Nou ja, missen..
Zoo is natooerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ijsbeertjes van hun moeder gescheiden
Ketchupquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, best gezond, zonder kaas en ketchup erbij neem ik aan?
Ik geef je vandaag een 7.
Tjeumig.quote:
Er zijn mensen die ketchup over hun Spaghetti flikkeren, ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ketchup![]()
Met kaas en een salade.
Dat zijn echt idioten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ketchup over hun Spaghetti flikkeren, ja.
Ik ben blij dat jij dit niet doet.
Wat ben jij hardvochtig, zeg. Hij gaat spaghetti met kaas eten, geen kaas met spaghetti.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ketchup over hun Spaghetti flikkeren, ja.
Ik ben blij dat jij dit niet doet.
Door de kaas ben ik wel genoodzaakt je cijfer naar een 4 te verlagen.
Denk ook omdat het pas half zes isquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Zo maar eens eten.
ECHTER GEEN HONGER MET DIT WEER.
3 plakken jezus christus man.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe er maar 3 plakjes kaas bij
Als jij om 10 uur al aan het bier zit mag zij best om half zes eten.quote:
Jongedame je gaat gewoon eten jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Zo maar eens eten.
Ik doe denk ik maar maaltijdsaladequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Zo maar eens eten.
Denk jij aan die grote voorgesneden plakken ofwa?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
3 plakken jezus christus man.
Dan een 3. Ik ging uit van één plakje.
wacht ff je legt plakjes kaas op je bord pasta?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe er maar 3 plakjes kaas bij
Tag je groeimaatje en proppen maar.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:34 schreef Jojoortje het volgende:
Zo maar eens eten.
Ja beetje licht spul denk ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jongedame je gaat gewoon eten ja
Ja zoiets idd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik doe denk ik maar maaltijdsalade
Je niet als een meditteranees aanpassen aan dit weerquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wij eten altijd rond 17.30u - 18.00u.
Pasta, kaas erop, saus eroverquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
wacht ff je legt plakjes kaas op je bord pasta?
Heb je ook een siësta gehouden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je niet als een meditteranees aanpassen aan dit weer
gewoon raspen luilakquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pasta, kaas erop, saus erover
Dit gaat helemaal misquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Pasta, kaas erop, saus erover
Weinig te doen op werk, dus zoiets ja.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook een siësta gehouden?
Want over een uur is het wel te doen? Nee.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je niet als een meditteranees aanpassen aan dit weer
Ja, dit is echt superraar inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoiets debiels gehoord inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Een beetje vent flikkert de hele zooi gewoon in de gootsteenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:38 schreef O_o_ het volgende:
Hier wordt de macaroni altijd na het afgieten in de sauspan gegooid.
Martingodquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Een beetje vent flikkert de hele zooi gewoon in de gootsteen
Wilde het net zeggenquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 17:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Een beetje vent flikkert de hele zooi gewoon in de gootsteen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |