Niet lang meer. Ziggy stopt binnenkort met het doorgeven van analoge tv.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 12:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sjezus. Zenden ze dat nog uit ja?
Bij ons in de studentenflat moesten we ook switchen naar digitaal. Ik heb nu een soort vage tussenvorm met heel weinig zenders, totaal geen functionaliteit, maar het is officieel wel digitaal. Wel met het gratis Ziggo Sport kanaal gelukkigquote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Niet lang meer. Ziggy stopt binnenkort met het doorgeven van analoge tv.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)g-deelt-decoders-uit
Jij bent vanaf nu mijn mattiequote:Op zaterdag 4 augustus 2018 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb ook semi-analoge TV en volgens mij geen Fox
Godverdomme
Gakpo, Sadilek, Teze, Gudmunddson en Mauro zitten o.a. op de bank.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 16:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hm, Lozano op de bank dus.
Waar zijn de andere jeugdspelers?
Ah, en Piroe en Rigo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gakpo, Sadilek, Teze, Gudmunddson en Mauro zitten o.a. op de bank.
Obispo is gisteren geblesseerd uitgevallen.
Positiviteitsshow van Fox begint weer te draaien. Niemand die gewoon zegt dat het een oefenwedstrijd is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
Botox met een niet gemeend zinnetje :'' Het is toch een prijsje ''
Toine :'' Jahaaa en Van Bronckhorst zei dit ook , telt toch wel met de beker ''
Foxaids
Hanegem heeft het gezegd maar daar werd gelijk overheen geluld.quote:Op zaterdag 4 augustus 2018 17:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Positiviteitsshow van Fox begint weer te draaien. Niemand die gewoon zegt dat het een oefenwedstrijd is.
Goeie kontquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |