abonnement Unibet Coolblue
pi_181031247
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:17 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dit kun je niet menen toch? Heeft prima verkocht, maar heb je die wedstrijden van AZ gezien afgelopen weken in de vr EL? Aanvallend extreem armoedig. Dramatisch geanticipeerd, waardoor je de uitschakeling volledig op zijn conto kunt schrijven.
Serieus? Hoe kun je hem dan aanrekenen, transferwindow is nog open en ze ze zijn net hun twee belangrijkste spelers kwijtgeraakt.

Dat Van den Brom er (onder andere in de bekerfinale) regelmatig tactisch een puinhoop van maakt is toch niet zijn schuld. Was er wel blij mee hoor, dat hij opeens met 5 verdedigers ging spelen :P
Wat hij in elk geval doet is goed inkopen en nog beter verkopen. Met name dat eerste kun je van Van Geel niet zeggen.

Waarschijnlijk loopt (nouja liep) er bij AZ meer kapitaal rond op het veld dan bij Feyenoord op dit moment. Terwijl ze voor een fractie van ons hebben ingekocht.
blablablabla
pi_181031297
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De lichting dáárna had inderdaad Verdonk, Schuurman, Hamer, Slabbekoorn en El Hankouri. Die vallen eigenlijk allemaal tegen.

I stand corrected :@

Dit was die hard gras lichting toch? Die bedoelde ik inderdaad O-)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:32:21 #278
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181031380
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:26 schreef Elan het volgende:

[..]

Serieus? Hoe kun je hem dan aanrekenen, transferwindow is nog open en ze ze zijn net hun twee belangrijkste spelers kwijtgeraakt.
'Net'. Weghorst is 6 weken geleden verkocht, en van Jahanbakhsh was tijdens het WK al bekend dat hij naar Brighton zou gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181031529
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:32 schreef PIETR het volgende:

[..]

'Net'. Weghorst is 6 weken geleden verkocht, en van Jahanbakhsh was tijdens het WK al bekend dat hij naar Brighton zou gaan.
Jeetje, wat een beunhaas!
Van Geel is anderhalf jaar later er nog steeds niet in geslaagd ook maar een enigszins waardige opvolger voor Elia, alsmede Karsdorp te vinden _O- .

Extra pijnlijk nog aangezien daar een riant budget voor beschikbaar was.
blablablabla
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:40:24 #280
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181031607
quote:
10s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:37 schreef Elan het volgende:

[..]

Jeetje, wat een beunhaas!
Van Geel is anderhalf jaar later er nog steeds niet in geslaagd ook maar een enigszins waardige opvolger voor Elia, alsmede Karsdorp te vinden _O- .

Extra pijnlijk nog aangezien daar een riant budget voor beschikbaar was.
Ik vond Larsson een hele goede aankoop destijds, jij niet dan? Valt alleen een beetje tegen. En St. Juste doet het prima als back.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181031878
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:40 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ik vond Larsson een hele goede aankoop destijds, jij niet dan? Valt alleen een beetje tegen. En St. Juste doet het prima als back.
Die aankopen moet je wel in het juiste perspectief plaatsen. Doordat er vorig seizoen voor zoveel geld is ingekocht (rond of net boven de 30 miljoen) is er nu amper geld waardoor als ze niet brengen wat je had gehoopt (Larsson) of geblesseerd raken (Haps) er geen geld beschikbaar is voor waardige vervangers.

In dat opzicht pakt AZ het een stuk slimmer aan door nu bijvoorbeeld die Johnson van Ado te kopen voor 2.5 miljoen en niet meteen in blinde paniek hun hele transferbudget voor de komende jaren er doorheen te jassen nu er flink wat geld beschikbaar is.
Zo heeft Van Geel ook bij ons jarenlang met succes geopereerd. Voorzichtigheid had troef moeten zijn, toen je wist dat men na het kampioenschap door wilde pakken hadden alle alarmbellen af moeten gaan.

Wat resteert is een bijzonder matig team en het geld is op.

Om je vraag te beantwoorden, St Juste vind ik een prima aankoop. Ook qua bedrag, Haps en Larsson vind/vond ik veel te duur.
blablablabla
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:57:00 #282
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181032021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Die aankopen moet je wel in het juiste perspectief plaatsen. Doordat er vorig seizoen voor zoveel geld is ingekocht (rond of net boven de 30 miljoen) is er nu amper geld waardoor als ze niet brengen wat je had gehoopt (Larsson) of geblesseerd raken (Haps) er geen geld beschikbaar is voor waardige vervangers.

In dat opzicht pakt AZ het een stuk slimmer aan door nu bijvoorbeeld die Johnson van Ado te kopen voor 2.5 miljoen en niet meteen in blinde paniek hun hele transferbudget voor de komende jaren er doorheen te jassen nu er flink wat geld beschikbaar is.
Zo heeft Van Geel ook bij ons jarenlang met succes geopereerd. Voorzichtigheid had troef moeten zijn, toen je wist dat men na het kampioenschap door wilde pakken hadden alle alarmbellen af moeten gaan.

Wat resteert is een bijzonder matig team en het geld is op.

Om je vraag te beantwoorden, St Juste vind ik een prima aankoop. Ook qua bedrag, Haps en Larsson vind/vond ik veel te duur.
Met doorpakken is/was niets mis, je moet je kans grijpen om aan te sluiten. Alleen blijken Van Geel en Gio daar niet geschikt voor te zijn, missen de klasse en mindset om het team naar een hoger niveau te tillen.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 14:59:08 #283
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_181032071
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:05 schreef PIETR het volgende:

[..]

Ideale speler om erbij te hebben inderdaad. Misschien niet meer goed genoeg voor de basis, maar als 12e man is hij prima. Zie ook geen rede om hem zo af te zeiken zoals Klaas doet, want als je iemand nooit hoort zeiken is het Toornstra wel.
Als 12de man voegt hij niets toe, dan kan je beter iemand hebben die een pot kan openbreken.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_181032075
RijnmondSport twitterde op woensdag 08-08-2018 om 14:58:33 Robin van Persie reist niet mee met Feyenoord naar Slowakije en krijgt rust. Eric Botteghin zit wegens privé-omstandigheden ook niet in het vliegtuig. Jens Toornstra is er wel bij, ondanks de armblessure die hij opliep tegen PSV. reageer retweet
Selectie Feyenoord:
1. Kenneth Vermeer
2. Bart Nieuwkoop
3. Sven van Beek
6. Jan-Arie van der Heijden
7. Jean-Paul Boëtius
8. Jordy Clasie
11. Sam Larsson
15. Tyrell Malacia
19. Steven Berghuis
21. Sofyan Amrabat
22. Justin Bijlow
23. Orkun Kökcü
26. Jordy Wehrmann
27. Mo El Hankouri
28. Jens Toornstra
29. Calvin Verdonk
30. Ramón ten Hove
34. Dylan Vente
35. Wouter Burger
38. Lutsharel Geertruida
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:01:24 #285
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_181032121
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Die aankopen moet je wel in het juiste perspectief plaatsen. Doordat er vorig seizoen voor zoveel geld is ingekocht (rond of net boven de 30 miljoen) is er nu amper geld waardoor als ze niet brengen wat je had gehoopt (Larsson) of geblesseerd raken (Haps) er geen geld beschikbaar is voor waardige vervangers.

In dat opzicht pakt AZ het een stuk slimmer aan door nu bijvoorbeeld die Johnson van Ado te kopen voor 2.5 miljoen en niet meteen in blinde paniek hun hele transferbudget voor de komende jaren er doorheen te jassen nu er flink wat geld beschikbaar is.
Zo heeft Van Geel ook bij ons jarenlang met succes geopereerd. Voorzichtigheid had troef moeten zijn, toen je wist dat men na het kampioenschap door wilde pakken hadden alle alarmbellen af moeten gaan.

Wat resteert is een bijzonder matig team en het geld is op.

Om je vraag te beantwoorden, St Juste vind ik een prima aankoop. Ook qua bedrag, Haps en Larsson vind/vond ik veel te duur.
Ik snapte Van Geel wel. We gingen de Champions League in en Van Geel wilde daar geen modderfiguur slaan. Hij heeft er toen alles aan gedaan om een goede selectie neer te zetten. En aangezien de clubs wisten dat Feyenoord veel geld had ivm CL inkomsten/verkoop Karsdorp/Kongolo hebben we voor sommige spelers de hoofdprijs betaald.

Daarbij vind ik niet dat we nu een 'bijzonder matig' team hebben, zeker niet als het Van Geel nog lukt om Janmaat te halen.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_181032177
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:51 schreef Elan het volgende:

[..]

Die aankopen moet je wel in het juiste perspectief plaatsen. Doordat er vorig seizoen voor zoveel geld is ingekocht (rond of net boven de 30 miljoen) is er nu amper geld waardoor als ze niet brengen wat je had gehoopt (Larsson) of geblesseerd raken (Haps) er geen geld beschikbaar is voor waardige vervangers.

In dat opzicht pakt AZ het een stuk slimmer aan door nu bijvoorbeeld die Johnson van Ado te kopen voor 2.5 miljoen en niet meteen in blinde paniek hun hele transferbudget voor de komende jaren er doorheen te jassen nu er flink wat geld beschikbaar is.
Zo heeft Van Geel ook bij ons jarenlang met succes geopereerd. Voorzichtigheid had troef moeten zijn, toen je wist dat men na het kampioenschap door wilde pakken hadden alle alarmbellen af moeten gaan.

Wat resteert is een bijzonder matig team en het geld is op.

Om je vraag te beantwoorden, St Juste vind ik een prima aankoop. Ook qua bedrag, Haps en Larsson vind/vond ik veel te duur.
Waarom vind je St. Juste een prima aankoop? Vaker niet dan wel fit. Als hij fit is overtuigt hij totaal niet.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:05:35 #287
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181032227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:59 schreef Maastoren het volgende:
RijnmondSport twitterde op woensdag 08-08-2018 om 14:58:33 Robin van Persie reist niet mee met Feyenoord naar Slowakije en krijgt rust. Eric Botteghin zit wegens privé-omstandigheden ook niet in het vliegtuig. Jens Toornstra is er wel bij, ondanks de armblessure die hij opliep tegen PSV. reageer retweet
Selectie Feyenoord:
1. Kenneth Vermeer
2. Bart Nieuwkoop
3. Sven van Beek
6. Jan-Arie van der Heijden
7. Jean-Paul Boëtius
8. Jordy Clasie
11. Sam Larsson
15. Tyrell Malacia
19. Steven Berghuis
21. Sofyan Amrabat
22. Justin Bijlow
23. Orkun Kökcü
26. Jordy Wehrmann
27. Mo El Hankouri
28. Jens Toornstra
29. Calvin Verdonk
30. Ramón ten Hove
34. Dylan Vente
35. Wouter Burger
38. Lutsharel Geertruida
Ah, dan gaan we dus inderdaad met Van Beek ipv Botteghin spelen, lijkt me sowieso goed.

Middenveld zal wel Clasie, Amrabat en Toornstra worden helaas, het is te hopen dat Wehrmann, Kökcü of Burger nog minuten mag maken.
pi_181032229
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 14:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Met doorpakken is/was niets mis, je moet je kans grijpen om aan te sluiten. Alleen blijken Van Geel en Gio daar niet geschikt voor te zijn, missen de klasse en mindset om het team naar een hoger niveau te tillen.
Van Geel heeft als saneerder prima zaken gedaan, maar als je hem een zak geld geeft gaat het mis. Was bij Ajax al zo. Van de 23 spelers die hij daar haalde zijn er liefst 16 mislukt.

Zaten wel 2 toppers bij (Huntelaar en Suarez) maar al met al toch bijzonder armoedig.
blablablabla
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:10:05 #289
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181032344
quote:
Eredivisie-clubs begroten 432 miljoen
Tom Knipping

De clubs in de Eredivisie hebben voor komend seizoen gezamenlijk 432 miljoen euro begroot. Dat is vergelijkbaar met het jaarbudget van Liverpool.

Het geldklassement wordt aangevoerd door Ajax dat dit jaar circa 90 miljoen verwacht uit te geven. Daarmee is het budget van de Amsterdammers hoger dan dat van alle clubs uit het rechterrijtje bij elkaar. Achter Ajax volgen PSV (73 miljoen) en Feyenoord (67 miljoen). De begrotingen die bij de KNVB zijn ingeleverd houden nog geen rekening met hoge inkomsten uit Europees voetbal.

Zo verwacht de landskampioen uit Eindhoven dit seizoen 77 miljoen euro te gaan verdienen, wat dus al een paar miljoen winst zou betekenen. Met deelname aan de Champions League loopt de teller echter al snel op richting de 100 miljoen.

Onderaan de ranglijst vinden we FC Emmen en Fortuna Sittard met een miljoen of zes. Vijftien keer zo weinig als Ajax. In de nieuwe editie van VI vindt u het volledige klassement van de clubbegrotingen.
Qua begroting is er dus zeker geen sprake van een top 2, eerder een top 1 met twee clubs erachter. Wij zitten helemaal niet zo ver achter PSV. Alleen hebben zij dit jaar weer Champions League en meer kapitaal op het veld lopen, dingen die je niet begroot maar wel veel inkomsten genereren om vervolgens weer te kunnen investeren in de selectie.

Overigens staat dat niet in het artikel (en ik heb geen VI), maar volgens mij is er achter ons een gapend gat van ongeveer 40 miljoen naar AZ en Vitesse
pi_181032429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:03 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Waarom vind je St. Juste een prima aankoop? Vaker niet dan wel fit. Als hij fit is overtuigt hij totaal niet.
Dat laatste ben ik niet met je eens, als rechtsback zit er zeker potentie in. En qua transfersom ook redelijk.

In tegenstelling tot Haps ook geen uitgebreide geschiedenis met blessureleed dus het gedoe met die schouder mag je afdoen als botte pech.
blablablabla
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:18:28 #291
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_181032563
Lekker weer die blessures. Gaat snel zo.
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:23:58 #292
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181032715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik niet met je eens, als rechtsback zit er zeker potentie in. En qua transfersom ook redelijk.

In tegenstelling tot Haps ook geen uitgebreide geschiedenis met blessureleed dus het gedoe met die schouder mag je afdoen als botte pech.
St. Juste https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/288253
Haps: https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/228444

Wijs mij maar aan waar het grote verschil zit. Bovendien is Haps meer dan 3 jaar ouder.
pi_181032740
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 13:52 schreef PIETR het volgende:

[..]

Toornstra is een prima bruikbare speler voor Feyenoord, ik snap niet waar die haat van jou voor hem vandaan komt?

Speelde al 153 wedstrijden voor Feyenoord, scoorde daarin 37 keer en gaf 35 assists. Dat zijn hele degelijke statistieken.
toornstra is een lopen zandzak die af en toe per ongeluk een bal in het doel schiet

ben ik nu duidelijk?

Voor de rest voegt hij echt helemaal geen kut toe aan Feyenoord....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 8 augustus 2018 @ 15:27:45 #294
319979 Fok-it
All is well
pi_181032834
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:24 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Voor de rest voegt hij echt helemaal geen kut toe aan Feyenoord....
Een beetje zoals jij op fok dus
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_181032940
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:13 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat laatste ben ik niet met je eens, als rechtsback zit er zeker potentie in. En qua transfersom ook redelijk.

In tegenstelling tot Haps ook geen uitgebreide geschiedenis met blessureleed dus het gedoe met die schouder mag je afdoen als botte pech.
St. Juste stond bij H'veen juist bekend dat hij altijd wat heeft en bij het minste of geringste niet kan spelen.
Qua voetbal zie ik bij hem geen enkele ontwikkeling. Het is nog even wild als vorig seizoen. Het seizoen is nog maar nog begonnen maar het oogt niet heel hoopvol allemaal.
pi_181033018
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

St. Juste https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/288253
Haps: https://www.transfermarkt(...)ungen/spieler/228444

Wijs mij maar aan waar het grote verschil zit. Bovendien is Haps meer dan 3 jaar ouder.
Verschil zit hem in de prijs.
Valt op zich mee, al zou Feyenoord spelers die ooit een teenblessure hebben gehad eigenlijk uit principe niet meer moeten kopen ;(

Wellicht overbelasten (is dat een woord) wij onze backs teveel. Nieuwkoop, Haps en nu St Juste... Karsdorp moest na zijn transfer direct met spoed geopeerd worden en Kongolo was in het kampioensjaar ook bijna 2 maanden geblesseerd.
blablablabla
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:36:20 #297
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_181033065
Nu al zoveel blessures. Ik ga bijna denken: Laat die Europa League maar zitten. Ik heb geen zin weer 20 punten achter PSV te eindigen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_181033147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:36 schreef satecl het volgende:
Nu al zoveel blessures. Ik ga bijna denken: Laat die Europa League maar zitten. Ik heb geen zin weer 20 punten achter PSV te eindigen.
Europa League is juist het podium waar Nederlandse clubs nog wat kunnen laten zien..
pi_181033169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:31 schreef Maastoren het volgende:

[..]

St. Juste stond bij H'veen juist bekend dat hij altijd wat heeft en bij het minste of geringste niet kan spelen.
Qua voetbal zie ik bij hem geen enkele ontwikkeling. Het is nog even wild als vorig seizoen. Het seizoen is nog maar nog begonnen maar het oogt niet heel hoopvol allemaal.
Hij heeft gewoon 27 en 28 wedstrijden gespeeld bij Heerenveen dus ik vind dat je nogal overdrijft door te stellen dat hij bij het minste of geringste niet zou kunnen spelen.

Dat druistige vind ik wel prettig, heeft Haps ook. Natuurlijk mag en moet het allemaal nog een heel stuk verfijnder maar de aanvallende intenties zijn er in elk geval. Het is niet realistisch om te hem daarop nu al af te schrijven.
blablablabla
  woensdag 8 augustus 2018 @ 15:41:00 #300
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_181033187
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2018 15:36 schreef satecl het volgende:
Nu al zoveel blessures. Ik ga bijna denken: Laat die Europa League maar zitten. Ik heb geen zin weer 20 punten achter PSV te eindigen.
Ik denk eerder: laten we alsjeblieft tenminste een leuke Europese campagne hebben want die competitie wordt weer niets ;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')