Duitsers in Duitsland zijn voor 95% prima. Echt prima. Duitsers in Nederland hebben zich perfect aangepast. Gelukkig snappen ze een grootlicht seintje nog altijd... I.t.t. Nederlanders die daardoor meteen op hun pikkie getrapt zijn (scheelt wellicht, bij de gemiddelde Duitser moet je eerst door 30cm buik voordat je op zijn pikkie zou kunnen trappen ).quote:Op zondag 5 augustus 2018 09:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt idd, iedereen looft die Duitsers wel maar dat zal wel over de snelweg gaan dat soort commentaar.
Op de binnenwegen zijn het net Nederlanders, gewoon rotzakken dus.
Fijn dat je op veel snelwegen mag trappen en dat wordt verheerlijkt maar mensen lijken te vergeten dat er ook andere wegen bestaan en dat Duitsers ook rotzakkeen kunnen zijn in het verkeer.
Dat idealiseren gaat me veel te ver iig.
Dat is de laatste jaren ook achteruit gegaan... vooral bij opritten vliegen ze ook naar links om invoegen verkeer voor te laten en dat is niet handig als je hard aan komt rijden.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Duitsers in Duitsland zijn voor 95% prima. Echt prima. Duitsers in Nederland hebben zich perfect aangepast. Gelukkig snappen ze een grootlicht seintje nog altijd... I.t.t. Nederlanders die daardoor meteen op hun pikkie getrapt zijn (scheelt wellicht, bij de gemiddelde Duitser moet je eerst door 30cm buik voordat je op zijn pikkie zou kunnen trappen ).
Dat zijn de interessantere beeldenquote:Op zondag 5 augustus 2018 19:25 schreef DevFreak het volgende:
Net een sportieve asorijder in zijn groene Polo dwars en vol door rood heen. En niet eens voorzichtig ofzo.
Staat op camera trouwens.
En daar gaat het fout. Het stuk tussen de symbolen is om je snelheid aan te passen en je de tijd te geven om te anticiperen. Niet om gelijk als een malloot in elk gaatje te duiken met een doldwaze remactie waardoor de hele baan achter je zowat tot stilstand komt. Gebruik het asfalt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 07:40 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Oneens.
Zoals iedereen weet zit de grootste vertraging in het allerlaatste stuk, vlak voor het kruis, waar automobilisten nog even snel naartoe racen en daar tussen willen frotten.
Normaal gezien begin je te ritsen bij de vooraankondiging, de witte schuine pijl, niet vlak voor het rode kruis. Het stuk tussen deze symbolen is de marge.
Dat komt er ook nog bij idd. Ik hou altijd ruim voldoende afstand tot mijn voorganger. Het is vaak zelfs zoveel ruimte dat er inprincipe meer dan een vrachtwagenlengte tussen past. Nadeel is dat mensen er telkens tussenduiken. Daardoor krijg je dat je dus als treintje gaat rijden, ook bij snelheden van 100km/h+.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 09:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mijn ergernis zijn mensen die net genoeg afstand houden. Die zorgen voor stressrijden met plotselinge remfestijnen door zichzelf te weinig anticipatietijd te geven, en geven mensen van de rechterbaan geen kans om in te halen waardoor die, gefrustreerd omdat niemand ze ertussen laat, hem er uiteindelijk inderdaad maar gewoon tussen gooien.
Wat.quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:08 schreef FReemdeling het volgende:
Als het niet druk is, kan je natuurlijk eerder gaan, maar als het druk is, is het gewoon de bedoeling dat je doorrijd.
Duitsers hebben ook de neiging om met 70 in te voegen dus uit zelfbescherming snap ik dat naar links gaan welquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is de laatste jaren ook achteruit gegaan... vooral bij opritten vliegen ze ook naar links om invoegen verkeer voor te laten en dat is niet handig als je hard aan komt rijden.
Dus ook al is het druk is eerder invoegen onnodig want aan het eind van de invoegstrook is ineens wél ruimte?quote:Op maandag 6 augustus 2018 11:08 schreef FReemdeling het volgende:
[..]
En daar gaat het fout. Het stuk tussen de symbolen is om je snelheid aan te passen en je de tijd te geven om te anticiperen. Niet om gelijk als een malloot in elk gaatje te duiken met een doldwaze remactie waardoor de hele baan achter je zowat tot stilstand komt. Gebruik het asfalt.
Ik rij altijd door tot het einde en heb werkelijk nog nóóit meegemaakt dat ik er niet tussen kon. Kwestie van je snelheid aanpassen en bijtijds te anticiperen. Als het niet druk is, kan je natuurlijk eerder gaan, maar als het druk is, is het gewoon de bedoeling dat je doorrijd.
Het enige wat ik heb meegemaakt zijn achterlijke truckers die denken je te slim af te zijn door je te blokkeren. De enige die ze ermee hebben, zijn zichzelf, want als je het terug doet en ze blokkeert én uitstapt om verhaal te halen, zijn ze te schijterig. Koning van de weg mijn reet. Ik ben ook professioneel chauffeur, ze hoeven mij de les niet te lezen...
Eens, stilstaan op de snelweg, het staat dan wel heel erg stil maar cmon, dom gedoe, kleine pikkies.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:00 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dus ook al is het druk is eerder invoegen onnodig want aan het eind van de invoegstrook is ineens wél ruimte?
En daarna zet je het verkeer stil om verhaal te halen bij een vrachtwagenchauffeur, dat maakt jou een held die écht helpt aan de doorstroming van het verkeer.
Ik zal niet typen wat ik vind dat je bent maar ze groeien aan een eikenboom.
Maar hij heeft gewoon gelijk. Je moet doorrijden over het beschikbare asfalt en met aangepaste snelheid ritsen. En ritsen betekent dat de rij waar jij wilt invoegen, ruimte moet laten. Vrachtwagenchauffeurs die rijstroken gaan blokkeren, omdat ze niet begrijpen hoe het hoort te gaan, zijn achterlijke idioten.quote:Op maandag 6 augustus 2018 12:00 schreef vannelle het volgende:
Dus ook al is het druk is eerder invoegen onnodig want aan het eind van de invoegstrook is ineens wél ruimte?
En daarna zet je het verkeer stil om verhaal te halen bij een vrachtwagenchauffeur, dat maakt jou een held die écht helpt aan de doorstroming van het verkeer.
Ik zal niet typen wat ik vind dat je bent maar ze groeien aan een eikenboom.
Oh is dat zo?quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon gelijk. Je moet doorrijden over het beschikbare asfalt en met aangepaste snelheid ritsen. En ritsen betekent dat de rij waar jij wilt invoegen, ruimte moet laten. Vrachtwagenchauffeurs die rijstroken gaan blokkeren, omdat ze niet begrijpen hoe het hoort te gaan, zijn achterlijke idioten.
Aan wat voor boom jij daardoor groeit, mag je zelf invullen.
Is er voldoende ruimte vanaf het bord 'Ritsen vanaf hier' - Of zelfs ervoor? Ga dan niet moeilijk doen en rits in. Maar wordt het wat lastiger, dan is het geen enkel probleem om door te rijden tot dat je meer ruimte vindt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:19 schreef vannelle het volgende:
Staat er niet: "ritsen vanaf hier" ipv rij door tot het eind van de strook en zet het verkeer stil door een vrachtwagen te blokkeren?
Blokkeren? Als het gaat zoals het hoort te gaan zou er niemand geblokkeerd worden want dan haalt niemand daar in. Snelheidsverschillen maken het ritsproces minder vloeiend dus werkt file vormend. Totaal geen moeite mee met die vrachtwagen chauffeurs die die kakkerlakken ook zat zijn.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon gelijk. Je moet doorrijden over het beschikbare asfalt en met aangepaste snelheid ritsen. En ritsen betekent dat de rij waar jij wilt invoegen, ruimte moet laten. Vrachtwagenchauffeurs die rijstroken gaan blokkeren, omdat ze niet begrijpen hoe het hoort te gaan, zijn achterlijke idioten.
Aan wat voor boom jij daardoor groeit, mag je zelf invullen.
'Ritsen vanaf hier' betekent vanaf dat bord totdat de rijstrook ophoudt. Dat moet zelfs voor een vrachtwagenchauffeur wel te begrijpen zijn.quote:
Elke weggebruiker die opzettelijk een andere weggebruiker blocked moeten ze zijn rijbewijs afnemenquote:Op maandag 6 augustus 2018 14:22 schreef ludovico het volgende:
Totaal geen moeite mee met die vrachtwagen chauffeurs die die kakkerlakken ook zat zijn.
Eens maar met alle respect, die automobilisten die zich gehinderd voelen door die trucker zijn niet dat type mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:21 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Is er voldoende ruimte vanaf het bord 'Ritsen vanaf hier' - Of zelfs ervoor? Ga dan niet moeilijk doen en rits in. Maar wordt het wat lastiger, dan is het geen enkel probleem om door te rijden tot dat je meer ruimte vindt.
Zolang de achterligger niet op de rem hoeft te gaan als je inritst vind ik het best.
Die asociale ritser die zijn auto er op het laatste moment tussen flikkert mag zijn rijbewijs ontnomen wordenquote:Op maandag 6 augustus 2018 14:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Elke weggebruiker die opzettelijk een andere weggebruiker blocked moeten ze zijn rijbewijs afnemen
Ligt eraan waar en wanneer je dit doet. Afrit Zeist, staat vaak vol en heeft zo'n rits ding. Rij dan gewoon tot het eind, dan passen er meer auto's op. Dat staat er ook, afrit volledig benutten. Doe je dit bij een werk aan de weg situatie, ja dan ben je een aso.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die asociale ritser die zijn auto er op het laatste moment tussen flikkert mag zijn rijbewijs ontnomen worden
Zo moeilijk is het niet om een beetje rekening met elkaar te houden je staat allemaal in de file en jouw tijd is niet meer waard dan die van een ander. Gelijke snelheid houden dus.
Ik rijd altijd door naar het einde... Echter, zo het laatste aankondiginsbord en het bord "Ritsen vanaf hier" haal ik in de basis niemand meer in. Daarmee benut ik het asfalt maximaal en houd ik ook het gat dicht voor mensen die wel plankgas tot het einde door willen. En 95% van de weggebruikers snapt dit spelletje donders goed en geeft keurig de ruimte.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer je dit doet. Afrit Zeist, staat vaak vol en heeft zo'n rits ding. Rij dan gewoon tot het eind, dan passen er meer auto's op. Dat staat er ook, afrit volledig benutten. Doe je dit bij een werk aan de weg situatie, ja dan ben je een aso.
Mensen die voorrang afdwingen met hun knipperlicht en gewoon doorduwen, terwijl er achter me meer dan genoeg plek is om in te voegen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:27 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die asociale ritser die zijn auto er op het laatste moment tussen flikkert mag zijn rijbewijs ontnomen worden
Waar dan? Ik om daar elke dag. Wat daar gebeurt is dat mensen naar de linkerbaan gaan, de hoek om en dan weer naar de rechterbaan moeten duwen omdat de linkerbaan linksaf gaat.quote:Op maandag 6 augustus 2018 15:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ligt eraan waar en wanneer je dit doet. Afrit Zeist, staat vaak vol en heeft zo'n rits ding.
gewoon Rechtdoor richting de bilt/zeist. Het is ook niet iedere dag zo, maar dinsdag en donderdag spits,altijd raak. Komt omdat de a28 richting amersfoort dan vast staat.quote:Op maandag 6 augustus 2018 17:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Waar dan? Ik om daar elke dag. Wat daar gebeurt is dat mensen naar de linkerbaan gaan, de hoek om en dan weer naar de rechterbaan moeten duwen omdat de linkerbaan linksaf gaat.
Vanuit de richting Utrecht zeker?quote:Op maandag 6 augustus 2018 18:27 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
gewoon Rechtdoor richting de bilt/zeist. Het is ook niet iedere dag zo, maar dinsdag en donderdag spits,altijd raak. Komt omdat de a28 richting amersfoort dan vast staat.
Ja, terwijl je prima om die file heen kan als je weet hoe. Domme schapen die nooit verder kijken dan de snelweg/navigatiefuncties. De meeste navi's hebben tegenwoordig zelfs functies HOE je eromheen kan en niemand gebruikt ze. Ik weet iig dat het standaard is bij BMW/Merc/Volvo/Audiquote:Op maandag 6 augustus 2018 19:50 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Vanuit de richting Utrecht zeker?
Ben niet helemaal meer wakker geloof ik, maar ik gebruik altijd de afrit Bunnik als ik uit die richting kom, en de op/afrit Zeist als ik naar Arnhem ga. Ik heb sinds ik in Zeist woon die afrit Zeist nog nooit gebruikt. Vandaar de verwarring.
Als vrachtwagenchauffeurs de boel al gaan blokkeren bij de vooraankondiging zijn ze toch echt verkeerd bezig. Blokkeren überhaupt. Ze zijn geen politie of handhaver en hoeven mij de les niet te lezen. Bovendien, als er nog 100en meters vrij asfalt is vóór de rijstrook daadwerkelijk ophoudt, dan maak ik daar gebruik van. Dat er zoveel van die idioten die met doldwaze remacties elk gaatje induiken, kan ik niets aan doen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:22 schreef ludovico het volgende:
[..]
Blokkeren? Als het gaat zoals het hoort te gaan zou er niemand geblokkeerd worden want dan haalt niemand daar in. Snelheidsverschillen maken het ritsproces minder vloeiend dus werkt file vormend. Totaal geen moeite mee met die vrachtwagen chauffeurs die die kakkerlakken ook zat zijn.
Ook zo'n domme opmerking. De vrachtwagenchauffeur hoort niet op de linkerbaan te rijden en hoort ook niet voor eigen rechter te spelen. Dit soort engbekken hebben aan mij gewoon de verkeerde. Liefst sla ik ze gewoon helemaal de tyfus in. En nee, ik doe het niet, maar zou het wel willen. Blokkeren omdat je je aan de verkeersregels houdt... rot toch op. Ga een ander beroep zoeken als de verkeersregels je niet bevallen. Betweters...bahquote:Op maandag 6 augustus 2018 12:24 schreef ludovico het volgende:
[..]
Eens, stilstaan op de snelweg, het staat dan wel heel erg stil maar cmon, dom gedoe, kleine pikkies.
Die vrachtwagen chauffeur zou je overigens niet hinderen als je gewoon stopt met inhalen als je op een strook zit die moet ritsen. Dat inhalen is een grote ergernis dus kap daar ook maar gewoon mee, prima dat je het asfalt gebruikt verder maar kap eens met dat inhalen.
Maar lezen kan je niet want je begint weer over die vrachtwagenchauffeur. Ik zeg dat als jij rijdt zoals je zou moeten rijden dat je daar niet moet inhalen en dat je dus nooit van deze situatie last zou moeten hebben, trucker is verkeerstechnisch uiteraard in overtreding maar ik heb er eigenlijk niet zoveel moeite mee, de grootste aso's zijn die gappies waar die trucker het recht voor in eigen hand neemt.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:51 schreef FReemdeling het volgende:
Ook zo'n domme opmerking. De vrachtwagenchauffeur hoort niet op de linkerbaan te rijden en hoort ook niet voor eigen rechter te spelen. Dit soort engbekken hebben aan mij gewoon de verkeerde. Liefst sla ik ze gewoon helemaal de tyfus in. En nee, ik doe het niet, maar zou het wel willen. Blokkeren omdat je je aan de verkeersregels houdt... rot toch op. Ga een ander beroep zoeken als de verkeersregels je niet bevallen. Betweters...bah
Als je dat allemaal netjes doet kom je nooit die trucker tegen.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:51 schreef FReemdeling het volgende:
Als het gaat zoals het hoort te gaan, dan staat ook de in te voegen baan vol tot het einde en word daar keurig 1 voor 1 geritst. Dat is zoals het is voorgeschreven en zo loopt het ook het beste door. Mensen zijn gewoon bang dat ze er niet meer tussen kunnen. Ik rij gewoon door met aangepaste snelheid - en dat ik daar dan een zooi auto's mee inhaal, so be it. Dat is dan misschien wel de beloning die je krijgt omdat je je houdt aan de ongeschreven gedragscode.
Gepaste snelheid betekent dat je dezelfde snelheid aanhoudt. Je haalt dan niet in, dus waar jij denkt een beloning in te zien wordt dit gedrag door de normale weggebruikers gezien als asogedrag. Als je dat nóg niet begrijpt stel ik voor dat je je maar laat rijden, want verkeer is dan misschien wel een erg moeilijk ding.quote:Op maandag 6 augustus 2018 22:51 schreef FReemdeling het volgende:
Als het gaat zoals het hoort te gaan, dan staat ook de in te voegen baan vol tot het einde en word daar keurig 1 voor 1 geritst. Dat is zoals het is voorgeschreven en zo loopt het ook het beste door. Mensen zijn gewoon bang dat ze er niet meer tussen kunnen. Ik rij gewoon door met aangepaste snelheid - en dat ik daar dan een zooi auto's mee inhaal, so be it. Dat is dan misschien wel de beloning die je krijgt omdat je je houdt aan de ongeschreven gedragscode.
[..]
Die betweterige vrachtwagenchauffeurs (allemaal) die massaal rijstroken aan het blokkeren zijn zijn best een obsessie voor jou, is het niet? Het is niet relevant, maar zodra je wordt aangesproken op je aso-rits-gedrag wordt de boel omgedraaid et voila, daar zijn die vrachtwagenchauffeurs weer die de boel blokkeren...quote:Ook zo'n domme opmerking. De vrachtwagenchauffeur hoort niet op de linkerbaan te rijden en hoort ook niet voor eigen rechter te spelen. Dit soort engbekken hebben aan mij gewoon de verkeerde. Liefst sla ik ze gewoon helemaal de tyfus in. En nee, ik doe het niet, maar zou het wel willen. Blokkeren omdat je je aan de verkeersregels houdt... rot toch op. Ga een ander beroep zoeken als de verkeersregels je niet bevallen. Betweters...bah
Er is niets asociaal aan alle rijstroken gebruiken. Sterker nog, het bevordert de doorstroming. Het zijn de simpele zielen onder ons die dat niet snappen. Maar wel blijven gillen dat het asociaal is. Volgens mijn visie ben je dan gewoon een sukkel.quote:Op maandag 6 augustus 2018 14:27 schreef ludovico het volgende:
Die asociale ritser die zijn auto er op het laatste moment tussen flikkert mag zijn rijbewijs ontnomen worden
Zo moeilijk is het niet om een beetje rekening met elkaar te houden je staat allemaal in de file en jouw tijd is niet meer waard dan die van een ander. Gelijke snelheid houden dus.
Als je dezelfde snelheid rijdt als de mensen ernaast. Dan benut je het asfalt. Maar sommige mensen gebruiken "asfalt benutten" als excuus om nog even flink te gassen en om zo lekker snel en asociaal 3 of 4 auto's verder in de file te staan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 08:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is niets asociaal aan alle rijstroken gebruiken. Sterker nog, het bevordert de doorstroming. Het zijn de simpele zielen onder ons die dat niet snappen. Maar wel blijven gillen dat het asociaal is. Volgens mijn visie ben je dan gewoon een sukkel.
O ja, en dan ook nog overtredingen van de verkeersregels goed praten, omdat je het allemaal niet snapt. Dat is helemaal dom.
Goed praten... Ik heb er geen moeite mee, dat is alles wat ik zeg, niet zo overdrijven met je kleine pikkie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 08:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is niets asociaal aan alle rijstroken gebruiken. Sterker nog, het bevordert de doorstroming. Het zijn de simpele zielen onder ons die dat niet snappen. Maar wel blijven gillen dat het asociaal is. Volgens mijn visie ben je dan gewoon een sukkel.
O ja, en dan ook nog overtredingen van de verkeersregels goed praten, omdat je het allemaal niet snapt. Dat is helemaal dom.
Het veroorzaken van gevaarlijke situaties proberen goed te praten en onwetendheid proberen te verkopen als zelfreflectie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:35 schreef ludovico het volgende:
Goed praten... Ik heb er geen moeite mee, dat is alles wat ik zeg, niet zo overdrijven met je kleine pikkie.
Ook nergens gezegd dat het niet goed is om het asfalt volledig te gebruiken. Echter wel gezegd dat als je dat normaal doet dat je die trucker niet tegen zult komen dus dat je dan ff achter je eigen oren moet krabben maar aan je reactie te merken zul jij dat stukje zelfreflectie missen.
Begin je weer met je goedpraten. Lezen is niet je sterkste punt hè, gaat ook totaal voorbij het moraal van mijn verhaal. Die probeer je eigenlijk zo hard als je kunt niet onder ogen te zien. Zielig.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het veroorzaken van gevaarlijke situaties proberen goed te praten en onwetendheid proberen te verkopen als zelfreflectie.
Jij begrijpt zelf gewoon niet wat je opschrijft. Met mijn lezen is niets mis.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:44 schreef ludovico het volgende:
Begin je weer met je goedpraten. Lezen is niet je sterkste punt hè
Oh, jouw moraal is duidelijk: ongeacht of iemand zich aan de regels houdt of niet, als het jou niet bevalt, dan mag die persoon klemgereden worden.quote:, gaat ook totaal voorbij het moraal van mijn verhaal. Die probeer je eigenlijk zo hard als je kunt niet onder ogen te zien. Zielig.
Niemand beweert dit. Waar is dit een reactie op?quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 08:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er is niets asociaal aan alle rijstroken gebruiken. Sterker nog, het bevordert de doorstroming. Het zijn de simpele zielen onder ons die dat niet snappen. Maar wel blijven gillen dat het asociaal is. Volgens mijn visie ben je dan gewoon een sukkel.
Vannellequote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Niemand beweert dit. Waar is dit een reactie op?
Ah dat is het, je houdt gewoon heel erg van regels.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij begrijpt zelf gewoon niet wat je opschrijft. Met mijn lezen is niets mis.
[..]
Oh, jouw moraal is duidelijk: ongeacht of iemand zich aan de regels houdt of niet, als het jou niet bevalt, dan mag die persoon klemgereden worden.
Je hebt eindelijk door dat je geen valide argumenten hebt. Duurde even, maar we zijn er.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 09:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ah dat is het, je houdt gewoon heel erg van regels.
Vannelle reageerde op FReemdeling die met blokkerende truckers te maken heeft en de manier waarop FReemdeling 'maximaal gebruik maakt van het asfalt', want dat is niet bevorderlijk voor de doorstroming. Naar mijn idee heeft vannelle het dan ook alleen over automobilisten die doorgassen tot het verdijvingsvlak en bewust nog een paar (potentiële) ruimtes overslaan bij 'Ritsen vanaf hier'.quote:
Regels is wat anders dan moraalquote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:01 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk door dat je geen valide argumenten hebt. Duurde even, maar we zijn er.
Want jouw moraal is beter dan de regels? Pfft, de domme arrogantie......ongelofelijk....quote:
FReemdeling heeft het volledig bij het rechte eind en Vannelle niet. Maar Vannelle is een trucker en die komt even zijn collega's verdedigen die zo achterlijk zijn om personenauto's klem te rijden. Volgens mijn persoonlijke mening mogen dat soort truckers standrechtelijk geexecuteerd worden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2018 10:21 schreef Chai het volgende:
Vannelle reageerde op FReemdeling die met blokkerende truckers te maken heeft en de manier waarop FReemdeling 'maximaal gebruik maakt van het asfalt'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |