quote:
Goedemorgen dames.quote:
Dat ik langer in mijn bed kan blijven liggen bevalt me heel erg goed. Verder doe ik niet zo veel.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen dames.
Hoe bevalt je vrije week, livelink, lekker aan het genieten van de rust?
Groot gelijk. Je hebt gewoon even nodig om bij te komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 08:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ik langer in mijn bed kan blijven liggen bevalt me heel erg goed. Verder doe ik niet zo veel.
Jakkie sterkte voor hem en jouquote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:06 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen allen.. vanuit het ZKHkaakchirurg voor mijn vriend.
Durfde hij niet alleen?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 09:06 schreef Charlotte3 het volgende:
Goedemorgen allen.. vanuit het ZKHkaakchirurg voor mijn vriend.
Het waait hier als een malle. Ramen en achterdeur open gezet om de boel wat door te laten luchten, maar zelf heb ik het nog wel te warm.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
En hoe gaat het met ToT? En is er al wat verkoeling gearriveerd?
Het waait hier ook redelijk, maar de zon begint al weer langzaam door te komen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Het waait hier als een malle. Ramen en achterdeur open gezet om de boel wat door te laten luchten, maar zelf heb ik het nog wel te warm.
Ik wilde net weer beginnen met behangen (oude resten van de muur af krabben eerst), maar daar heb ik het nog gewoon te warm voor.
Hoestie daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:14 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het waait hier ook redelijk, maar de zon begint al weer langzaam door te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owww joy!
En wanneer is de bouwvak voorbij?
Die is dus net deze week begonnen tot en met de 24ste van deze maandquote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]Owww joy!
En wanneer is de bouwvak voorbij?
De tering! Da's niet tof dan.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Die is dus net deze week begonnen tot en met de 24ste van deze maand
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:17 schreef ToT het volgende:
[..]
De tering! Da's niet tof dan.
Ben je ondertussen ook wel elders aan het rondsolliciteren voor de zekerheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 8 augustus 2018 12:35 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]Handig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blauwquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |