Je bent gewoon jaloers. Omdat ik wel van Sigaartje hou en niet van jou.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:56 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Oh god doe niet zo hypocriet. Dat je deze bagger uit je toetsenbord krijgt.
Ik hou van niemand op dit forum. Geloof me.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:01 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Omdat ik wel van Sigaartje hou en niet van jou.
Ik geloof je meteen. Past ook 100% in het beeld dat ik al van je had.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:01 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Ik hou van niemand op dit forum. Geloof me.
En toch blijf je elke keer onder een andere username terug komen.....quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:01 schreef -Ondskapt- het volgende:
[..]
Ik hou van niemand op dit forum. Geloof me.
Geheel wederzijds.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:02 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ik geloof je meteen. Past ook 100% in het beeld dat ik al van je had.
Prost!quote:
Fruit is overrated. Fruit moet je eten als/omdat je het lekker vindt. Anders niet.quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:03 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik moet van mezelf wat meer fruit eten dus ik heb net een bolletje aardbeienijs en een bolletje citroenijs op met gecarameliseerde ananas, verse aardbeien met daaroverheen kersenbalsamico![]()
Later vnv courgettesoep met spekjes
Dįt wil ik weer eens, broodjes shoarma!quote:Op maandag 6 augustus 2018 19:53 schreef SoS87 het volgende:
Zometeen broodjes shoarma maken. Nu een ijskoud pilsje.
Jij bent vast leuk op feestjes.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:02 schreef golfer het volgende:
Gerookte makreel, want makreel ziet er ongerookt zo uit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |