Helaas wel. En anders komt Janmaat nog waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie nog wat van Nieuwkoop dit seizoen? Is die jongen nu echt voorbij gestreefd op RB door St. Juste?
Zo vergevorderd is dat toch niet?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Helaas wel. En anders komt Janmaat nog waarschijnlijk.
Nieuwkoop is gewoon een degelijke back en als je meerdere goede rechtsbacks heb dan moet er gewoon 1 op de bank zitten maar dat betekent niet dat hij er niets meer van kan.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verwachten jullie nog wat van Nieuwkoop dit seizoen? Is die jongen nu echt voorbij gestreefd op RB door St. Juste?
Nee maar dat komt wel rond. Dan weet je dat alvast.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo vergevorderd is dat toch niet?
St Juste is toch geen bijzondere rechtsback?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nieuwkoop is gewoon een degelijke back en als je meerdere goede rechtsbacks heb dan moet er gewoon 1 op de bank zitten maar dat betekent niet dat hij er niets meer van kan.
Hij heeft gewoon de concurrentiestrijd verloren net zoals dat op vele posities gebeurt bij clubs als feyenoord psv en ajax....
Dolberg zal dit seizoen ook gewoon op de bank moeten gaan zitten verwacht ik....en zo geldt dat voor vele spelers
Wel dat Ajax vaak uitgeschakeld werd tegen clubs van vergelijkbaar niveau als Sturm Graz, dus dat zegt wel iets in benadering.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af bij jouw post. Sturm Graz kan er gewoon geen reet van, dat je daar leuk tegen kunt combineren zegt op zich niet zo heel veel natuurlijk.
Omdat 2 seizoenen ook niemand een cent gaf om onze kansen. Vervolgens sta je op de Coolsingel. Maar niemand rekent daar serieus op, misschien klaas.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik hoor je mede supporters toch regelmatig roepen dat jullie mee gaan doen dit jaar, hoor.... En volgens de Larsson gaan jullie voor alle prijzen, zelfs voor winst in de EL!
[..]
PSV is nauwelijks minder dan vorig seizoen. Het zal een beetje afhangen van de ontwikkeling van Dumfries en Angelino, maar gemiddeld zijn die beter dan het gemiddelde van Brenet en Arias. Verder zit de winst hem vooral in het kunnen behouden van een paar spelers en zou Romero nog wel eens een verrassing kunnen worden.
Ik schrijf Ajax ook vast op als grootste titelkandidaat, maar je weet het natuurlijk nooit vooraf. Ik acht PSV niet kansloos, als het tenminste gaat lopen zoals van Bommel voor ogen heeft.
Ja, is lekker hoor, maar supercup is zelden een boeiende wedstrijd, dat zie je ook aan de aankleding van de wedstrijd door Fox, die is ook redelijk sober.quote:Op zondag 5 augustus 2018 11:51 schreef Keyos het volgende:
[..]
Dat vindt de verliezer van deze wedstrijd altijd. Winnen in Eindhoven van frusti brabo’s, priceless.
Ik ben nog steeds meer voor het halen van een centrale verdediger dan Janmaatquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee maar dat komt wel rond. Dan weet je dat alvast.
Uh nee dat waren gewoon regelrechte wanprestaties destijds tegen dat soort clubjes had je toen ook gewoon moeten winnen. Ook zonder Tadic en Blind. Rosenberg werkt met 1/4 van jullie begroting, schei toch uit man.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dat Ajax vaak uitgeschakeld werd tegen clubs van vergelijkbaar niveau als Sturm Graz, dus dat zegt wel iets in benadering.
Wel leuk dat als Ajax ineens makkelijk overeind blijft het ineens allemaal ligt aan de zwakte van de tegenstander.
st juste is gewoon een goede degelijke speler.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
St Juste is toch geen bijzondere rechtsback?
Je moet gewoon die voorrondes gaan overleven dan kunnen we een oordeel geven...quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dat Ajax vaak uitgeschakeld werd tegen clubs van vergelijkbaar niveau als Sturm Graz, dus dat zegt wel iets in benadering.
Wel leuk dat als Ajax ineens makkelijk overeind blijft het ineens allemaal ligt aan de zwakte van de tegenstander.
Omdat het elftal toen los zand was vaak en de afstemming nog niet kloptequote:Op zondag 5 augustus 2018 15:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Uh nee dat waren gewoon regelrechte wanprestaties destijds tegen dat soort clubjes had je toen ook gewoon moeten winnen. Ook zonder Tadic en Blind. Rosenberg werkt met 1/4 van jullie begroting, schei toch uit man.
Zelfs voor Feyenoord zou het keiharde faal zijn als we er tegen een club als Sturm Graz uit zouden vliegen, al sluit ik dat al met al niet uit.
Daar hebben ze een prachtig trainingscomplex van neergezet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:34 schreef Slobeend het volgende:
We kunnen inmiddels wel stellen dat we al het geld van de CL na het kampioenschap net zo goed door de wc hadden kunnen spoelen. Alleen Haps voldoet als ie niet geblesseerd is. Treurig.
Chel$ki en Man United doen ook pijn aan je ogen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 14:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Dan moet je supporter worden van de top 5 in engeland WORDEN
Ik reken niet op de coolsingel, acht ons geen titelkandidaat nr 1, maar ik sluit het toch ook niet uit.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat 2 seizoenen ook niemand een cent gaf om onze kansen. Vervolgens sta je op de Coolsingel. Maar niemand rekent daar serieus op, misschien klaas.
Vooral omdat ze zelf twee seizoenen zo hebben gespeeld.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:08 schreef Luni het volgende:
Wat een droeftoeter die Zoet, klagen over het negatieve spel van Feyenoord.
Ja alleen de allergrootste autisten konden niet zien dat dat niet helemaal serieus bedoeld wasquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral omdat ze zelf twee seizoenen zo hebben gespeeld.
Nou ja, na een wedstrijd zijn mensen niet op hun best. Beide kanten op niet, Larsson dacht even dat Feyenoord nu wel de EL kan gaan winnen.
Nieuwkoop wel dan?quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
St Juste is toch geen bijzondere rechtsback?
Mwah. Eén tegen één in de kleine ruimte viel het me inderdaad goed mee, maar de twee keer dat hij in de ruimte moest verdedigen kon hij niets beters bedenken dan in de weg te gaan staan van Dumfries.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:59 schreef Maastoren het volgende:
Ik vond Verdonk trouwens 100% meevallen. Die aanvallers van PSV kunnen er ook niks van dus dat zal het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |