SPOILER: Spoedcursus 'Help, ik snap er niks van?!'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De Hans van Zetten-bingo!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ex-FOK!reeksen: WK 2015 & OS 2016SPOILER: Resultaten EK & WK 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Moira op 05-08-2018 18:34:48 ]Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Zilver gaat het niet worden. Melanie de Jesus doet het primaCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Ging eigk sowieso al wel uit van zilver/goud voor Frankrijk/Rusland, strijd was om de brons en die lijken we te gaan pakkenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 15:48 schreef franklop het volgende:
Zilver gaat het niet worden. Melanie de Jesus doet het prima
Fuck the EBU.![]()
11.500 ofzo nodig.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
15,3 nodig voor zilver
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Nou hopen dat 'ie nog ergens terug te kijken is, alles wat ik gemist heb
Eurovision laat maar 30 min terugzienFuck the EBU.![]()
3e van EuropaTeamNL still growing stronger
En dan te bedenken dat we nog niet eens zo heel lang terug jarenlang geen wereldtoneel-team haddenZowel bij mannen als bij vrouwen, alleen individuele turn(st)ers.
Nu 2 sterke teams
Fuck the EBU.![]()
Dat zei van pol als onderdeel van een “verklaring” waarom het bij haar mis ging op balk.quote:
Maar daar ging niemand verder op in.zie email 27 oktober![]()
Hmm, hier weet VMG vast meer vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zei van pol als onderdeel van een “verklaring” waarom het bij haar mis ging op balk.
Maar daar ging niemand verder op in.
Fuck the EBU.![]()
Probleempjes ... ze doelt op het afhaken van Thorsdottir (die normaal balk zou doen). Waarom Van Pol normaal geen balk doet, bleek vandaag. Met Visser of Volleman op balk zou het nóg slechter zijn geweest.![]()
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:21 schreef Riofan83 het volgende:
Probleempjes ... ze doelt op het afhaken van Thorsdottir (die normaal balk zou doen). Waarom Van Pol normaal geen balk doet, bleek vandaag. Met Visser of Volleman op balk zou het nóg slechter zijn geweest.
Ik ben net klaar met kijken, WOW BRONS!!!
Wist de uitslag niet van te voren dus ik ben nog helemaal euforisch!!![]()
Heerlijk hequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:33 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik ben net klaar met kijken, WOW BRONS!!!
Wist de uitslag niet van te voren dus ik ben nog helemaal euforisch!!
Ik vind het sowieso al genot om de Russen bijv te zien turnen, maar dan ons NL-cluppie daarnaast op het podium
Waar heb jij teruggekeken trouwens?Fuck the EBU.![]()
Via de Eurovision sports websitequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heerlijk he
Ik vind het sowieso al genot om de Russen bijv te zien turnen, maar dan ons NL-cluppie daarnaast op het podium
Waar heb jij teruggekeken trouwens?![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
De hoogste scores per team dit jaar (minus Japan en de VS, die nog geen grote wedstrijd gehad hebben):
Russia - 165.195 (Team Final / European Championships)
France - 164.063 (Qualifications/ European Championships)
Canada - 163.075 (Commonwealth Games)
Great Britain (actually, England) - 162.650 (Commonwealth Games)
Netherlands - 159.563 (Team Final / European Championships)
Brazil - 159.370 (City of Jesolo Trophy)
Belgium - 159.331 (Qualifications/ European Championships)
Australia - 157.450 (Commonwealth Games)
Italy - 156.300 (City of Jesolo Trophy)
Hungary - 154.130 (Qualifications/ European Championships)
Spain - 153.430 (Qualifications/ European Championships)
Ukraine - 153.163 - (Qualifications/ European Championships)
China - 152.930 (City of Jesolo Trophy)
Romania - 152.600 (City of Jesolo Trophy)
Germany - 150.897 - (Qualifications/ European Championships)
Egypt - 149.800 (Mediterranean Games)
De 56.266 van Melanie dos Santos op de meerkamp gisteren was overigens de op twee na beste score van het jaar, wereldwijd
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Mochten jullie geïnteresseerd zijn in de toestelfonales van de junioren, met 2 Nederlandse meisjes, die wedstrijd wordt om 11.00u uitgezonden via het YouTube kanaal van UEG![]()
Helaas geen medailles voor de Nederlandse junioren, Astrid de Zeeuw 8e op brug en Sara van Disseldorp 7e op vloer.
Er ging behoorlijk wat mis tijdens de finales, verkeerde scores ingevoerd tijdens de sprong finale, balk en vloer finale die vroeger begonnen dan vooraf aangekondigd waardoor mensen delen van de finales gemist hebben, tot twee keer toe verkeerde muziek ingestart tijdens de vloer finale.
Wel erg onder de indruk van de Italiaanse Giorgia Villa, zij won de meerkamp en harkt ook nog even wat medailles binnen op de individuele toestellen. Zou tof zijn als ze dit door kan zetten als senior, volgens mij is ze dat in 2019![]()
heywoodu
![]()
De eerste toestelfinale (sprong, met Volleman) begint zo, NOS zit nog in de reclame.
https://nos.nl/livestream(...)schappen-turnen.htmlVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
bohhh eentje met alleen maar turnenquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:33 schreef heywoodu het volgende:
De eerste toestelfinale (sprong, met Volleman) begint zo, NOS zit nog in de reclame.
https://nos.nl/livestream(...)schappen-turnen.html
Deze voor als NOS weer kut doet: https://www.eurovisionsports.tv/ueg/live.html?id=244
Net thuis van werk, precies op tijd
Fuck the EBU.![]()
NOS
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Thanks voor de update!quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:41 schreef VMG166 het volgende:
Helaas geen medailles voor de Nederlandse junioren, Astrid de Zeeuw 8e op brug en Sara van Disseldorp 7e op vloer.
Er ging behoorlijk wat mis tijdens de finales, verkeerde scores ingevoerd tijdens de sprong finale, balk en vloer finale die vroeger begonnen dan vooraf aangekondigd waardoor mensen delen van de finales gemist hebben, tot twee keer toe verkeerde muziek ingestart tijdens de vloer finale.
Wel erg onder de indruk van de Italiaanse Giorgia Villa, zij won de meerkamp en harkt ook nog even wat medailles binnen op de individuele toestellen. Zou tof zijn als ze dit door kan zetten als senior, volgens mij is ze dat in 2019
Jij weet trouwens vast ook wel hoe het nou zit met D-waardes van sprongen toch? Is de Cheng nou meer waard dan de Amanar? 6.0 vs 5.8? Ik zie iig veel meer Chengs dan Amanars nu
Fuck the EBU.![]()
NOS gaat sowieso schakelen ivm vrouwen die hard kunnen rijden op de fiets en vrouwen die rondlopen met een lange stok om tegen een balletje te kunnen slaan want daar liggen ook wel kansenquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:34 schreef Moira. het volgende:
HansgenotZou die stream de hele middag duren?
heywoodu
![]()
Live op TVVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Weet ik niet hoor, aan de uitvoering schort wel wat.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In de kwali kwam niemand bij haar in de buurt, zelfs deze score die 0,3 lager is werd bij lange na niet gehaaldquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, aan de uitvoering schort wel wat.![]()
https://www.europeanchamp(...)men-qual-000002-.htmquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:37 schreef Moira. het volgende:
Wat waren Tisha's kwalificatiescores ook alweer?![]()
Dat zegt niet alles.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de kwali kwam niemand bij haar in de buurt, zelfs deze score die 0,3 lager is werd bij lange na niet gehaald[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat was niet zo goed.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zie geen scores voor beide sprongenquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
https://www.europeanchamp(...)men-qual-000002-.htm
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Klik op Results by Apparatusquote:
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
thx bbquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:42 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerd
1 5.400 8.833 14.233 13.866 Q
2 4.800 8.700 13.500
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Nouja.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dat ik dan spastisch moet kijken omdat ik anders alles mis omdat ik met andere tabs bezig benquote:![]()
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Kijk gewoon op TV danquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
dat ik dan spastisch moet kijken omdat ik anders alles mis omdat ik met andere tabs bezig ben![]()
heywoodu
![]()
![]()
Dat was een goede sprong.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daarvoor was de eerste sprong ook al wel te zwak.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:44 schreef Max23 het volgende:
Gehoekt lijkt me, waardoor ze kansloos is voor een medaille[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
heywoodu
![]()
quote:quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Met 0,4 erbij had het nog best gekund.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarvoor was de eerste sprong ook al wel te zwak.![]()
heywoodu
![]()
Verdomme NOSVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Fair enough, 2 tienden erbij op de eindscore was misschien nét genoegquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Met 0,4 erbij had het nog best gekund.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
chute[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is waarquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:45 schreef Moira. het volgende:
Maar Europese finale halen is ook al een prestatie voor onze Nederlandse turnsters![]()
![]()
heywoodu
![]()
Belak op d'r kontVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
België 2/Canvas/whateverquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hans is zoek.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar kun je de klok op gelijk zetten.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat gebeurt vaker met mensen die Hans heten[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alle uitzendingen met sport heten in België Sporza, of nou op 1 of 2 wordt uitgezondenquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:50 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden op Canvas, dacht dat je met Sporza de zender bedoelde![]()
![]()
Of op Ketnetquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Alle uitzendingen met sport heten in België Sporza, of nou op 1 of 2 wordt uitgezonden
Wat was er ook alweer met Iordache? Nog steeds/alweer geblesseerd?
Of gaat ze wel voor het WK?Fuck the EBU.![]()
Toch genoeg voor Devai omdat de Franse haar 2e sprong ook niet goed deed[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Maar ze had ook 0.8 extra op de D-waarde. Snap niet dat Melnikova niet een moeilijkere sprong deed, kan ze best.Fuck the EBU.![]()
Zet jij ook altijd geld in met gokken?quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:00 schreef Max23 het volgende:
Dat wordt geen goud voor Rusland
Nog net zilver denk ik![]()
![]()
Precies, toch knapquote:
Brug
Ik volg op insta heel veel turnclubs en vind altijd zo schattig als die kleine meisjes hun eerste kipjes doen of eerste reuzen draaien![]()
![]()
Leuk hequote:Op zondag 5 augustus 2018 16:05 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Precies, toch knap
Brug
Ik volg op insta heel veel turnclubs en vind altijd zo schattig als die kleine meisjes hun kipjes doen of eerste reuzen draaien
Ik kon vroeger heel makkelijk de kip maar ben nu al 2 jaar bezig om 'm weer te pakken te krijgenEerst een jaar kracht opbouwen om de zwaai te kunnen maken en nu af en toe wel en af en toe niet de techniek te pakken om ook op te kunnen kippen
![]()
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Ik zie nu ineens dat Volleman 18 is![]()
Tot net dacht ik dat ze minstens half in de twintig was
Ik dacht ook dat Céline ouder was dan 23quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Tot net dacht ik dat ze minstens half in de twintig was
Fuck the EBU.![]()
Die heeft nog wel een paar jaartjes ja.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:07 schreef heywoodu het volgende:
Tot net dacht ik dat ze minstens half in de twintig was[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Jaaa echt zo leukquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Leuk he
Ik kon vroeger heel makkelijk de kip maar ben nu al 2 jaar bezig om 'm weer te pakken te krijgenEerst een jaar kracht opbouwen om de zwaai te kunnen maken en nu af en toe wel en af en toe niet de techniek te pakken om ook op te kunnen kippen
![]()
Ik heb vroeger wel een paar jaar recreatief geturnd, maar ik was echt slecht op brug. Ik was vooral op balk en lange mat goed.
Maar bij ons ging dat er heel anders aan toe dan hoe dat op insta gaat met al die trainingen![]()
![]()
Ja er is aardig wat veranderd in de afgelopen 10-15 jaarquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:09 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Jaaa echt zo leuk
Ik heb vroeger wel een paar jaar recreatief geturnd, maar ik was echt slecht op brug. Ik was vooral op balk en lange mat goed.
Maar bij ons ging dat er heel anders aan toe dan hoe dat op insta gaat met al die trainingen![]()
Balk was echt mijn slechtsteDurfde niks. Brug vond ik leuk maar was ik niet heel goed in. Vloer en sprong wel aardig
Fuck the EBU.![]()
De Belgjes zijn tevreden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha ja ik was 11-13 jaar toen ik erop zat, dus dat is al 18-20 jaar geledenquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja er is aardig wat veranderd in de afgelopen 10-15 jaar![]()
Balk was echt mijn slechtsteDurfde niks. Brug vond ik leuk maar was ik niet heel goed in. Vloer en sprong wel aardig
![]()
Ik durfde wel veel, maar had (en heb) weinig kracht in mn armen. Dus met brug werkte dat niet echt![]()
![]()
Ja ik stond er ook wel weer even bij stil hoe teringveel kracht je er eigenlijk voor nodig hebt toen ik na 10 jaar weer eens de dingen aan brug probeerde die vroeger heel normaal waren om te doenquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:12 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja ik was 11-13 toen ik erop zat, dus dat is al 18-20 jaar geleden![]()
Ik durfde wel veel, maar had (en heb) weinig kracht in mn armen. Dus met brug werkte dat niet echt
Fuck the EBU.![]()
De Belgjes zijn niet meer tevreden[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Haha ja daar sta je als kind ook niet zo bij stil. En dan ben je vaak een stuk lichter, wat erg veel scheeltquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik stond er ook wel weer even bij stil hoe teringveel kracht je er eigenlijk voor nodig hebt toen ik na 10 jaar weer eens de dingen aan brug probeerde die vroeger heel normaal waren om te doen
Belgjes snappen het nog steeds niet.
Zweedse was ook minder dan in kwali zo te zien denk ik.![]()
Ja en als je veel traint dan blijft die spierkracht ook gewoon opgebouwd dus 'merk' je het haast niet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:14 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja daar sta je als kind ook niet zo bij stil. En dan ben je vaak een stuk lichter, wat erg veel scheelt
Belgjes snappen het nog steeds niet.
Zweedse was ook minder dan in kwali zo te zien denk ik.
Wel terecht dat Nina d'r titel wss gaat behouden
Fuck the EBU.![]()
Ja precies. Ben soms wel echt jaloers op die kleine meisjesquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en als je veel traint dan blijft die spierkracht ook gewoon opgebouwd dus 'merk' je het haast niet.
Wel terecht dat Nina d'r titel wss gaat behouden
Maar wel gaaf dat jij nog doet. Ik heb er ook wel over nagedacht paar jaar geleden, maar dacht toch dat niet echt meer wat ging worden
Al scheelt het nu misschien wel dat ik 23 kg ben afgevallen![]()
![]()
'weer' hoor, sinds 2 jaar geleden (na 12 jaar niet geturnd te hebben), anders kon ik nog wel wat meerquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:19 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies. Ben soms wel echt jaloers op die kleine meisjes
Maar wel gaaf dat jij nog doet. Ik heb er ook wel over nagedacht paar jaar geleden, maar dacht toch dat niet echt meer wat ging worden
Al scheelt het nu misschien wel dat ik 23 kg ben afgevallen![]()
Maar in zo'n volwassenengroep zitten heel veel mensen die eigenlijk 'niks' kunnen hoor, maar gewoon voor de lolLeuk om weer eens dingen te proberen enzo, niet voor prestaties oid
Fuck the EBU.![]()
Ah oke! En ja dat is ook wel weer waar idd. Ik heb als twintiger nog wel een keer een proefles trampolinespringen gedaan, maar dat kon mn rug niet meer aanquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
'weer' hoor, sinds 2 jaar geleden (na 12 jaar niet geturnd te hebben), anders kon ik nog wel wat meer![]()
Maar in zo'n volwassenengroep zitten heel veel mensen die eigenlijk 'niks' kunnen hoor, maar gewoon voor de lolLeuk om weer eens dingen te proberen enzo, niet voor prestaties oid
![]()
![]()
oh da's ook wel coolquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ah oke! En ja dat is ook wel weer waar idd. Ik heb als twintiger nog wel een keer een proefles trampolinespringen gedaan, maar dat kon mn rug niet meer aan
Fuck the EBU.![]()
Zo, ik dacht dat wij een saai volkslied hadden maar die Hongaren kunnen er ook wat van
Fuck the EBU.![]()
Ik kijk nu even de laatste 10km van wielrennen. Maar die zijn om 17 uur wel klaar dan.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:31 schreef Moira. het volgende:
Plaspauze![]()
Straks om 17:00 balkfinale met Sanne en om 17:30 vloerfinale met Céline
Ben benieuwd naar Sanne en Céline![]()
![]()
Verdomme, zijn ze al begonnenquote:
2 geweest alquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme, zijn ze al begonnen![]()
Manmanman, zeg dan niet dat het om 5 begintquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik kijk nu ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die hebben gewoon ontzettend dom gereden en is ook wel leuk voor de sport, kan ik mee leven.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Boh wat stom
En wielrennen ook al geen NL's succes terwijl hele dag zo goed ging[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik had echt gehoopt dat het Anna nu wel lukte na die teleurstelling van la Course.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben gewoon ontzettend dom gereden en is ook wel leuk voor de sport, kan ik mee leven.
Maar goed, nu dus ook balk kijken. Go Sanne zo![]()
![]()
Het scheelt dat Sanne goed onder druk kan presteren, dus kans op goede uitvoering en dus goud is altijd aanwezig bij haar
Maar ze is niet altijd even consequent.Fuck the EBU.![]()
Kut, weer niet de Wevers afgemaakt. De enkele versie heeft ze later ook al dus dat kost D-puntenFuck the EBU.![]()
Ja jammer, ze kwam net te kort. Maar verder wel oke.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:04 schreef Moira. het volgende:
Kut, weer niet de Wevers afgemaakt. De enkele versie heeft ze later ook al dus dat kost D-punten![]()
Zie niet zo even wie hier gemakkelijk aan gaat komen hoor[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
![]()
![]()
![]()
bedoel je goud?quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:06 schreef trein2000 het volgende:
Ik gok, zonder de rest gezien te hebben op zilver.Fuck the EBU.![]()
Fixedquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:06 schreef trein2000 het volgende:
Ik gok, zonder de rest gezien te hebben op zilver goud.![]()
Wel 0.4 hoger dan de kwaliscores van Derwael en Schaefer. En 0.6 hogere D-score dan Derwaels kwali D-score.quote:
Zegt verder niks want beiden moeten nog straks. Maar ik gok zomaar dat het wel goud gaat worden
Fuck the EBU.![]()
Dat ging maar net goed, dat had ook een lelijke blessure kunnen opleveren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nogmaals, ik heb de rest niet gezien. Dus zou zo kunnen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel 0.4 hoger dan de kwaliscores van Derwael en Schaefer. En 0.6 hogere D-score dan Derwaels kwali D-score.
Zegt verder niks want beiden moeten nog straks. Maar ik gok zomaar dat het wel goud gaat wordenzie email 27 oktober![]()
oeiiii dat gaat toch kiele worden, lijkt me dat deze D hoger dan 5 is
edit: oh blijkbaar toch wel, minder combi's ofzo?Fuck the EBU.![]()
Nee ik vind het ook wel leuk om ook voor onze Nederlands-sprekende buurtjes te juichenquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:19 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Idd
Kunnen we haar niet als NL'se naturaliseren?
Fuck the EBU.![]()
Dat is ook waar. Nouja allebei een medaille iigquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook wel leuk om ook voor onze Nederlands-sprekende buurtjes te juichen![]()
![]()
Terechtquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:20 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Nouja allebei een medaille iig
Benieuwd wat Schaefer neerzetFuck the EBU.![]()
Chute[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wist niet dat NL en Belgie in verschillende tijdzones zittenquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:23 schreef Pino112 het volgende:
NOS heeft nu pas de val. Live staat er in beeld..
![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:25 schreef Moira. het volgende:
Olympisch kampioene & Europees kampioene![]()
![]()
![]()
![]()
Kwaliscores voor vloer:
Zou mooi zijn als Melnikova er nog een individuele gouden medaille bij op mag tellen
En kijk uit naar Célines leuke Cats-oefening
Fuck the EBU.![]()
Huh maar vloer stond toch wel om 17:30 geplanned? Balk begon alleen 5 a 10 min te vroegFuck the EBU.![]()
Het is pas 2 minuten over half 6. Beetje geduldquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:31 schreef Moira. het volgende:
Huh maar vloer stond toch wel om 17:30 geplanned? Balk begon alleen 5 a 10 min te vroeg![]()
![]()
Ja maar Hans zei 'dat ze misschien te vroeg op de planning zitten en dat ze nog aan het inturnen zijn wat gewoon op de geplande tijd gaat dus dat ze nu in de arena wat opvulling moeten doen' (zoiets)quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is pas 2 minuten over half 6. Beetje geduldFuck the EBU.![]()
Haha ze heeft zich ook á la Cats opgemaaktgeinig
![]()
Wel leuk dat Nederland zo 'anders' turnt op vloer (ook met Eythora en Lieke)
Dat valt de wereld ook op en zo'n frisse wind waarderen de meesten wel
Fuck the EBU.![]()
Ja echt leuk ook zo opgemaaktquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:38 schreef Moira. het volgende:
Haha ze heeft zich ook á la Cats opgemaaktgeinig
![]()
Wel leuk dat Nederland zo 'anders' turnt op vloer (ook met Eythora en Lieke)
Dat valt de wereld ook op en zo'n frisse wind waarderen de meesten wel![]()
![]()
Waarom zijn ze nu eigenlijk zo streng geworden met dat stilstaan op balk/vloer? Je moet je toch ook ff kunnen concentreren lijkt me![]()
![]()
Te lange 'pauzes' voor focus etc verstoort de 'flow' in de oefening (dus minder 'artistiek')quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:41 schreef _Hestia_ het volgende:
Waarom zijn ze nu eigenlijk zo streng geworden met dat stilstaan op balk/vloer? Je moet je toch ook ff kunnen concentreren lijkt meFuck the EBU.![]()
Hmm oke ja dat is wel zo natuurlijk. Maar lijkt me als turnster niet echt fijn. Sta je na een acro serie in de hoek en moet je meteen door.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Te lange 'pauzes' voor focus etc verstoort de 'flow' in de oefening (dus minder 'artistiek')![]()
True, maar daar train je opquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:44 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Hmm oke ja dat is wel zo natuurlijk. Maar lijkt me als turnster niet echt fijn. Sta je na een acro serie in de hoek en moet je meteen door.
Vond dat Céline dat heel mooi combineert in deze vloeroefening met haar muziek.Fuck the EBU.![]()
Ja dat is ook weer zo. Ik vind het gewoon ff wennen en die nieuwe CdP enzo.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar daar train je op
Vond dat Céline dat heel mooi combineert in deze vloeroefening met haar muziek.![]()
Ja is ook zo, je wordt nu op balk ook doodgegooid met die wolf-turns (op de hurken met 1 been gestrekt) omdat die meer waard zijn gewordenquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Ik vind het gewoon ff wennen en die nieuwe CdP enzo.
Fuck the EBU.![]()
Denk het wel, maar geen idee of ze er nog iets in aanpast of dat ze in de kwali bijv. een combi heeft gemist ofzo.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:47 schreef Max23 het volgende:
Celine gaat weer voor een 4.6 D score denk ik?
NL moet het sowieso meer van uitvoering dan van D-scores hebben vaakFuck the EBU.![]()
Ja das wel jammer, want dan doe je dus nooit mee om de medailles om sommige toestellen, tenzij fouten van de tegenstandquote:Op zondag 5 augustus 2018 17:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk het wel, maar geen idee of ze er nog iets in aanpast of dat ze in de kwali bijv. een combi heeft gemist ofzo.
NL moet het sowieso meer van uitvoering dan van D-scores hebben vaak![]()
True, maar we hebben itt voorgaande jaren nu wel echt een team dat steeds meer meedoet op het wereldpodium, dus dat zal denk ik wel steeds meer groeien.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:49 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja das wel jammer, want dan doe je dus nooit mee om de medailles om sommige toestellen, tenzij fouten van de tegenstandFuck the EBU.![]()
Er mogen maar 12 landen meedoen aan de Olympische Spelen. Wordt een heel lastig verhaal voor NL (dit EK is niet zo representatief, want veel landen missen hun beste turnsters ... en ja, NL ook).
VS, Japan, Rusland, China, Canada, Brazilië, GB, Frankrijk, Duitsland, Italië en België lijken mij de beste 11. Nederland met Australië en Roemenië voor het laatste ticket? Roemenië heeft een nieuw blik junioren opengetrokken en Iordache (Jordakje) komt weer terug. Wordt niet onmogelijk, maar wel heel lastig!!![]()
Het ziet er mooi uit maar niet moeilijk. In zo'n finale moet je toch voor medailles gaan ipv voor een vijfde plek oid![]()
Niet mee eens, Céline heeft al tijden geen individuele EK-finale meer gehaald.quote:Op zondag 5 augustus 2018 17:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ziet er mooi uit maar niet moeilijk. In zo'n finale moet je toch voor medailles gaan ipv voor een vijfde plek oid
Eigk sowieso weinig Nederlanders die überhaupt ooit individuele EK-finales hebben gehaald.
Echt een prestatie om überhaupt 8e te worden hoor. Al helemaal met zo'n oefening en zo'n uitvoering. Dat onthoudt men echt wel.Fuck the EBU.![]()
Hier kan ze in principe gewoon brons mee halen (als Melnikova of De Jesus iets verneuken)![]()
Fuck the EBU.![]()
Ja die blikken ook tijdens haar oefeningquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:00 schreef Riofan83 het volgende:
Wat een uitstraling!!! Geweldige turnster.![]()
![]()
Ik moet zeggen dat alle Nederlandse dames dat wel hebben: zeker Eythora en Lieke Wevers!!quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:00 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja die blikken ook tijdens haar oefening![]()
Mooi dat Céline nu ook de kans weer krijgt om te laten zien dat ze dezelfde lof waard isquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:02 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat alle Nederlandse dames dat wel hebben: zeker Eythora en Lieke Wevers!!
Fuck the EBU.![]()
Genoeg ruimte met een 5.9 D iigquote:
(moet je ff voorstellen dat Simone Biles een 6.6 D oefening heeft dit seizoen)Fuck the EBU.![]()
Dat is echt hoogquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Genoeg ruimte met een 5.9 D iig
(moet je ff voorstellen dat Simone Biles een 6.6 D oefening heeft dit seizoen)
Maarja zij is dan ook echt uitzonderlijk natuurlijk.![]()
Ja, 2 jaar geen wedstrijden meer geturnd en ze wás al met grote afstand veruit de beste van de wereld, maar ze heeft haarzelf gewoon overtroffen qua upgrades dit seizoenquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:08 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Dat is echt hoog
Maarja zij is dan ook echt uitzonderlijk natuurlijk.
Fuck the EBU.![]()
Dat hangt af van de Roemeensequote:Op zondag 5 augustus 2018 18:08 schreef Moira. het volgende:
MELNIKOVA ONDER VAN GERNER??????
BRONS ????????????![]()
![]()
Holy shit, hoezo heeft Melnikova ineens 0.5 minder in haar D dan bij de kwali? die pirouettes?Fuck the EBU.![]()
Jaaaa daar lijkt het wel opquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:08 schreef Moira. het volgende:
MELNIKOVA ONDER VAN GERNER??????
BRONS ????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou wel ziek terecht zijn met zo'n oefeningquote:even laten zien dat je ook gewoon Europese plakken kan winnen op uitvoering ipv moeilijkheid
Fuck the EBU.![]()
Ja iddquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou wel ziek terecht zijn met zo'n oefeningeven laten zien dat je ook gewoon Europese plakken kan winnen op uitvoering ipv moeilijkheid
![]()
![]()
Ik had echt geen medaille verwacht voor Céline maar het zit er nu wel een beetje aan te komen met die zieke uitvoering van d'r
Fuck the EBU.![]()
Ach een 5e plek zou al fucking mooi zijn als je als 8e gekwalificeerd bent. Dus een 4e en al helemaal 3e plek is helemaaaal mooi meegenomen
Fuck the EBU.![]()
Dat is waarquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:13 schreef Moira. het volgende:
Ach een 5e plek zou al fucking mooi zijn als je als 8e gekwalificeerd bent. Dus een 4e en al helemaal 3e plek is helemaaaal mooi meegenomen
Ze heeft al beter gaan dan iedereen verwachtte.![]()
De Jesus bedoel je?quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:13 schreef Moira. het volgende:
Oeiii netjes van de Roemeense.
Ik gok dat Dos Santos ook wel top 3 gaat halen.![]()
Dan kies ik gewoon hoe de officiële site haar noemtquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
De Jesus Dos Santos (zo heet ze), pick & choose![]()
![]()
Da's alleen omdat haar volledige naam niet altijd 'past'quote:Op zondag 5 augustus 2018 18:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan kies ik gewoon hoe de officiële site haar noemtVaak staat er 'DE JESUS DOS SANTOS Mélanie'
Fuck the EBU.![]()
Trotsquote:Op zondag 5 augustus 2018 18:32 schreef Moira. het volgende:
Genot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zo heerlijk als je al jaren turnfan bent (althans, van de grote internationale wedstrijden) en dat dan eindelijk je eigen kikkerlandje het steeds beter doet op het wereldtoneel
Idd trots op deze meiden
Fuck the EBU.![]()
Leuk toernooi geweest! Ik ben tevreden :p Alleen jammer dat ik tijdens het vrouwentoernooi niet hier mee heb kunnen kletsen. Is toch altijd gezelliger
Even uit mijn hoofd mijn hoogte en dieptepunten
Hoogtepunten
-Team Rusland, met name Melnikova, maar ook de anderen met relatief weinig ervaring.
-Team Frankrijk. Ik had ze absoluut goud gegund, prachtig team.
- Team Nederland!!! Lijkt me duidelijk.
- Oekraïne die eindelijk weer een finale halen
- Jonna Adlerteg na zoveel blessureleed een medaille!
- de Roemeense junioren, kwamen beter uit de verf dan hun senioren. Al deed Golgota het als enige senior wel prima
- Giorgia Villa, gaat een mooie toekomst tegemoet
Dieptepunten
- de vele blessures voor en tijdens het toernooi
- Roemenië en Duitsland
- geen medaille voor Millousi
Ik vergeet nog een hoop geloof ik maar goed
Op naar de heren!
[ Bericht 73% gewijzigd door VMG166 op 05-08-2018 22:10:18 ]![]()
https://www.facebook.com/UEGymnastics/videos/2698604656820796/De Tullochquote:Check out this new skill submitted by Great Britain's Courtney Tulloch! Got a provisional evaluation of F and could be named after him if approved by the FIG!
Fuck the EBU.![]()
Morgen de kwalificatie van de mannen, NL in subdivisie 2 om 15:00
Nederland (op volgorde van rotatie):
Ringen: Deurloo, Schmidt en Rijken
Sprong: Verhofstad, Rijken en Deurloo
Brug: Schmidt, Rijken en Zonderland
Rek: Deurloo, Rijken en Zonderland
Vloer: Deurloo, Verhofstad en Schmidt
Paard: Rijken, Schmidt en Deurloo![]()
Daar zit ongetwijfeld wel een teamfinale in
Moet morgen vanaf 15u werken dus zal er wel nauwelijks wat van meekrijgen
Fuck the EBU.![]()
Waarom wordt er eigenlijk geen individuele meerkamp gedaan dit EK?quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:38 schreef Moira. het volgende:
Moet morgen vanaf 15u werken dus zal er wel nauwelijks wat van meekrijgen![]()
Geen idee, ik begrijp dat ze het om en om doen (teamfinales16-meerkamp2017-teamfinale2018). Maar ik heb nog niet echt gevonden waarom dan en hoe het verder precies zit.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Waarom wordt er eigenlijk geen individuele meerkamp gedaan dit EK?Fuck the EBU.![]()
ah, was me nooit zo opgevallen dat ze het om en om doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik begrijp dat ze het om en om doen (teamfinales16-meerkamp2017-teamfinale2018). Maar ik heb nog niet echt gevonden waarom dan en hoe het verder precies zit.
Bij het WK later dit jaar doen ze allebei trouwens![]()
Nee, mij eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2018 00:29 schreef Max23 het volgende:
[..]
ah, was me nooit zo opgevallen dat ze het om en om doen.
Bij het WK later dit jaar doen ze allebei trouwensIk denk ook juist omdat ze bij de WK's en OS gewoon alles doen
Fuck the EBU.![]()
Gezien de startlijsten zie ik Nederland achter Rusland, GB, Duitsland en Frankrijk als vijfde eindigen. Bij Oekraine ontbreekt Vernaiev, dus die zullen zwakker scoren dan normaal.![]()
Ohja, ik was vergeten dat ze van de kwalificaties toch geen beeldmateriaal hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2018 23:38 schreef Moira. het volgende:
Moet morgen vanaf 15u werken dus zal er wel nauwelijks wat van meekrijgen
Fuck the EBU.![]()
Matige ringscore van NL: 38,632 (Rijken 12,233 - Schmidt 13,466 - Deurloo 12,933)
Sprong wel oke: 42,099 (Verhofstad 14,066 - Rijken 13,600 - Deurloo 14,433)
[ Bericht 43% gewijzigd door Max23 op 09-08-2018 15:37:14 ]![]()
Brug:
Schmidt 11,633![]()
Als het zo doorgaat wordt het nog spannend om de finale te halen.
Rijken 14,366
Zonderland 13,333![]()
Het houdt tot nu niet over
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ringen
Frank Rijken (NED) – gespreide bovenbalans, omgekeerde breedtehang, spreidhoeksteun, ovenbalans, slinger naar handstand, voorwaartse rol gehurkt en gehoekt, hoeksteun, heffen naar handstand, slinger, afsprong dubbelhoek voorover (stick!) – 12,233
Casimir Schmidt (NED) – bovenbalans, gespreide bovenbalans, breedtehang, yamawaki, moet licht aanpassen bij de handstand, afsprong dubbeldubbel gehurkt (met pasje) – 13,466
Bart Deurloo (NED) – breedtehang, bovenbalans, lichte wankeling in handstand, vervolgt daarna goed met de gehoekte en gehurkte rollen, hoeksteun, afsprong dubbeldubbel gehurkt met klein pasje naar voren – 12,933
Totaal voor Nederland aan ringen 38.632.
Sprong
Bram Verhofstad (NED) – tsukahara met 2,5 schroef, netjes uitgevoerd maar iets opzij geland – 14,066
Frank Rijken (NED) – tsukahara met 2/1 schroef, netjes – 13,600
Bart Deurloo (NED) – tsukahara met 2,5 schroef, heel klein hupje naar voren maar netjes uitgevoerd – 14,433
Teamtotaal Nederland op sprong 42.099.
Brug
Casimir Schmidt (NED) – handstand, healy, stut, diamidov, handstand 1/2, handstand 1/2 op de punt, problemen met tippelt en gaat daarna op de leggers zitten, afsprong dubbelhurk voorover af – 11,633
Frank Rijken (NED) – onder andere healy, handstand, stut, handstand 1/2, tippelt, wordt keihard aangemoedigd door zijn teamgenoten en stickt zijn afsprong (dubbelhoek achterover) – 14.366
Epke Zonderland (NED) – Epke Zonderland (NED) – handstand 1/2, tippelt, gaat de fout in, diamidov met 1/2 draai, healy, spreidsalto, afsprong dubbelhoek direct tot stand – 13.333
(Frank staat momenteel op brug op 1)Fuck the EBU.![]()
Nee precies, als je dan ziet wie er in de 3e subdivisie komen. Kunnen er zo maar 8 beter landen komenquote:![]()
Die scores heb ik allemaal al geplaatstquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:00 schreef Moira. het volgende:
Ringen
Frank Rijken (NED) – gespreide bovenbalans, omgekeerde breedtehang, spreidhoeksteun, ovenbalans, slinger naar handstand, voorwaartse rol gehurkt en gehoekt, hoeksteun, heffen naar handstand, slinger, afsprong dubbelhoek voorover (stick!) – 12,233
Casimir Schmidt (NED) – bovenbalans, gespreide bovenbalans, breedtehang, yamawaki, moet licht aanpassen bij de handstand, afsprong dubbeldubbel gehurkt (met pasje) – 13,466
Bart Deurloo (NED) – breedtehang, bovenbalans, lichte wankeling in handstand, vervolgt daarna goed met de gehoekte en gehurkte rollen, hoeksteun, afsprong dubbeldubbel gehurkt met klein pasje naar voren – 12,933
Totaal voor Nederland aan ringen 38.632.
Sprong
Bram Verhofstad (NED) – tsukahara met 2,5 schroef, netjes uitgevoerd maar iets opzij geland – 14,066
Frank Rijken (NED) – tsukahara met 2/1 schroef, netjes – 13,600
Bart Deurloo (NED) – tsukahara met 2,5 schroef, heel klein hupje naar voren maar netjes uitgevoerd – 14,433
Teamtotaal Nederland op sprong 42.099.
Brug
Casimir Schmidt (NED) – handstand, healy, stut, diamidov, handstand 1/2, handstand 1/2 op de punt, problemen met tippelt en gaat daarna op de leggers zitten, afsprong dubbelhurk voorover af – 11,633
Frank Rijken (NED) – onder andere healy, handstand, stut, handstand 1/2, tippelt, wordt keihard aangemoedigd door zijn teamgenoten en stickt zijn afsprong (dubbelhoek achterover) – 14.366
Epke Zonderland (NED) – Epke Zonderland (NED) – handstand 1/2, tippelt, gaat de fout in, diamidov met 1/2 draai, healy, spreidsalto, afsprong dubbelhoek direct tot stand – 13.333
(Frank staat momenteel op brug op 1)![]()
![]()
Ja zit mobiel op werk dus had niet gerefreshed en was op de laatste ticker-update aan t wachtenquote:Op donderdag 9 augustus 2018 16:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die scores heb ik allemaal al geplaatst
Maar ik heb lekker details vd oefening erbij
Fuck the EBU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |