Hmm, hier weet VMG vast meer vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zei van pol als onderdeel van een “verklaring” waarom het bij haar mis ging op balk.
Maar daar ging niemand verder op in.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 19:21 schreef Riofan83 het volgende:
Probleempjes ... ze doelt op het afhaken van Thorsdottir (die normaal balk zou doen). Waarom Van Pol normaal geen balk doet, bleek vandaag. Met Visser of Volleman op balk zou het nóg slechter zijn geweest.
Heerlijk hequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 22:33 schreef VMG166 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Ik ben net klaar met kijken, WOW BRONS!!!
Wist de uitslag niet van te voren dus ik ben nog helemaal euforisch!!
Via de Eurovision sports websitequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heerlijk he
Ik vind het sowieso al genot om de Russen bijv te zien turnen, maar dan ons NL-cluppie daarnaast op het podium
Waar heb jij teruggekeken trouwens?
bohhh eentje met alleen maar turnenquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:33 schreef heywoodu het volgende:
De eerste toestelfinale (sprong, met Volleman) begint zo, NOS zit nog in de reclame.
https://nos.nl/livestream(...)schappen-turnen.html
Thanks voor de update!quote:Op zondag 5 augustus 2018 13:41 schreef VMG166 het volgende:
Helaas geen medailles voor de Nederlandse junioren, Astrid de Zeeuw 8e op brug en Sara van Disseldorp 7e op vloer.
Er ging behoorlijk wat mis tijdens de finales, verkeerde scores ingevoerd tijdens de sprong finale, balk en vloer finale die vroeger begonnen dan vooraf aangekondigd waardoor mensen delen van de finales gemist hebben, tot twee keer toe verkeerde muziek ingestart tijdens de vloer finale.
Wel erg onder de indruk van de Italiaanse Giorgia Villa, zij won de meerkamp en harkt ook nog even wat medailles binnen op de individuele toestellen. Zou tof zijn als ze dit door kan zetten als senior, volgens mij is ze dat in 2019
NOS gaat sowieso schakelen ivm vrouwen die hard kunnen rijden op de fiets en vrouwen die rondlopen met een lange stok om tegen een balletje te kunnen slaan want daar liggen ook wel kansenquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:34 schreef Moira. het volgende:
HansgenotZou die stream de hele middag duren?
Weet ik niet hoor, aan de uitvoering schort wel wat.quote:
In de kwali kwam niemand bij haar in de buurt, zelfs deze score die 0,3 lager is werd bij lange na niet gehaaldquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet hoor, aan de uitvoering schort wel wat.
https://www.europeanchamp(...)men-qual-000002-.htmquote:Op zondag 5 augustus 2018 15:37 schreef Moira. het volgende:
Wat waren Tisha's kwalificatiescores ook alweer?
Dat zegt niet alles.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
In de kwali kwam niemand bij haar in de buurt, zelfs deze score die 0,3 lager is werd bij lange na niet gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |