Dit. Zonder uitzondering ook gewoon.quote:Op zondag 5 augustus 2018 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
Je moet inderdaad de persoonlijkheid hebben van een zak stront om dit werk te kunnen doen.
Wat een lage figuren zijn dat.
Lijkt me juist een stressjob. Constant de kans dat je een paar puisten voor je kop krijgtquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:06 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Opzich ook wel chill werk. Geen stress, beetje buiten lopen.
Nee joh, het is een aanvulling van de politie. Dus als je aan een BOA komt, kom je eigenlijk aan de politie. En dan kijken mensen wel uit.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:07 schreef the-eye het volgende:
[..]
Lijkt me juist een stressjob. Constant de kans dat je een paar puisten voor je kop krijgt
Ik ken een handhaver en zou haar zeker niet zoals bovenstaand omschrijven.quote:Op zondag 5 augustus 2018 21:46 schreef Harvest89 het volgende:
Je moet inderdaad de persoonlijkheid hebben van een zak stront om dit werk te kunnen doen.
Wat een lage figuren zijn dat.
Ze zijn ook geen volwaardige politie.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:39 schreef wollah het volgende:
Wat een mongolen zijn dit man. Beetje bonnetjes uitschrijven en als er een keer ergens een vechtpartij uitbreekt doen ze niets maar halen ze meteen de politie erbij![]()
![]()
Is ook niet hun schuld maar de overheid moet die BOA’s eens een vuurwapen geven zodat ze ook een keer kunnen ingrijpen en er niet voor Jan lul bij staan als er wat gebeurdquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:40 schreef jeroen25 het volgende:
BOA is natuurlijk een heel breed begrip waaronder bijvoorbeeld ook leerplichtambtenaren en conducteurs vallen.
[..]
Ik ken een handhaver en zou haar zeker niet zoals bovenstaand omschrijven.
Verder zullen er best idioten tussen zitten maar een en ander zal ook afhangen van hoe de gemeente die ze inzet tegen dingen aankijkt.
En ze kunnen het natuurlijk ook nooit goed doen.
Als ze direct bekeuren wanneer iemand zijn vuilnis op straat gooit dan zijn ze NSBers.
Als ze het steeds bij een waarschuwing laten dan zijn ze slappelingen.
Als er geheel niet gehandhaafd wordt dan is schandalig dat de overheid er niets aan doet.
[..]
Ze zijn ook geen volwaardige politie.
Waarom zouden ze dan moeten doen alsof en zich wagen aan dingen waarvoor ze niet zijn getraind?
Als ze die randdebielen een vuurwapen geven haal ik er ook één, want vaak hebben ze het iq van een aardappel.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Is ook niet hun schuld maar de overheid moet die BOA’s eens een vuurwapen geven zodat ze ook een keer kunnen ingrijpen en er niet voor Jan lul bij staan als er wat gebeurd
Misschien kan je er wel solliciteren want jouw IQ zit rond hetzelfde denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als ze die randdebielen een vuurwapen geven haal ik er ook één, want vaak hebben ze het iq van een aardappel.
Dat denken gaat jou wel lastig af zo te zienquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:48 schreef wollah het volgende:
[..]
Misschien kan je er wel solliciteren want jouw IQ zit rond hetzelfde denk ik
klopt, ben onder invloedquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat denken gaat jou wel lastig af zo te zien
Als jij niks fout doet krijg je geen prent. De mensen die wel wat fout doen en dus een boete krijgen zorgen er in ieder geval voor dat ik niet nog meer belasting moet betalenquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:39 schreef wollah het volgende:
Wat een mongolen zijn dit man. Beetje bonnetjes uitschrijven en als er een keer ergens een vechtpartij uitbreekt doen ze niets maar halen ze meteen de politie erbij![]()
![]()
Afschaffen dit onzin beroep. Is alleen bedoelt om de staatskas te spekken
Dat is dus net zoiets als een aap een pistool geven en denken dat de aap de juiste afweging maakt.quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:46 schreef wollah het volgende:
[..]
Is ook niet hun schuld maar de overheid moet die BOA’s eens een vuurwapen geven zodat ze ook een keer kunnen ingrijpen en er niet voor Jan lul bij staan als er wat gebeurd
Wel met opleiding uiteraardquote:Op zondag 5 augustus 2018 23:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dus net zoiets als een aap een pistool geven en denken dat de aap de juiste afweging maakt.
Dikke ambtenaren in een mislukt politiepakje met een IQ van 61 die alleen parkeerboetes uitschrijvenquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2018 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als ze die randdebielen een vuurwapen geven haal ik er ook één, want vaak hebben ze het iq van een aardappel.
MadJackGODquote:Op zondag 5 augustus 2018 22:46 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |