Als je dezelfde spelers van gisteren laat spelen in een 532 of 352 opstelling, dan loopt iedereen in zijn natuurlijke positie of kan dingen doen waarin ze goed zijn en dan doen ze het waarschijnlijk beter. De enige die ooit de achterlijn halen zijn de backs, geef ze dan heel de zijlijn en prop de rest in de as van het veld. Larsson in de as achter de 2 spitsen kan het spel bepalen hoor weet ik zeker.quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Veel te traag en te statisch dus. Dan krijgen we het ook tegen kleinere clubs moeilijk (Okee, niks nieuws onder de zon dus).
Terwijl er wel heel veel potentie in zit met Berghuis, van Persie, Clasie en hopelijk ook nog Janmaat.
Wat maakt ze zo goed ingespeeld dan? Creëeren nauwelijks kansen omdat je via dat middenveld niet kan voetballen en alles is het afwachten op een ingeving van Berghuis en van Persie. Als die een keer hun dag niet hebben is Feyenoord de lulquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Van Bronckhorst moet het gewoon doen met die rotzooi die door Martin van Geel aangeleverd wordt over het algemeen.
Feyenoord heeft de middelen niet
Dus kunnen we er kort of lang over lullen
GIo moet het gewoon met dit materiaal het maximale eruit gaan halen
er is geen andere optie
Feyenoord heeft de best ingespeelde ploeg naar mijn mening van de eredivisie op dit moment.
Ik ben inderdaad de enige die in een titel gelooft.
Ik vond van Persie overigens ook stuitend slecht. Je ziet dat hij, aan de bal, onwaarschijnlijke klasse heeft, maar hij kan het echt niet meer belopen. Zelfs niet in de statische rol die hij gisteren had.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat moment dat het 4 tegen 4 was ofzo, met links een compleet vrij aanspeeloptie, en hij heel geforceerd Van Persie zocht was echt tekenend. Hij heeft geen vertrouwen in de rest van het team en denkt dat Robin een soort magische machine is die elke matige bal omtovert tot een kans. Dat is zo doorzichtig en vaak ook nog veel te vergezocht. Gelukkig zoekt Van Persie zelf wel gewoon de beste oplossing.
Je overdrijft al die spelers kunnen Feyenoord gewoon kampioen maken dit seizoen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:30 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Berghuis in normale doen doet wel meer met die ruimte. Angelino gaat PSV dit seizoen nog wel een aantal keer in de problemen brengen.
[..]
20 miljoen voor Larsson, Amrabat, St. Juste en Haps is tot nu toe gewoon weggegooid geld. En ja, ook Haps want die is nooit fit.
Met het plan van Feyenoord gisteren heb je niet veel aan van Persie in de spits. Met het aanvallende spel ga je van Persie met zijn creativiteit nog wel nodig hebben op het middenveld.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond van Persie overigens ook stuitend slecht. Je ziet dat hij, aan de bal, onwaarschijnlijke klasse heeft, maar hij kan het echt niet meer belopen. Zelfs niet in de statische rol die hij gisteren had.
En dan net doen alsof hij een elleboog krijgtEn later zelf Schwaab in het gezicht slaan. Tamelijk genant voor zo'n grote voetballer. Dat heeft hij helemaal niet nodig, maar ik vrees dat hij zelf ook wel voelt dat het langzaamaan over is.
Die diepe spits rol werkt niet meer voor hem. Zelfs 8 jaar geleden stond ie vaak al op een eiland in die rol. Hij weet vaak heel goed waar de ruimte ligt en weet daar dan in te duiken of ziet loopacties en kan dan die spelers perfect bedienen, maar dat zijn dingen die meer bij een nummer 10 passen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vond van Persie overigens ook stuitend slecht. Je ziet dat hij, aan de bal, onwaarschijnlijke klasse heeft, maar hij kan het echt niet meer belopen. Zelfs niet in de statische rol die hij gisteren had.
En dan net doen alsof hij een elleboog krijgtEn later zelf Schwaab in het gezicht slaan. Tamelijk genant voor zo'n grote voetballer. Dat heeft hij helemaal niet nodig, maar ik vrees dat hij zelf ook wel voelt dat het langzaamaan over is.
Larsson kan er echt niks van.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je overdrijft al die spelers kunnen Feyenoord gewoon kampioen maken dit seizoen.
Het is helemaal geen weggegooid geld.
Larsson val wel tegen maar toch heeft hij bepaalde acties in een wedstrijd die vaak beslissend zijn.
Het is allemaal dom gelul wat ik hier lees.
Met deze selectie speelt Feyenoord gewoon om de bovenste plaatsen.
PSV had ajax gisterenavond met 3-0 ingemaakt
Dan moet je gewoon goed kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt ze zo goed ingespeeld dan? Creëeren nauwelijks kansen omdat je via dat middenveld niet kan voetballen en alles is het afwachten op een ingeving van Berghuis en van Persie. Als die een keer hun dag niet hebben is Feyenoord de lul
Dat is ook weer zo iets, janken als het in de Kuip gebeurd en dan vervolgens het zelf doen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rare actie inderdaad. Alsof er ook maar één PSV-supporter is die een kind van die leeftijd gaat lastig vallen omdat hij een Feyenoord shirt aan heeft.
Als je dit soort 'angsten' hebt, dan moet je die hele actie met meer stoelen voor Feyenoord gewoon helemaal niet doen.
Sowieso een beter plan volgende keer, want als dank voor de inzet van PSV om meer fans van Feyenoord toe te laten, worden er fakkels op het veld geflikkerd. Het zal ook eens een keer normaal kunnen.
Gisteren heeft hij nauwelijks gelopen en ging hij, naar eigen zeggen, met overal kramp van het veld af.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Met het plan van Feyenoord gisteren heb je niet veel aan van Persie in de spits. Met het aanvallende spel ga je van Persie met zijn creativiteit nog wel nodig hebben op het middenveld.
verzin nog een paar sprookjes verhalen....quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij nauwelijks gelopen en ging hij,veld af.
In wedstrijden waar Feyenoord wel wil voetballen en van Persie op het middenveld staat, zal hij meer moeten lopen. Dan is het na één helft dus gewoon al klaar....
Hij hoeft niet veel te lopen als de spelers om hem heen het vuile werk opknappen en hij alleen maar bezig hoeft te zijn met vrijlopen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gisteren heeft hij nauwelijks gelopen en ging hij, naar eigen zeggen, met overal kramp van het veld af.
In wedstrijden waar Feyenoord wel wil voetballen en van Persie op het middenveld staat, zal hij meer moeten lopen. Dan is het na één helft dus gewoon al klaar....
Dat geld ook voor een heleboel spelers die bij ajax nog steeds in de basis lopenquote:
Gewonnen, ja. Verdiend, hoe dan? Niet op basis van spel of stats iig?quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:38 schreef ace_eleven het volgende:
Uiteindelijk draaien dit soort wedstrijden wel gewoon om de winst. Blij dat we de schaal verdiend hebben binnengehengeld.
PSV creëerde gewoon weinig kansen met al hun balbezit (ik heb trouwens geen stats gezien over 90 min?). Een overtreding op de keeper en een duikkopbal vanuit buitenspelpositie tellen dan ook gewoon niet mee als kansen. Dan houd je die kopbal van Malen en dat schot van Lozano over. Dan vond ik de kansen van Van Persie en Vilhena groter.
Het veldspel zal beter moeten, maar vooraf zei iedereen dat psv favoriet was, nou, dat is dus schromelijk overdreven gebleken. Nu zijn wij ineens minder slecht of whatever, feitelijk hebben we gewoon beter gepresteerd. Als Ajax "nog slechter" blijkt oid, doen we gewoon mee om het kampioenschap
Ik vond Bijlow, Clasie en Van Persie gewoon goed spelen, Botteghin, Van der Heijden, Verdonk en Vilhena aardig en de rest was wat ondermaats. Het positiespel mag wel beter, maar ik vond het zo slecht nog niet.
Betere penalty'squote:Op zondag 5 augustus 2018 14:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gewonnen, ja. Verdiend, hoe dan? Niet op basis van spel of stats iig?
Je moet er altijd 1 doelpunt meer inleggen dan je tegenstander dan heb je gewonnenquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:45 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Gewonnen, ja. Verdiend, hoe dan? Niet op basis van spel of stats iig?
met Ziyech kocht Ajax het landskampioenschap. We hebben gezien dat dat zelfs niet lukte. Hij zal wel weggaan ook nog.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat geld ook voor een heleboel spelers die bij ajax nog steeds in de basis lopen
ik snap werkelijk de hype niet op dit moment
Tadic en blind zijn nooit spelers geweest die een ploeg kampioen gemaakt hebben.
Die gaan gewoon meehobbelen
ZYech kan het grote verschil maken.
ik hoop dat er toch nog een club voor hem komt dan kan ajax echt de titel op zijn buik schrijven....
Wel het beste van het spel en gewoon de meeste kansen. Ik snap dat clubliefde verblind, maar serieus menen dat deze overwinning verdient wasquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Betere penalty's
PSV creëerde verder ook amper iets.
Ajax heeft echt een heel goed en compleet elftal. Die hebben van PSV niks te vrezen, laat staan van Feyenoord.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
met Ziyech kocht Ajax het landskampioenschap. We hebben gezien dat dat zelfs niet lukte. Hij zal wel weggaan ook nog.
Tadic kan je ook kampioen maken, maar het is geen garantie.
Wishful thinking.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon goed kijken
Feyenoord is veel verder dan ajax op dit moment als team.
het grootste gedeelte van de selectie speelt nu al jaren met elkaar.
Dat zijn gewoon bonuspunten......
Jouw vergelijkingen laten mij altijd gniffelen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Je moet er altijd 1 doelpunt meer inleggen dan je tegenstander dan heb je gewonnen
mensen die denken dat topsport om verdienen gaat op basis van spel
Frankrijk was op het WK de meest defensieve ploeg
Maar die hebben wel mooi die beker naar huis genomen.....
Dat je dit als klaas zijnde überhaupt uit je toetsenbord krijgtquote:
Pot, ketel.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wel het beste van het spel en gewoon de meeste kansen. Ik snap dat clubliefde verblind, maar serieus menen dat deze overwinning verdient was![]()
Ik denk niet dat het aan Zyech lag dat ajax geen kampioen is gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:47 schreef macca728 het volgende:
[..]
met Ziyech kocht Ajax het landskampioenschap. We hebben gezien dat dat zelfs niet lukte. Hij zal wel weggaan ook nog.
Tadic kan je ook kampioen maken, maar het is geen garantie.
Ten Hag maakt ook niet echt een sterke indruk, Bosz had ze kampioen gemaakt.
Ik had het hier over Feyenoord en haar spelers, niet over Ajax.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:43 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat geld ook voor een heleboel spelers die bij ajax nog steeds in de basis lopen
ik snap werkelijk de hype niet op dit moment
Tadic en blind zijn nooit spelers geweest die een ploeg kampioen gemaakt hebben.
Die gaan gewoon meehobbelen
ZYech kan het grote verschil maken.
ik hoop dat er toch nog een club voor hem komt dan kan ajax echt de titel op zijn buik schrijven....
AZ zakt dit seizoen ook ver terug joh.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax heeft echt een heel goed en compleet elftal. Die hebben van PSV niks te vrezen, laat staan van Feyenoord.
Moet nog maar zien of we boven AZ eindigen, wat een ongeïnspireerd voetbal spelen wij.
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het hier over Feyenoord en haar spelers, niet over Ajax.
Klaas roept het ene moment dat Ajax de beste selectie heeft en daarna snapt hij weer niet dat iedereen denkt dat er goede spelers in zitten (lol)quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat je dit als klaas zijnde überhaupt uit je toetsenbord krijgtik voorspel 4-0 in Amsterdam en 0-4 in Rotterdam.
Ik denk dat die Van Persie niet als schot telde en dus niet wordt meegenomen. Dat is wel een fout in het model. Kans van Vilhena had inderdaad meer moeten zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:51 schreef Haringkop het volgende:
Leuk al die stats, maar uiteindelijk had Feyenoord twee 100% kansen en PSV 1?
Hoe komt je dan ooit aan xGoals van 0,16?
Dit is zo'n flauwekul. Je doet een sport/spel waarbij spelregels zijn afgesproken. Op basis van die spelregels wint er iemand.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wel het beste van het spel en gewoon de meeste kansen. Ik snap dat clubliefde verblind, maar serieus menen dat deze overwinning verdient was![]()
Die huldiging in een leeg stadion was trouwens wel kippenvel gisteren. Het is dat de muziek nog aan stond.
Alsjeblieft zeg. Blijf lekker weg als je niet een soort van objectief kunt zijn. PSV was minstens net zo slecht als Feyenoord.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:48 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Die huldiging in een leeg stadion was trouwens wel kippenvel gisteren. Het is dat de muziek nog aan stond.
Waarom vind jij het als Feyenoordsupporter niet interessanter om over je eigen team te praten en hoe dat te verbeteren?quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:52 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja
en ik draai de rollen even om als je het niet erg vind....
Ja, maar niet meer dan PSV. Is het nou moeilijk om toe te geven dat PSV beter was gister? Ik ga niet zeggen dat PSV top was, maar echt wel beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Feyenoord heeft uiteindelijk ook gewoon een paar aardige kansen gehad.
Oneens. Ik ben van mening dat je onterecht kunt winnen en dus ook onterecht kunt verliezen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit is zo'n flauwekul. Je doet een sport/spel waarbij spelregels zijn afgesproken. Op basis van die spelregels wint er iemand.
Tenzij er sprake is van enorme en bepalende missers van de scheidsrechters, is een nederlaag of overwinning gewoon verdiend zoals hij uitvalt. In dit geval geen goals bij 90 minuten en Feyenoord neemt de pingels beter. Terecht gewonnen dus.
Voetbal is geen jurysport en dit soort gelul wat jij nu doet is gewoon het teken dat je een slechte verliezer bent.
Het enige wat je je af zou kunnen vragen is of een andere scheidsrechter de goal van de Jong mogelijk wel had goedgekeurd. Maar ik vond dat niet een enorme misser van de scheids en bovendien weet je niet wat er dan daarna was gebeurd als Feyenoord alles of niets was gaan spelen.
Ajax heeft inderdaad de beste selectie en daar bedoel ik mee voetbaltechnische individueel.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaas roept het ene moment dat Ajax de beste selectie heeft en daarna snapt hij weer niet dat iedereen denkt dat er goede spelers in zitten (lol)
Als je van mening bent dat Gio het moet doen met dit materiaal (waarschijnlijk waar helaas) en dat het het best ingespeelde elftal van de eredivisie is (lol), kan je eigenlijk alleen nog maar zeiken dat Toornstra er nog in staat.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom vind jij het als Feyenoordsupporter niet interessanter om over je eigen team te praten en hoe dat te verbeteren?
PSV heeft het spel gemaakt. Feyenoord heeft vooral tegengehouden. En uiteindelijk heeft Feyenoord met zijn manier van spelen gewonnen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer dan PSV. Is het nou moeilijk om toe te geven dat PSV beter was gister? Ik ga niet zeggen dat PSV top was, maar echt wel beter dan Feyenoord.
Vond beide ploegen tegenvallen. Maar van de ploeg die met een dergelijke straatlengte voorsprong kampioen werd had ik wel meer verwacht.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:53 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, maar niet meer dan PSV. Is het nou moeilijk om toe te geven dat PSV beter was gister? Ik ga niet zeggen dat PSV top was, maar echt wel beter dan Feyenoord.
Omdat je een éénzijdig beeld hebt van wat voetbal is. Je kunt allen onterecht winnen als de scheids een gruwelijke misser begaat.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:54 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oneens. Ik ben van mening dat je onterecht kunt winnen en dus ook onterecht kunt verliezen.
Omdat voetbal een competitie sport is.....mocht je dat nog niet weten.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom vind jij het als Feyenoordsupporter niet interessanter om over je eigen team te praten en hoe dat te verbeteren?
PSV creëerde toch ook meer kansen? Vrijwel alle statistieken waren verder in het voordeel van PSV. Tuurlijk kun je dan nog verliezen, dat blijkt. maar daarom was PSV wel gewoon beter. Het is alleszeggend dat Feyenoord het 1ste schot tussen de palen na 84 minuten had.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV heeft het spel gemaakt. Feyenoord heeft vooral tegengehouden. En uiteindelijk heeft Feyenoord met zijn manier van spelen gewonnen.
Wie was er dan beter? Dat er maar één ploeg intenties tot aanvallen heeft getoond klopt, maar voetbal is meer dan aanvallen.
Dat denk ik. RVP gaat juist tegen de kleintjes meer punten opleveren. Van die wedstrijden waar we vorig jaar steeds vastliepen. Daar kan hij het grote verschil maken.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Met het plan van Feyenoord gisteren heb je niet veel aan van Persie in de spits. Met het aanvallende spel ga je van Persie met zijn creativiteit nog wel nodig hebben op het middenveld.
Waarom is het los zand? Dan had Ajax namelijk wel verloren van Sturm Graz.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:55 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax heeft inderdaad de beste selectie en daar bedoel ik mee voetbaltechnische individueel.
Maar het is los zand
Met 10 Maradonaas en Johan cruiffs kan je geen kampioen worden.
ik heb meer kansen van feyenoord gezien dan van psvquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
PSV creëerde toch ook meer kansen? Vrijwel alle statistieken waren verder in het voordeel van PSV. Tuurlijk kun je dan nog verliezen, dat blijkt. maar daarom was PSV wel gewoon beter. Het is alleszeggend dat Feyenoord het 1ste schot tussen de palen na 84 minuten had.
www.pearle.nlquote:Op zondag 5 augustus 2018 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik heb meer kansen van feyenoord gezien dan van psv
Die statistieken zeggen iets over wie het spel maakte en met welke intentie de ploegen voetbalde. Niet over wie de beste ploeg was, er is maar één statistiek die daar iets over zegt en die stond na afloop van reguliere speeltijd op 0-0.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
PSV creëerde toch ook meer kansen? Vrijwel alle statistieken waren verder in het voordeel van PSV. Tuurlijk kun je dan nog verliezen, dat blijkt. maar daarom was PSV wel gewoon beter. Het is alleszeggend dat Feyenoord het 1ste schot tussen de palen na 84 minuten had.
jij wil sturm grazz als maatstat nemen....quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is het los zand? Dan had Ajax namelijk wel verloren van Sturm Graz.
Sturm Graz was wel enorm matig verder hoor. Niet echt een graadmeter.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom is het los zand? Dan had Ajax namelijk wel verloren van Sturm Graz.
Je kan toch ook alleen maar bezig zijn met je eigen spel te verbeteren in de competitie. Tegen Ajax speel je maar twee keer per jaar, dus dat is niet heel vaak relevant. Je hebt op die andere wedstrijden van Ajax of PSV totaal geen invloed.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat voetbal een competitie sport is.....mocht je dat nog niet weten.
Dus je bent altijd aan het vergelijken op welke punten je de concurrentie zou kunnen verslaan
als je geen geld heb dan moet je het anders doen...
En dat is nou precies de arrogantie uit amsterdam die alleen maar met zichzelf bezig is en denkt dat het wel effe kampioen gaat worden.
Nouja, het is inderdaad een onderdeel van het spel dat de meest aanvallende ploeg of de ploeg met de meeste kansen niet altijd wint. Maar dan gaat de discussie over welke betekenis je geeft aan het woord 'terecht'. Er wint vaak een ploeg waarvan je dat op basis van het spelbeeld niet had verwacht.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat je een éénzijdig beeld hebt van wat voetbal is. Je kunt allen onterecht winnen als de scheids een gruwelijke misser begaat.
En daarom waren ze dus ook niet beter.quote:
nee preciesquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch ook alleen maar bezig zijn met je eigen spel te verbeteren in de competitie. Tegen Ajax speel je maar twee keer per jaar, dus dat is niet heel vaak relevant. Je hebt op die andere wedstrijden van Ajax of PSV totaal geen invloed.
Het is meer dat Ajax de afgelopen jaren wel vaker heeft verloren van enorm matige teams. Rosenborg vorig jaar was niet beter dan Sturm Graz, of wat te denken van een Rapid Wien of een Rostov.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Sturm Graz was wel enorm matig verder hoor. Niet echt een graadmeter.
Al zie ik Feyenoord er wel alsnog van verliezen.
Ik denk dat Feyenoord nog vrij veel punten laat liggen tegen kleine clubs omdat ze niet zoveel bijzonders zijn als ze het spel moeten maken en ik het centrum ook vrij matig vind.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee precies
dus moet jij er vanuit gaan dat psv en feyenoord ook weles al die wedstrijden tussen de nummer 4 en 18 heleboel punten zou kunnen halen in de competitie....
Dus zal de compettie waarschijnlijk beslist gaan worden in de topwedstrijden....
IEdereen heeft ook kunnen zien dat ajax verdedigend gezien tegen een matige ploeg als sturm grazz ook heleboel kansen weggafquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer dat Ajax de afgelopen jaren wel vaker heeft verloren van enorm matige teams. Rosenborg vorig jaar was niet beter dan Sturm Graz, of wat te denken van een Rapid Wien of een Rostov.
Want als je los zand bent klopt de afstemming vaak totaal niet en verlies je kansloos van de kleinste clubs.
je overdrijftquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord nog vrij veel punten laat liggen tegen kleine clubs omdat ze niet zoveel bijzonders zijn als ze het spel moeten maken en ik het centrum ook vrij matig vind.
Zou me toch wel lichtelijk zorgen maken. Want dat 'laffe' spel van Feyenoord speelde zal 90 % van jullie tegenstanders komend seizoen op de mat leggen. Of dacht je dat Willem II vol op de aanval speelt tegen de landskampioen?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daarom waren ze dus ook niet beter.
Toch baart het me niet veel zorgen, want ik heb wel een PSV gezien dat wilde voetballen. En die speelwijze die van Bommel er in wil slijpen heeft tijd nodig. Het afwachtende voetbal onder Cocu heb je niet in 3 vriendschappelijke wedstrijden en 4 weekjes trainen omgebouwd in een ploeg die vlot combinerend voor de goal komt van een defensief ingesteld Feyenoord.
PSV wint niet, maar ik zag in het spel van PSV 100x meer aanknopingspunten voor een succesvol jaar dan in het angstige spel van Feyenoord. Daar zul jij het ongetwijfeld niet mee eens zijn, maar so be it.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is meer dat Ajax de afgelopen jaren wel vaker heeft verloren van enorm matige teams. Rosenborg vorig jaar was niet beter dan Sturm Graz, of wat te denken van een Rapid Wien of een Rostov.
Want als je los zand bent klopt de afstemming vaak totaal niet en verlies je kansloos van de kleinste clubs.
Ik heb echt niets bijzonders gezien van psvquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En daarom waren ze dus ook niet beter.
Toch baart het me niet veel zorgen, want ik heb wel een PSV gezien dat wilde voetballen. En die speelwijze die van Bommel er in wil slijpen heeft tijd nodig. Het afwachtende voetbal onder Cocu heb je niet in 3 vriendschappelijke wedstrijden en 4 weekjes trainen omgebouwd in een ploeg die vlot combinerend voor de goal komt van een defensief ingesteld Feyenoord.
PSV wint niet, maar ik zag in het spel van PSV 100x meer aanknopingspunten voor een succesvol jaar dan in het angstige spel van Feyenoord. Daar zul jij het ongetwijfeld niet mee eens zijn, maar so be it.
Die andere ploegen pretenderen geen kampioenskandidaat te zijn. Los daarvan vind je het kennelijk heel moeilijk te begrijpen dat PSV een ander spelletje wil spelen dan de afgelopen jaren en dat ze daarin nog moeten groeien. En ja, dat zal misschien in het begin even lastig zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me toch wel lichtelijk zorgen maken. Want dat 'laffe' spel van Feyenoord speelde zal 90 % van jullie tegenstanders komend seizoen op de mat leggen. Of dacht je dat Willem II vol op de aanval speelt tegen de landskampioen?
Als je vervolgens daar als PSV zijnde niet omheen of doorheen kunt spelen heb je toch wel een probleem. Ook PSV liet amper iets zien gisteren.
Het centrum van ajax met de ligt en frenkie de jong is ook matigquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord nog vrij veel punten laat liggen tegen kleine clubs omdat ze niet zoveel bijzonders zijn als ze het spel moeten maken en ik het centrum ook vrij matig vind.
Zijn wij ook totaal niet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die andere ploegen pretenderen geen kampioenskandidaat te zijn.
De afstemming is bij Ajax ook nog niet optimaal natuurlijk, ze proberen het druk zetten en zonedekking er beter in te krijgen wat logischerwijs gepaard gaat met foutjes.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
IEdereen heeft ook kunnen zien dat ajax verdedigend gezien tegen een matige ploeg als sturm grazz ook heleboel kansen weggaf
dus kan je nagaan als er straks wel spitsen zijn die wel die kansen kunnen gaan afmaken
ik hou het er op dat ajax tot nu toe geen enkele tegenstander van formaat heeft gehad waarin we nu zouden kunnen beoordelen dat het de gedoodverfde kampioen is
Of heeft ajax in de voorbereiding wel tegen een sterke ploeg gespeeld?
Effe serieusquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De afstemming is bij Ajax ook nog niet optimaal natuurlijk, ze proberen het druk zetten en zonedekking er beter in te krijgen wat logischerwijs gepaard gaat met foutjes.
Ik hoor je mede supporters toch regelmatig roepen dat jullie mee gaan doen dit jaar, hoor.... En volgens de Larsson gaan jullie voor alle prijzen, zelfs voor winst in de EL!quote:
PSV is nauwelijks minder dan vorig seizoen. Het zal een beetje afhangen van de ontwikkeling van Dumfries en Angelino, maar gemiddeld zijn die beter dan het gemiddelde van Brenet en Arias. Verder zit de winst hem vooral in het kunnen behouden van een paar spelers en zou Romero nog wel eens een verrassing kunnen worden.quote:In principe dan, of je moet net als 2 seizoenen terug een vliegende start maken en je tegenstanders laten links en rechts punten liggen.
Op de lange termijn is met name Ajax gewoon een klasse beter. PSV heeft Lozano maar wel enorm matig ingekocht.Al zullen jullie wel gewoon tweede worden op een straatlengte.
Dat laatste denk ik sowieso al nietquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Effe serieus
ajax heeft de laatste 5 seizoenen 100 spelers gehaald bij wijze van spreken
en elk seizoen zouden die spelers wel effe ajax kampioen maken
ben je niet bang dat je weer in de zelfde hype terecht bent gekomen
want ik zie het verschil niet met vorig seizoen en dit seizoen
Ik denk zelfs dat ajax in bosz jaar toen feyenoord kampioen werd een betere selectie had dan dit seizoen......
Omdat blind en Tadic nu bij ajax spelen?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik sowieso al niet
Jij hebt er geen verstand van.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Omdat blind en Tadic nu bij ajax spelen?
Gemiddeld gezien is ajax gewoon op hetzelfde nivo blijven hangen voorspel ik....
Je kan constant de ene na de andere speler halen en denken dat je beter bent geworden maar de praktijk bewijst of dat werkelijk zo is of niet....dus we moeten gewoon tot mei wachten.
Dat vroeg ik me ook af bij jouw post. Sturm Graz kan er gewoon geen reet van, dat je daar leuk tegen kunt combineren zegt op zich niet zo heel veel natuurlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus wat is nu eigenlijk je punt?
Helaas wel. En anders komt Janmaat nog waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie nog wat van Nieuwkoop dit seizoen? Is die jongen nu echt voorbij gestreefd op RB door St. Juste?
Zo vergevorderd is dat toch niet?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Helaas wel. En anders komt Janmaat nog waarschijnlijk.
Nieuwkoop is gewoon een degelijke back en als je meerdere goede rechtsbacks heb dan moet er gewoon 1 op de bank zitten maar dat betekent niet dat hij er niets meer van kan.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie nog wat van Nieuwkoop dit seizoen? Is die jongen nu echt voorbij gestreefd op RB door St. Juste?
Nee maar dat komt wel rond. Dan weet je dat alvast.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo vergevorderd is dat toch niet?
St Juste is toch geen bijzondere rechtsback?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nieuwkoop is gewoon een degelijke back en als je meerdere goede rechtsbacks heb dan moet er gewoon 1 op de bank zitten maar dat betekent niet dat hij er niets meer van kan.
Hij heeft gewoon de concurrentiestrijd verloren net zoals dat op vele posities gebeurt bij clubs als feyenoord psv en ajax....
Dolberg zal dit seizoen ook gewoon op de bank moeten gaan zitten verwacht ik....en zo geldt dat voor vele spelers
Wel dat Ajax vaak uitgeschakeld werd tegen clubs van vergelijkbaar niveau als Sturm Graz, dus dat zegt wel iets in benadering.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij jouw post. Sturm Graz kan er gewoon geen reet van, dat je daar leuk tegen kunt combineren zegt op zich niet zo heel veel natuurlijk.
Omdat 2 seizoenen ook niemand een cent gaf om onze kansen. Vervolgens sta je op de Coolsingel. Maar niemand rekent daar serieus op, misschien klaas.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoor je mede supporters toch regelmatig roepen dat jullie mee gaan doen dit jaar, hoor.... En volgens de Larsson gaan jullie voor alle prijzen, zelfs voor winst in de EL!
[..]
PSV is nauwelijks minder dan vorig seizoen. Het zal een beetje afhangen van de ontwikkeling van Dumfries en Angelino, maar gemiddeld zijn die beter dan het gemiddelde van Brenet en Arias. Verder zit de winst hem vooral in het kunnen behouden van een paar spelers en zou Romero nog wel eens een verrassing kunnen worden.
Ik schrijf Ajax ook vast op als grootste titelkandidaat, maar je weet het natuurlijk nooit vooraf. Ik acht PSV niet kansloos, als het tenminste gaat lopen zoals van Bommel voor ogen heeft.
Ja, is lekker hoor, maar supercup is zelden een boeiende wedstrijd, dat zie je ook aan de aankleding van de wedstrijd door Fox, die is ook redelijk sober.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat vindt de verliezer van deze wedstrijd altijd. Winnen in Eindhoven van frusti brabo’s, priceless.
Ik ben nog steeds meer voor het halen van een centrale verdediger dan Janmaatquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee maar dat komt wel rond. Dan weet je dat alvast.
Uh nee dat waren gewoon regelrechte wanprestaties destijds tegen dat soort clubjes had je toen ook gewoon moeten winnen. Ook zonder Tadic en Blind. Rosenberg werkt met 1/4 van jullie begroting, schei toch uit man.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dat Ajax vaak uitgeschakeld werd tegen clubs van vergelijkbaar niveau als Sturm Graz, dus dat zegt wel iets in benadering.
Wel leuk dat als Ajax ineens makkelijk overeind blijft het ineens allemaal ligt aan de zwakte van de tegenstander.
st juste is gewoon een goede degelijke speler.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
St Juste is toch geen bijzondere rechtsback?
Je moet gewoon die voorrondes gaan overleven dan kunnen we een oordeel geven...quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dat Ajax vaak uitgeschakeld werd tegen clubs van vergelijkbaar niveau als Sturm Graz, dus dat zegt wel iets in benadering.
Wel leuk dat als Ajax ineens makkelijk overeind blijft het ineens allemaal ligt aan de zwakte van de tegenstander.
Omdat het elftal toen los zand was vaak en de afstemming nog niet kloptequote:Op zondag 5 augustus 2018 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee dat waren gewoon regelrechte wanprestaties destijds tegen dat soort clubjes had je toen ook gewoon moeten winnen. Ook zonder Tadic en Blind. Rosenberg werkt met 1/4 van jullie begroting, schei toch uit man.
Zelfs voor Feyenoord zou het keiharde faal zijn als we er tegen een club als Sturm Graz uit zouden vliegen, al sluit ik dat al met al niet uit.
Daar hebben ze een prachtig trainingscomplex van neergezet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:34 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen inmiddels wel stellen dat we al het geld van de CL na het kampioenschap net zo goed door de wc hadden kunnen spoelen. Alleen Haps voldoet als ie niet geblesseerd is. Treurig.
Chel$ki en Man United doen ook pijn aan je ogen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Dan moet je supporter worden van de top 5 in engeland WORDEN
Ik reken niet op de coolsingel, acht ons geen titelkandidaat nr 1, maar ik sluit het toch ook niet uit.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat 2 seizoenen ook niemand een cent gaf om onze kansen. Vervolgens sta je op de Coolsingel. Maar niemand rekent daar serieus op, misschien klaas.
Vooral omdat ze zelf twee seizoenen zo hebben gespeeld.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:08 schreef Luni het volgende:
Wat een droeftoeter die Zoet, klagen over het negatieve spel van Feyenoord.
Ja alleen de allergrootste autisten konden niet zien dat dat niet helemaal serieus bedoeld wasquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral omdat ze zelf twee seizoenen zo hebben gespeeld.
Nou ja, na een wedstrijd zijn mensen niet op hun best. Beide kanten op niet, Larsson dacht even dat Feyenoord nu wel de EL kan gaan winnen.
Nieuwkoop wel dan?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
St Juste is toch geen bijzondere rechtsback?
Mwah. Eén tegen één in de kleine ruimte viel het me inderdaad goed mee, maar de twee keer dat hij in de ruimte moest verdedigen kon hij niets beters bedenken dan in de weg te gaan staan van Dumfries.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:59 schreef Maastoren het volgende:
Ik vond Verdonk trouwens 100% meevallen. Die aanvallers van PSV kunnen er ook niks van dus dat zal het zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |