het is helemaal geen oefenwedstrijdquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Positiviteitsshow van Fox begint weer te draaien. Niemand die gewoon zegt dat het een oefenwedstrijd is.
@koffieplanterquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:21 schreef Oldground het volgende:
Ik ken die hele Rosario niet. Nieuwe Zuid-Amerikaan?
Gewoon een Nederlander die eerder bij Almere City speeldequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:21 schreef Oldground het volgende:
Ik ken die hele Rosario niet. Nieuwe Zuid-Amerikaan?
Johan Derksenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:24 schreef Kermit. het volgende:
Hebben er ooit goede grijze voetballers bestaan?
Ravanelliquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:24 schreef Kermit. het volgende:
Giggsie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:24 schreef Kermit. het volgende:
Robin van Persiequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:24 schreef Kermit. het volgende:
Nikopolidisquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:24 schreef Kermit. het volgende:
Ralf Seuntjensquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:24 schreef Kermit. het volgende:
net als Klaassen.....de man van 30 miljoenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:29 schreef superniger het volgende:
Lol Clasie. Totaal mislukt in Engeland.
Mensen met een TVquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:45 schreef Sked het volgende:
Het open kanaal van FOX loopt iets van 20 seconden achter op het betaalkanaal hier
Gast betaal er gewoon voorquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:46 schreef bamibij het volgende:
Vuile hoerenzooi ik blijk geen FOX te hebben!! Stream iemand??
Ligt eraan wat je onduidelijk vondquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:41 schreef Oldground het volgende:
Is die VAR nu verbetert of nog steeds zo onduidelijk als vorig seizoen?
Wat?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:45 schreef Sked het volgende:
Het open kanaal van FOX loopt iets van 20 seconden achter op het betaalkanaal hier
bij mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:50 schreef bamibij het volgende:
[..]
Waar kan je de wedstrijd kopen dan?
Hmmh deed die vorig jaar ook al weleens mee? Bijzonder wel dat ie meteen in de basis mag startenquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Speelde eerder in de jeugd van Ajax en Arsenal
quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
bij mij
stuur me een pm dan geef ik je mijn bankrnummer en dan kun je binnen 2 minuten kijken
Ja paar keer geloof ik, staat hele voorbereiding al in de basisquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hmmh deed die vorig jaar ook al weleens mee? Bijzonder wel dat ie meteen in de basis mag starten
Nou, dat realtime de beelden van het moment worden getoond op tv en later na de beslissing ook in het stadion.quote:
DrizztGod als modquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:56 schreef De_Kraam het volgende:
Mijn post wordt nog verwijderd ookjanlul bestaat al vijf jaar niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |