Sowieso snap ik niet wat er "sfeer" is aan die fakkels.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd mooi van dat gehandicapte ongedierte dat ze fakkels gooien naar hun eigen keeper
Harriequote:
Komt doordat je nooit in een stadion komtquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso snap ik niet wat er "sfeer" is aan die fakkels.
sowquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Komt doordat je nooit in een stadion komt
Klopt, om de sfeer van fakkels te snappen moet je in een stadion geweest zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Want als je die smerige rook in moet ademen wordt het leuker?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Volgens mij 3.000-4.000quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:05 schreef franske19 het volgende:
Hoeveel Feyenoorders zitter er wel niet? Nog nooit zoveel herrie gehoord in het Philips stadion.
Dat wordt nog wat straks na afloop. Benieuwd hoe ze dat verwerken, deze nieuwe 10-0.quote:
Die zijn hele druk bezig met heel boos kijken richting het uitvak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:06 schreef GGMM het volgende:
Zitten er ook PSV-supporters? (ik hoor niks)
Waarschijnlijk zijn het ook nog eens dezelfde gasten die spandoeken ophangen over uitpubliek bij de Klassieker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Altijd mooi van dat gehandicapte ongedierte dat ze fakkels gooien naar hun eigen keeper
Gelukkig hebben we straks Sinisterra! (Wie?)quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 18:07 schreef Keyos het volgende:
Ben die Larsson nu al zat, verprutst alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |