Ja en als je veel traint dan blijft die spierkracht ook gewoon opgebouwd dus 'merk' je het haast niet.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:14 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Haha ja daar sta je als kind ook niet zo bij stil. En dan ben je vaak een stuk lichter, wat erg veel scheelt
Belgjes snappen het nog steeds niet.
Zweedse was ook minder dan in kwali zo te zien denk ik.
Ja precies. Ben soms wel echt jaloers op die kleine meisjesquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja en als je veel traint dan blijft die spierkracht ook gewoon opgebouwd dus 'merk' je het haast niet.
Wel terecht dat Nina d'r titel wss gaat behouden
'weer' hoor, sinds 2 jaar geleden (na 12 jaar niet geturnd te hebben), anders kon ik nog wel wat meerquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:19 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies. Ben soms wel echt jaloers op die kleine meisjes
Maar wel gaaf dat jij nog doet. Ik heb er ook wel over nagedacht paar jaar geleden, maar dacht toch dat niet echt meer wat ging worden
Al scheelt het nu misschien wel dat ik 23 kg ben afgevallen
Ah oke! En ja dat is ook wel weer waar idd. Ik heb als twintiger nog wel een keer een proefles trampolinespringen gedaan, maar dat kon mn rug niet meer aanquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
'weer' hoor, sinds 2 jaar geleden (na 12 jaar niet geturnd te hebben), anders kon ik nog wel wat meer![]()
Maar in zo'n volwassenengroep zitten heel veel mensen die eigenlijk 'niks' kunnen hoor, maar gewoon voor de lolLeuk om weer eens dingen te proberen enzo, niet voor prestaties oid
oh da's ook wel coolquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:22 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ah oke! En ja dat is ook wel weer waar idd. Ik heb als twintiger nog wel een keer een proefles trampolinespringen gedaan, maar dat kon mn rug niet meer aan
Ik kijk nu even de laatste 10km van wielrennen. Maar die zijn om 17 uur wel klaar dan.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:31 schreef Moira. het volgende:
Plaspauze![]()
Straks om 17:00 balkfinale met Sanne en om 17:30 vloerfinale met Céline
Verdomme, zijn ze al begonnenquote:
2 geweest alquote:Op zondag 5 augustus 2018 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme, zijn ze al begonnen
Manmanman, zeg dan niet dat het om 5 begintquote:
Die hebben gewoon ontzettend dom gereden en is ook wel leuk voor de sport, kan ik mee leven.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:59 schreef _Hestia_ het volgende:
Boh wat stom
En wielrennen ook al geen NL's succes terwijl hele dag zo goed ging
Ik had echt gehoopt dat het Anna nu wel lukte na die teleurstelling van la Course.quote:Op zondag 5 augustus 2018 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben gewoon ontzettend dom gereden en is ook wel leuk voor de sport, kan ik mee leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |