12 uur lotinggenot.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:11 schreef Scarface88 het volgende:
Vanmiddag loting voorronde CL toch?
Hopen op Malmö FF of Qarabag FK. De rest kan vies lastig zijn om van te winnen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:13 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
12 uur lotinggenot.
Young Boys
Rode Ster Belgrado of Spartak Trnava
Qarabag FK of BATE Borisov
Malmö FF of Videoton FC
Meen je ditquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hopen op Malmö FF of Qarabag FK. De rest kan vies lastig zijn om van te winnen.
Kap hier eens mee.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:26 schreef Voice_Over het volgende:
Verstandelijk beperkte Feyenoord-fan geslagen door PSV-aanhanger
https://nos.nl/artikel/22(...)r-psv-aanhanger.html
Gadverdamme, wat een volk. Ik heb medelijden met de club PSV want met zulke fans zou je eigenlijk opgeheven moeten worden.
quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:26 schreef Voice_Over het volgende:
Gadverdamme, wat een volk. Ik heb medelijden met de club PSV want met zulke fans zou je eigenlijk opgeheven moeten worden.
Vind het wel apart dat ze "verstandelijk beperkt" moeten benoemen icm Feyenoord-fan. Beetje dubbelop omdat Feyenoord-fan en "verstandelijk beperkt" eigenlijk hetzelfde is.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:26 schreef Voice_Over het volgende:
quote:
Als het geweld was geweest tegen een niet verstandelijk beperkt persoon, dan had je er nergens iets over teruggelezen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Vind het wel apart dat ze "verstandelijk beperkt" moeten benoemen icm Feyenoord-fan. Beetje dubbelop omdat Feyenoord-fan en "verstandelijk beperkt" eigenlijk hetzelfde is.
Mensen die het nodig vinden om geweld te gebruiken tegen supporters van een andere club zijn wel dieptrieste figuren. Beetje plagen mag maar hou gewoon je handen thuis.
Inherent aan de huidige maatschappij. Iedereen moet er altijd maar voor zorgen dat je eigen verantwoordelijkheid wordt overgenomen door overheid, organisatoren of mensen die ergens als vrijwilliger werken.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat een mongolen hè. Wat faal je dan ook hard als vader als je zo een aanval niet kunt voorkomen. Ook volledig ondoordacht en naderhand janken. Zoek de fout eens eerst bij jezelf voordat je de zwarte piet gaat uitdelen.
Stuur een e-mail aan toon@psv.nl, die kan je vraag beter beantwoorden dan wij.quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:10 schreef Voice_Over het volgende:
Waarom heeft PSV nog geen levenslang stadionverbod ingesteld voor die psychopaat die een geestelijk gehandicapt jongetje met Feyenoordshirt een klap gaf? Dit is tekenend voor de normen en waarden van deze Brabantse club.
Komende week wordt alles geëvalueerdquote:Op maandag 6 augustus 2018 11:10 schreef Voice_Over het volgende:
Waarom heeft PSV nog geen levenslang stadionverbod ingesteld voor die psychopaat die een geestelijk gehandicapt jongetje met Feyenoordshirt een klap gaf? Dit is tekenend voor de normen en waarden van deze Brabantse club.
wel jammer inderdaad en toch alleen in het voetbal maar het komt er op neer dat je uitsupporters eigenlijk niet meer kan ontvangen ook al zijn dit gewoon relatief kleine incidentenquote:Op maandag 6 augustus 2018 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inherent aan de huidige maatschappij. Iedereen moet er altijd maar voor zorgen dat je eigen verantwoordelijkheid wordt overgenomen door overheid, organisatoren of mensen die ergens als vrijwilliger werken.
Zelf nadenken is er niet meer bij.
Maakt natuurlijk nog steeds dat deze eikel nooit meer een stap in een stadion zou mogen zetten hè, laat dat voorop staan. Maar de schuld bij PSV en de stewards leggen is gewoon echt triest.
VVDer gespot.quote:Op maandag 6 augustus 2018 10:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inherent aan de huidige maatschappij. Iedereen moet er altijd maar voor zorgen dat je eigen verantwoordelijkheid wordt overgenomen door overheid, organisatoren of mensen die ergens als vrijwilliger werken.
Zelf nadenken is er niet meer bij.
Maakt natuurlijk nog steeds dat deze eikel nooit meer een stap in een stadion zou mogen zetten hè, laat dat voorop staan. Maar de schuld bij PSV en de stewards leggen is gewoon echt triest.
Geluid doet het bij mij niet met die stream.quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:48 schreef Scarface88 het volgende:
Loting over kwartiertje hier te volgen; https://www.uefa.com/uefa(...)draws/round=2000979/
Groter scherm bij mij ook niet.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geluid doet het bij mij niet met die stream.
Staat automatisch uit, moet je onderaan aanzettenquote:Op maandag 6 augustus 2018 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geluid doet het bij mij niet met die stream.
Daar staan geen opties bij mij.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Staat automatisch uit, moet je onderaan aanzetten
Wie?quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:11 schreef tompsv18 het volgende:
Qarabag of BATE Borisov dus..
Eerst uit, dan thuis
BATE wint dat. Dus kut tegenstander. De kutste die we konden lotenquote:
Dat leek me Young Boysquote:Op maandag 6 augustus 2018 12:12 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
BATE wint dat. Dus kut tegenstander. De kutste die we konden lotenSlecht gevoel over.
Die misschien lastiger ja. Maar alsnog Borisov een pittige tegenstander.quote:
Maar dat soort ploegen willen vaak zelf nog wel meer voetballen, zo'n Oostblokteam is ver reizen, koud en parkeren de bus.quote:
Dat wel ja. Wel voordeel dat PSV eerst uit speelt denk ik. Daar op een gelijkspelletje houden en thuis afmaken.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat soort ploegen willen vaak zelf nog wel meer voetballen, zo'n Oostblokteam is ver reizen, koud en parkeren de bus.
En zijn vaak al halverwege het seizoen. Dus fitter en ingespeeld.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat soort ploegen willen vaak zelf nog wel meer voetballen, zo'n Oostblokteam is ver reizen, koud en parkeren de bus.
Koud.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dat zag ik ook, dat is lastigquote:Op maandag 6 augustus 2018 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En zijn vaak al halverwege het seizoen. Dus fitter en ingespeeld.
Nou dat is dan dus al klaar. Geen CL dit seizoen. Lekker Europa League genot in voormalig Sovjet landen. Kijk er nu al naar uit die heerlijke wedstrijden in een halfvolle betonnen stadion uit 1960.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is wel voordelig ja, wel uitdoelpunt maken en dan moeten die Oostblokkers komen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:14 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat wel ja. Wel voordeel dat PSV eerst uit speelt denk ik. Daar op een gelijkspelletje houden en thuis afmaken.
quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nou dat is dan dus al klaar. Geen CL dit seizoen. Lekker Europa League genot in voormalig Sovjet landen. Kijk er nu al naar uit die heerlijke wedstrijden in een halfvolle betonnen stadion uit 1960.
En toch heb ik er een koud gevoel bijquote:Op maandag 6 augustus 2018 12:16 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Koud.
Met een beetje geluk speel je straks in Baku gewoon met 37 graden.
Het Atlético van de eerste seizoenshelft was totaal niet in vorm. Moeizaam spel, geen sterke Griezmann, nog geen Diego Costa.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:17 schreef tompsv18 het volgende:
Qarabag heeft afgelopen seizoen 2x gelijkgespeeld tegen Atletico Madrid zie ik. Ook in 2 duels met in totaal 10-0 van Chelsea verloren, maargoed.
Dat is echt de hoofdreden dat Nederlandse clubs het zo lastig hebben in Europa.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nou dat is dan dus al klaar. Geen CL dit seizoen. Lekker Europa League genot in voormalig Sovjet landen. Kijk er nu al naar uit die heerlijke wedstrijden in een halfvolle betonnen stadion uit 1960.
Hier gaat iets gruwelijk misquote:Op maandag 6 augustus 2018 12:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiQvrD1mdjcAhWRJ1AKHUwYCbsQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.gettyimages.com%2Fphotos%2Fborisov-arena&psig=AOvVaw1SuAUmGk_OiMKX4cZDyUzM&ust=1533637187264410]afbeelding[/url] ]
Als ik op de Azerbaijan league zoek zie ik dat hun eerste speelronde ook pas aanstaand weekend is. Dus dat valt meequote:Op maandag 6 augustus 2018 12:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het kan mis gaan en het kan mis gaan, maar hier gaat het écht goed mis.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
[ [url=https://www.google.com/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&ved=2ahUKEwiQvrD1mdjcAhWRJ1AKHUwYCbsQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.gettyimages.com%2Fphotos%2Fborisov-arena&psig=AOvVaw1SuAUmGk_OiMKX4cZDyUzM&ust=1533637187264410]afbeelding[/url] ]
Ho ho ho, PSV komt waarschijnlijk in pot 2 als ze in de EL belanden. Arsenalletje uit, een Real Betisje, een Jablonecje.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de EL veel leuker, tenminste wat meer gelijkwaardige tegenstanders. CL alleen leuk voor het enorme geld dat je daar ontvangt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ho ho ho, PSV komt waarschijnlijk in pot 2 als ze in de EL belanden. Arsenalletje uit, een Real Betisje, een Jablonecje.
De laatste twee keer dat Ajax in de EL groepsfase zat viel het ook wel mee qua Oostblokgehalte met Celtic, Fenerbahce, Molde & Celta de Vigo, Standard, Panathinaikos.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ho ho ho, PSV komt waarschijnlijk in pot 2 als ze in de EL belanden. Arsenalletje uit, een Real Betisje, een Jablonecje.
Klopt, en dat laatste natuurlijk interessant hoe bepaalde spelers zich kunnen houden op een hoger niveau (bij jullie nu vooral Lozano, Bergwijn en Pereiro).quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de EL veel leuker, tenminste wat meer gelijkwaardige tegenstanders. CL alleen leuk voor het enorme geld dat je daar ontvangt.
Moldequote:Op maandag 6 augustus 2018 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste twee keer dat Ajax in de EL groepsfase zat viel het ook wel mee qua Oostblokgehalte met Celtic, Fenerbahce, Molde & Celta de Vigo, Standard, Panathinaikos.
Dus het hoeft allemaal niet zo erg te zijn.
Bij wijze van, Hans.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn al geslacht door Atalanta.
Wat dat betreft is het wel droevig dat Feyenoord de laatste rechtstreekse CL-club voor Nederland was, ze het geld ontvingen en het meteen weer in de fik zetten voor troep.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eigenlijk is de EL veel leuker, tenminste wat meer gelijkwaardige tegenstanders. CL alleen leuk voor het enorme geld dat je daar ontvangt.
Feyenoord heeft ervoor gekozen om het CL geld te investeren in de trainingsaccommodaties voor het eerste elftal + de jeugdopleiding en men heeft de Vrienden van Feyenoord een paar miljoen terug betaald. Jouw Feyenoord-haat is zo ontzettend sneu jochiequote:Op maandag 6 augustus 2018 12:37 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel droevig dat Feyenoord de laatste rechtstreekse CL-club voor Nederland was, ze het geld ontvingen en het meteen weer in de fik zetten voor troep.
Niet weten dat je wss tegen Qarabag moetquote:Op maandag 6 augustus 2018 13:45 schreef jpg97 het volgende:
Bang zijn voor Bate Borisov
Die potten moet je gewoon met 6-0 winnen als PSV zijnde.
Jullie hebben vorig jaar gewoon 26 miljoen uitgegeven aan spelers wat allemaal middelmaat was.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ervoor gekozen om het CL geld te investeren in de trainingsaccommodaties voor het eerste elftal + de jeugdopleiding en men heeft de Vrienden van Feyenoord een paar miljoen terug betaald. Jouw Feyenoord-haat is zo ontzettend sneu jochie
Zoals tegen Osijek?quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:45 schreef jpg97 het volgende:
https://www.psv.nl/nieuws(...)ergwijn-tot-2022.htmquote:PSV heeft het contract van Steven Bergwijn opengebroken en verlengd tot de zomer van 2022. Het huidige contract van Bergwijn liep tot medio 2021.
Mooi, goed gedaan weerquote:Op maandag 6 augustus 2018 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://www.psv.nl/nieuws(...)ergwijn-tot-2022.htm
als zijndequote:Op maandag 6 augustus 2018 13:45 schreef jpg97 het volgende:
je weet geen kut van je eigen clubje man.quote:Op maandag 6 augustus 2018 13:03 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Feyenoord heeft ervoor gekozen om het CL geld te investeren in de trainingsaccommodaties voor het eerste elftal + de jeugdopleiding en men heeft de Vrienden van Feyenoord een paar miljoen terug betaald. Jouw Feyenoord-haat is zo ontzettend sneu jochie
Gelukkig geeft Feyenoord ook lekker veel de kans aan de nieuwe generatie van Varkenoord.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je weet geen kut van je eigen clubje man.
Amrabat, Diks, Larsson, Persie, st Juste, Boetius, Haps. Waren gratis ofwa ?
Zal m gelijk even in de OP zetten.quote:Via Twitter heeft PSV ook de exacte speeldata van de vierde voorronde van de Champions League bekend gemaakt. De heenwedstrijd zal worden gespeeld op dinsdag 21 augustus. Mocht PSV moeten spelen tegen FK Qarabağ uit Azerbeidzjan zal er worden afgetrapt om 19:00 uur lokale tijd, 17:00 uur in Nederland. Indien het Wit-Russische BATE Borisov de tegenstander is, zal de aftrap om 21:00 uur plaats vinden.
De return zal worden gespeeld op woensdag 29 augustus. Ongeacht de tegenstander zal de wedstrijd dan om 21:00 uur in het Philips Stadion beginnen.
21.00 lokale tijd in Borisov? WAT EEN ONDUIDELIJK BERICHT.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zal m gelijk even in de OP zetten.
quote:PSV speelt eerst een uitwedstrijd bij FK Qarabag of FC BATE Borisov op dinsdag 21 augustus. Indien de wedstrijd in Azerbeidzjan is, vangt deze om 19.00 uur lokale tijd aan, dat is 21.00 uur Nederlandse tijd. Een eventueel wedstrijd in Wit-Rusland is om 21.00 uur lokale tijd en 20.00 uur Nederlandse tijd.
Kan nooit.quote:
Dat is waar ook. Lekker bezig, PSV.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Kan nooit.
Azerbeidzjan is 2 uur later en Wit Rusland is 1 uur later. Dus Azerbeidzjan zal wel andersom zijn, 19:00 hier en 21:00 lokaal.
Hou lekker je muil dicht als je niet weet waarover je praat.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:57 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je weet geen kut van je eigen clubje man.
Amrabat, Diks, Larsson, Persie, st Juste, Boetius, Haps. Waren gratis ofwa ?
Je lijkt wat mad.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hou lekker je muil dicht als je niet weet waarover je praat.
Die zijn gekocht met de verkopen van Karsdorp en Kongolo.
vanaf 3:00
Slecht geslapen?quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hoe denk je over Qarabag?quote:
Bijlow?quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig geeft Feyenoord ook lekker veel de kans aan de nieuwe generatie van Varkenoord.
Ik proef wat frustratie. Gaat alles verder wel lekker?quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hou lekker je muil dicht als je niet weet waarover je praat.
Die zijn gekocht met de verkopen van Karsdorp en Kongolo.
vanaf 3:00
Waar zou ik gefrustreerd over moeten zijn? Zonnetje schijnt. Afgelopen weekend schaaltje opgehaald. Is toch heerlijk?quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik proef wat frustratie. Gaat alles verder wel lekker?
badderharry eindelijk vastgezet? Wat een sufkut die ventquote:7s
Man (45) opgepakt voor mishandeling na slaan verstandelijk beperkte jongen tijdens #PSV-#Feyenoord ift.tt/2vGboak De man die afgelopen zaterdag aangehouden werd bij de wedstrijd #PSV-#Feyenoord nadat hij een verstandelijk beperkte jongen
Ja, sorry voor die klap Klaas. Ik was zo mad.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:59 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
badderharry eindelijk vastgezet? Wat een sufkut die vent45 jaar
![]()
Wij zouden het schaaltje meenemen "leutig" noemen. Heerlijk is die andere schaal, maar dat zal wel weer even duren voor jullie die mogen vasthoudenquote:Op maandag 6 augustus 2018 15:57 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waar zou ik gefrustreerd over moeten zijn? Zonnetje schijnt. Afgelopen weekend schaaltje opgehaald. Is toch heerlijk?
Niets zinnigs over te zeggen. Recente resultaten in ogenschouw nemend was dit de minst goede loting. Maar ik ken beide teams onvoldoende goed.quote:
Ik zie iedereen ook teruggrijpen op Atlético-Qarabag vorig jaar maar dat is ook een beetje niet-representatief voor 't Atlético van de tweede seizoenshelft.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niets zinnigs over te zeggen. Recente resultaten in ogenschouw nemend was dit de minst goede loting. Maar ik ken beide teams onvoldoende goed.
Aan de andere kant is het Atlético van de tweede seizoenshelft ook niet echt representatief voor ons PSV.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:15 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik zie iedereen ook teruggrijpen op Atlético-Qarabag vorig jaar maar dat is ook een beetje niet-representatief voor 't Atlético van de tweede seizoenshelft.
Klopt ook weer. Mja, die moeten eerst nog langs BATE. En PSV heeft altijd het uitvoordeel.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Aan de andere kant is het Atlético van de tweede seizoenshelft ook niet echt representatief voor ons PSV.
Doe maar niet meer.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:36 schreef Scarface88 het volgende:
Na een kosten en baten analyse blijkt bate een erg ongunstige tegenstander. Het kan niet baten daar tegen te spelen. Maar mocht het niet baten spelen we Europa League.
genoteerdquote:Op maandag 6 augustus 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil even mededelen dat dit mijn laatste post in het PSV topic zal zijn, het gaat jullie goed vrienden
Jou ook DP. Jou ook.quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Ik wil even mededelen dat dit mijn laatste post in het PSV topic zal zijn, het gaat jullie goed vrienden
In de rest van VBL blijf je wel posten?quote:Op maandag 6 augustus 2018 16:44 schreef Doublepain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |